Vešanje, da li je normalno?

prethodna tema - sledeća tema

dusan.mrkic

Zdravo.
Jedno pitanje:
Kupili smo Sandero 1.2  sa pravih 40.000.
Imamo i Megan 2, a do skora i dva Clia 2.
Kada sa Sanderom prelazim preko ležećeg policajca na isti način kao i sa Renoom velika je razlika.
Reno jedva oseti dok Sandero bukvalno odskoči.
Amortizeri su u redu, ali sam malo razočaran, jer sam očekivao isto ponašanje u odnosu recimo Clio, jerali je Reno koncept.
Kakva su vaša poredbena iskustva?

dzule

mi imamo sandera 2010, 1,4,  ali i clia III 1,2
naravno da je clio malo udobniji, nizi je, samim tim i lakse predje preko lezeceg....
kad predjem sa sanderom, posto ga ja vozim, preko lezeceg brzo,  i meni odskoci, a kad ga lepo prikocim, lepo predje...probaj tako pa ces videti...
u svakom slucaju, nije to stvar za nerviranje...

MitarMrgulic

Upravo kao što reče kolega,

Na Daciama su u pravilu nesto uži točkovi, a klirens odnosno udaljenost od tla, nešto je veća u odnosu na Renault, mislim da i međuosovinski razmak nije isti.

Uglavnom, ako ništa ne škripi, lupa, kucka, sve je ok.

Imamo Logana i Megana, (Megana vozi supruga) i stalno mi nabija na nos, kako je Megan udobniji, a meni Logan k'o ladja.

Dobra stvar što su opruge i amortizeri kod Dacie jači i jače podešeni za neravne ceste, tako da će za tu udobnost, vozači Renaulta, više platiti tu udobnost, neko ti to skakutanje preko ležećih policajaca...

Dakle, nema nervoze i samo naprijed :) :)

Aleks

Ima razlike, Dacia je tvrđa. Moj prijatelj vozi Taliju 1.4 sa istim motorom kao što je imao moj Logan. Generelno, Talija je mnogo udobnija u svakom pogledu osim u gabaritima, taman toliko koliko je bila skuplja.
E sad, na krivudavim putevima nije imala šanse protiv Logana upravo zbog mekšeg vešanja.

astmario

Sandero jeste relativno dobar sto se trajnosti trapa tice, ali je recimo jako los u krivinama, seoski krivudavi putevi mu bas ne leze, dosta naginje zbog visine, bocna potpora sedista je slaba, prosto nesto brze voznje u krivinama uz zadrzavanje udobnosti nema.
Kakva li je tek ta Talija ako je Logan bolji od nje? Ili je mozda Sandero slicniji Taliji, nisam probao Logan vs Sandero varijantu.

Goran25

Nije Logan i nisu ležeći ali kada vidim da se piše o sedištima moram da se oglasim

Dacia Duster 2015 ( trenutni) i Stepwey 2008 ( vozio jedno vreme), u poredjenju sa Renault Clio 3 2008 (prethodni auto)  su neuporedivi, u smislu da su bar tri lestvice ispod po udobnosti-držanju u krivinama itd.
Pretpostavljam da i u Logana ugradjuju ista sedišta sa kratkim sedalnim delom i nikakvim bočnim potporama, prosto ne mogu da je Thalia ista ili gora po tom pitanju.

astmario

offtopic, da li sedista iz Clia 3 mogu da se ugrade u Sandero?

Aleks

Priča je bila o vešanju a ne o sedištima. Logan je tvrđi i bolje pegla krivine. Naginje se, ali u odnosu na Reno mnogo manje. Veliki minus Taliji je produžen zadnji kraj što sa mekšim vešanjem nikako ne ide uz žustriju vožnju. Što se tiče sedišta, nikakva bočna potpora, kao i u Loganu ali su uz to su prilično manja, ista kao u Kliu 2.

Andrix

Ja imam Sandero 2013 g sa oko 41000 km, i dalje je mekan preko lezecih kao prvog dana, zavisi i od guma dosta, sa zimskim mi je meksi nego sa letnjim, a i koliko su naduvane...
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

dusan.mrkic

Gume... to bi i moglo nešto da znači.
Letnje su Pirelli, a zimske Goodyear.
Kada vratim film u početku mi je bio nekako prijatn za vožnju. Tek kasnije sam primetio da nekako poleti preko ležećeg, a to se nekako poklapa sa zamenom guma.
Nisam 100%, mada na Meganu Cliu to nema veze. Generalno jeste tvrđi od Renoa.

Aleks

Proveri pritisak u gumama.

dusan.mrkic