Podizači stakala

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Prebačeno sa prethodnog foruma:


Citat: brankovs1Kod mene se ne moze kratkim pritiskom na dugme skroz spustiti  ili podići staklo,ide gore-dole samo dok se drzi pritisnuto dugme.Kako je kod vas,kod onog mog drugara što ima laureat 1.6 se moze kratkim pritiskom na dugme do kraja podići ili spusti bez da se stalno drzi pritisnuto dugme.
Citat: MiroslavJel ti to od pocetka tako,mislim od kad si kupio auto?
Citat: kiconixJa imam 1.6 i kod mene je, dok drzis, prozor se krece kad pustis taster on stane
Citat: brankovs1
Citat: MiroslavJel ti to od pocetka tako,mislim od kad si kupio auto?

Od početka,nisam znao da ima i ta opcija sa kratkim pritiskom,ali kada sam probao ne radi,ili su nam ukinuli i to kao i prikaz trenutne potrošnje goriva na bordu.
Citat: icatenejNi na mom Loganu nema opcija impulsnog spustanja i dizanja stakla. Znaci, dok drzis dugme ono ide :) Iskreno, nisam ni znao da su u neke pakete opreme u gradjivali i tu opciju...
Citat: brankovs1To znači da je oko podizača sve u redu,ipak ću se ja raspitati u servisu...
Citat: gdejan

I kod mene (16v) dok drzis dugme, staklo se dize ili spusta.
Citat: DanielTo je takva opcija. Mozes da drzis  a mozes i samo jednim "klikom" da se prozor zatvori sam do kraja, kad zelis skroz prozor da zatvoris...ili otvoris
Citat: gdejan

Na klik se ne otvara(zatvara) do kraja. Cim pustim dugme prozor stane.
Citat: bane
Citat: gdejan
Citat: DanielTo je takva opcija. Mozes da drzis  a mozes i samo jednim "klikom" da se prozor zatvori sam do kraja, kad zelis skroz prozor da zatvoris...ili otvoris

Na klik se ne otvara(zatvara) do kraja. Cim pustim dugme prozor stane.

Tako je i kod 1.4 motora
Citat: Daniel
Ma ljudi nema to veze sa motorom. :roll:
Kad držiš dugme i zatvaraš prozor i posle puustisš na prvi klik će se samo pomeriti a na drugi će se ili spuštati ili dizati skroz.
Citat: brankovs1

Evo sad sam baš i tu varijantu probao,ali kad god pustim dugme prozor stane,čak i sa više brzih i kratkih pritisaka na dugme ono se samo kratko pomera gore-dole,ovo ili ne valja ili je takva opcija  :evil:
Citat: Daniel

Nije mi jasno kako to da u prestige varijanti nemas to.
Citat: brankovs1Nemam pojma,ali ću obavezno otići u servis ali ne u Veternik nego u Beočin.
Citat: brankovs1Bio sam u servisu u Beočinu,i kazu da su prvi Logani imali tu opciju otvaranja/zatvaranja na klik.Na moje pitanje dali moze da se prepravi podizač,kazali su da verovatno moze ali da bi to puno koštalo jer mora da se menja kompletna instalacija.
Citat: kiconixNisam siguran da li je podizac u pitanju ali u vratima se cuje lupkanje kad predjem preko neravnina,ako je neko imao isti slucaj i lupanje eliminisao neka se javi necu mu nista.
Citat: Daniel

Uf druže ja imam krckanje. U suvozacevim vratima...tacnije kao da je iz stuba izmedju vrata. Poludeh od njega.....ima jedan dan da radi šrafciger. Čitao sam nešto da to rade  držači stakla.
Citat: icatenej
Citat: kiconixNisam siguran da li je podizac u pitanju ali u vratima se cuje lupkanje kad predjem preko neravnina,ako je neko imao isti slucaj i lupanje eliminisao neka se javi necu mu nista.

Napisi koja su vrata u pitanju, ali generalno mogu biti TRI problema i sva tri se lako i brzo resavaju bez cimanja sa servisima...

Prvi problem: Lupkanje ili krckanje stakla na nosacu. Super poznata boljka sa Clia i Megana... Skinite tapacirung, locirajte mesta pricvrscenja stakla na nosac (dva srafa), malo ih popustite, dobro naprskajte WD 40, stavite gumenu ili sundjerastu podlosku i onda dobro pricvrstite. Krckanje i lupkanje bi trebalo trajno da nestane... E sad, ako nije to onda sledi ->

Drugi problem: Lupkaju one zice od poluga za otvaranje vrata i zakljucavanje - kad skinete tapacirung kasce vam se samo :). Ovo je laksi slucaj nego prethodno opisano... Jednostavno nalepite sundjer ispod tih zica tako da ih on malo zategne i parcencetom sundjera posebno razdvojte te dve poluge jer se na jednom mestu dodoruju. A ako nije ni ovo, vec se cuje karakteristican metalni zvuk koji mozak ispija i posebno se cuje prilikom prelaska preko lezecih i gibanja automobila, onda moze biti u pitanju ->

Treci problem: Lupka mehanizam same brave... Znaci, u vratima je brava a na karoseriji onaj pipak sa crnim plasticni omotacem koji slobodno stoji na tom pipku... E sad, problem zna biti u tome sto se taj plasticni omotac izlize i ako to na prvi pogled ne moze da se primeti, ipak ima malo zazora izmedju

samog mehanizma brave i tog pipka... To je toliko mali zazor da nema sanse u bilo kakvoj vizuelnoj inspekciji da se uoci (recimo da je debljine trake selotejpa), ali je dovoljan da prouzrokuje neverovatno glasno metalno lupanje samog mehanizma brave. Ja sam imao ovaj slucaj na zadnjim desnim vratima koja su sredjivana nakon "komsijskog" grebanja... Izgleda da u servisu nisu nesto odradili kako treba i pojavio se taj zazor posle nekog vremena. U svakom slucaju, malo selotejpa je resilo problem.

Osim ove tri stvari - u vratima nema apsolutno nista drugo sto bi moglo lupkati ili krckati... Prva dva problema prenosim iz iskustava sa rumunskog foruma a ovo trece iz licnog iskustva...

Probajte pa javite sta ste uradili.
Citat: Daniel

Ja bih rekao da je kod mene slucaj sa onom polugicom. Jer zvuk kao da dolazi odatle. Nesto mi se sa samom to i ne skida...imam fobiju od takvih stvari da ne bude posle viska delova :-D...mada ako nastavi sa nerviranjem...........
Citat: kiconixCim nadjem slobodnog vremena probacu pa cu javiti
Citat: stojakovicvDa bi podizac prozora radio impulsno, uopste ne mora da se menja instalacija!!!!

Poenta je u tasteru koji sluzi za podizanje-spustanje prozora.

Kod mene vozacev prozor reaguje na klik- impulsno, a suvozacki moras da drzis pritisnut taster da bi se prozor kretao.

Impulsni taster u sebi ima elektronnski sklop sa dva releja kojim upravlja prozorom. Obicni taster je samo klasicni dvopolni prekidac koji daje napon na motor samo dok je pritisnut.

Ovih dana sam planirao da rastavim impulsni taster, pa cu kopirati shemu (ako je moguce) i uraditi isto za suvozacki prozor.

evo kako izgledaju tasteri:



Citat: brankovs1Icatenej kako se skida tapacirung na vratima,počelo i kod mene da lupka  :evil: ,nekako imam utisak da dolazi iz stuba,možda se olabavio zatezač pojaseva pa ako znaš kako se skida i ta plastika sa  stuba,please :cry:
Citat: brankovs1
Citat: stojakovicvDa bi podizac prozora radio impulsno, uopste ne mora da se menja instalacija!!!!

Poenta je u tasteru koji sluzi za podizanje-spustanje prozora.

Kod mene vozacev prozor reaguje na klik- impulsno, a suvozacki moras da drzis pritisnut taster da bi se prozor kretao.

Impulsni taster u sebi ima elektronnski sklop sa dva releja kojim upravlja prozorom. Obicni taster je samo klasicni dvopolni prekidac koji daje napon na motor samo dok je pritisnut.

Ovih dana sam planirao da rastavim impulsni taster, pa cu kopirati shemu (ako je moguce) i uraditi isto za suvozacki prozor.


E ovo i mene zanima..........i meni su u servisu posle rekli da je caka samo u prekidaču.
Citat: kovdejanLupkanje dolazi od samih brava. Danas sam se konačno nakanio da odem do servisa da vide šta je i problem je rešen za manje od 5 minuta! Jednostavno su mi podmazali brave na svim vratim i lupkanje se više ne čuje. ;) U svakom slučaju, problem se vrlo lako rešava bez ikakvog odšrafljivanja, skidanja tapacirunga i ostalog... :) A da, nemojte da podmazujete sa WD40 nego uzmite baš sprej za podmazivanje. Tako su meni rekli, pa ako lažu mene i ja lažem vas... :)
Citat: stojakovicvEvo posle duzeg vremena se javljam sa novostima u vezi impulsnog podizaca prozora.

Napravio sam uredjaj koji se veoma lako montira:

Postojeci prekidac za podizanje se izvuce, sa njega se skine konektor sa provodnicima.

Moj uredjaj se ubacuje izmeedju prekidaca i postojeceg dovoda provodnika- nabode se na konektor sa jedne strane, a an postojeci prekidac sa druge.
sve se jednostavno ugura nazad i dobili smo Impusno otvaranje i zatvaranje prozora.

Drugi uredjaj koji sam razvio ima mogucnost da prilikom zakljucavanja brave podigne prozore ako su ostali otvoreni.
npr. Leto je, vozite sa otvorenim prozorom, izadjete iz auta i zaboravili ste da podignete prozor.
Prilikom zakljucavanja centralne brave, uredjaj salje komandu za podizanje prozora onom prvom uredjaju.'

druga funkcija ovog uredjaja je otvaranje gepeka na modelima napravljenim pre 9.meseca 2006. ti modeli Logana nemaju automatsko otkljucavanje i zakljucavanje gepeka, vec se to radi pomocu kljuca.

Ja sam ugradio mali motoric na postojecu gepek bravu i ovaj uredjaj upravlja otvaranjem te brave.
Otvaranje moze biti jednostavnim pritiskom na taster iz kabine, ili pomocu daljinskog od centralne brave.

'
Svi detalji ce uskoro biti na:

http://logantips.googlepages.com
Citat: PallSvaka ti cast, cest i cvrst...
Citat: wizard@stojakovicv:

Vreme je da zavrsis projekat
Citat: stojakovicvprojekat je gotov, al cekam kvalitetnije releje iz uvoza
Citat: wizarddaj da vidimo kako izgleda, kako se montira i cenu
Citat: krleSto se impulsnog podizača stakla tiče na prvi pogled deluje kao korisna stvar.Medjutim, potencijalno je i veoma opasna igračka. Ja sam probao da zaustavim kretanje  stakla rukom (računao sam da postoji neka prekostrujna zaštita i da će se motor zaustaviti) i nisam uspeo. Neznam šta bi se desilo da je staklo došlo do kraja  , a meni ostala ruka  (dok ne pregori topljivi osigurač najverovatnije bi bilo  jaoooooo ). Ko ima malu decu ovo netreba da ugradjuje.
Citat: krleSad sam se setio....Najverovatnije bi bilo jaoooo i kad crkne osigurač sve dok me neko ne odglavi ili bi možda  puklo staklo.   Šta vi mislite o tome?

Inače,koliko je meni poznato, ovo je sastavni deo oprema Luerate Pack  1.4 i 1.6.
Citat: stojakovicv
Citat: krleMedjutim, potencijalno je i veoma opasna igračka. Ja sam probao da zaustavim kretanje  stakla rukom (računao sam da postoji neka prekostrujna zaštita i da će se motor zaustaviti) i nisam uspeo.


Krle, moram da te razuverim. Sigurno negde gresis sto se tice ovog da prozor nece da stane sam kad naidje na prepreku!!!

Impulsni podizac stakla (impulsno dugme) je onaj koji pritisnes jednom, i pustis, a on odveze prozor do vrha (zatvori ga) ili do dna (otvori ga).

Ako ga drzis duze pritisnutim, impulsno dugme reaguje isto kao i obicno - tj. dok drzis, prozor se krece.

Fabricko Renoovo impulsno dugme dolazi sa predefinisanom osetljivoscu. Ta osetljivost je malo grublja iz razloga sto nekad prozori znaju biti prljavi, pa da motor ne bi bez veze zaustavljao prozor misleci da je doaso do kraja. Kod mene npr. suvozacki prozor ne ide bas ravno gore, narocito zimi - malo se ljulja napred, nazad, tako da je to takodje opterecenje za motor. Ako bi impulsno dugme ovo opterecenje shvatilo kao prepreku, prozor bi se zaustavio na pola...
NARAVNO da su Renaultovi inzenjeri mislili na sve, pa i na takve situacije. Iz tog razloga je potrebno malo vece opterecenje nego sto je naslonjena ruka na prozoru, pa da se ovaj zaustavi.

Eto probaj ovo: spusti prozor do dna. Zatim klikni digme da krene gore, a onda ga rukom uhvati .... naravno da ce stati!

Impulsno dugme koje sam ja napravio moze da se prilagodi bilo kom opterecenju i prozoru. Ono ima tzv. mod ucenja u kome meri opterecenje motora, racuna, racuna,...racuna,... i pamti ga, a onda u toku normalnog  rada ovo memorisano opterecenje uzima kao prepreku za zaustavljanje.
Svaki put kada se napajanje ukljuci (kad se okrene kontakt kljucem) moje impulsno dugme procita iz svoje memorije vrednost koja je jednom zapamcena i radi na osnovu toga!

Naravno u mod ucenja moze uvek da se udje pritiskanjem odredjene kombinacije na impulsnom dugmetu. (Inace ovo se radi samo prvi put prilikom instalacije na novom prozoru)
Citat: krleU tom pravcu sam i ja razmišljao. Iskreno, nisam ni znao za ovu opciju (u fabričkim papirima koje sam dobio uz automobil kodirano kao LVCIPE) jer sam mislio da uzmem  Lareate ,a onda se na brzinu predomislio i uzeo Laurete Pack i tek pri preuzimanju automobila ovo primetio. Testiranje sam obavio dan kasnije ( pre tri godine), i to najviše zbog mog tada petogodišnjeg deteta. Inače kod mene to radi ovako: jedan kratki pritisak =staklo kreće .sledeći kratki pritisak =staklo se zaustavlja  . Zadržavanjem prsta na prekidaču (ili dugo zadržavanje) ne dobija se ništa. Znači dugi  i kratki pritisak kod mog automobila ne postoji ( takvo rešenje postoji primera radi u Vektri B), postoji samo kratki.Inače kada se staklo zatvori  do kraja uvek se čuje blago krckanje ( dva do tri puta) na vrhu vrata zato što motor vrši još neko ,uslovno rečeno,   dotezanje (pretpostavljam).   Da kažem još i ovo da ja nemam problema sa nekim kvrckanjem ili lupkanjem iz vrata. Nije mi namera bila da sumnjam  da neko nije vodio računa o ovome ,već mi je namera bila da upozorim prvenstveno one koji imaju malu decu. Ako je tvoje rešenje onakvo kako si ga opisao,onda je to prihvatljivo i za svaku pohvalu.
Citat: krleDa nebi bilo zabune .Kada kažem duži pritisak na taster pod tim podrazumevam prelazak iz impulsnog u običan način rada (kao i kod suvozača) i obrnuto.
Citat: krlestojakovicv je potpuno u pravu, danas sam proverio .Naime, očigledno da to kod mene nije funkcionisalo kaka treba u šta sam ja inače sumnjao na samom početku, a vremenom prihvatio da to tako radi. Danas sam uradio sledeće: jedam klik -staklo kreće ,drugi klik staklo se zaustavlja onda sam pritisnuo taster i držao dok se staklo nije spustilo do kraja. To isto sam ponovio i pri podizanju stakla. Posle toga sve je funkcionisalo onako kako je stojakovicv opisao. Nema više onog krckanja koje sam opisao.Sada se dešava  da kada je staklo zatvoreno  ,a  probam da ga dalje zatvaram pritiskom na prekidač  u prekidaču se čuje škljocanje relea (to se nije ranije dešavalo) to se dešava i kada je staklo spušteno. Pretpostavljam da je sada sve kako treba,doduše tek posle tri godine . E sada ako počne da mi se čuje neko lupkanje ili zveckanje iz vrata, znate šta, baš me briga-neka zvecka i krcka ili šta već.Osamnaest godina pre logana sam vozio razne automobile pa mi ništa nije smetalo pa ne mora ni sada.  Zahvaljujem stojakovicv na pomoći. Sad da razrešimo dilemu. Znači svima onima kojima u fabričkim papirima(u rubrici mec.rid.geam.f.) piše LVCIPE imaju impulsni prekidač za staklo kod vozača,koji treba da radi onako kako je stojakovicv opisao, a ako piše LVAVEL onda se radi o normalnim elektro podizačima i za vozača i za suvozača.
Citat: panco>a taster iz kabine, ili pomocu daljinskog od centralne brave.

Koliko kosta ovakva olaksica?
Citat: krlePanco,ako je pitanje meni upućeno, odnosi se na taster u kabini za podizanje i spuštanje vozačevog stakla. Cenu neznam, ja sam to dobio u fabričkoj opremi. Inače danas sam skinuo originalnu šemu fabriškog impulsng prekidača, glavni trik je u mikrokontroleru i njegovom programiranju, a ona dva relea su  samo šljakeri.  I još nešto, fabrika je to prestala da ugradjuje tokom 2006.g.  ?????
Citat: stojakovicvevo ga konacno za sve koji prate...impulsni podizac prozora:

http://daciafanclub.6.forumer.com/viewtopic.php?t=507
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Munze

Citat: stojakovicvLOGA2 je automat namenjen za kontrolu podizanja i spuštanja prozora u automobilima ili upravljanje krovnim prozorom (šiberom). Ugradjuje se vrlo jednostavno izmedju postojećeg tastera za kontrolu prozora i konektora koji vodi provodnike do motora za pogon prozora.
Automat ima iste osnovne funkcije i raspored priključaka kao fabričko Renault-ovo impulsno dugme za podizanje prozora koje se ugradjuje u Renault Logan.


      
Funkcije:

-Impulsna kontrola (kratkim pritiskom na taster prozor se podiže (spušta) do kraja i sam se zaustavlja),
-Memorisanje opterećenja (mogućnost memorisanja opterećenja na koje se prozor zaustavlja),
-Reset memorije opterećenja (mogućnost vraćanja memorisanog opterećenja na početnu vrednost)
-Normalna kontrola (dugim držanjem tastera prozor se kreće sve dok je taster pritisnut. Po otpuštanju tastera, prozor staje)
-Vremenska zaštita (maksimalno vreme rada automata u jednom ciklusu je ograničeno na 7 sekundi)
-LOGA2 je predvidjen za rad u el. instalaciji jednosmernog napona 12V (14.3V) i može da upravlja motorima sa radnom strujom do 13 Ampera.
-U vezi sa automatom LOGA1, može se postići automatsko podizanje prozora nakon zaključavanja centralne brave.

Detaljno uputstvo za ugradnju i rukovanje, sheme na više linkova:

http://www.filefactory.com/file/af2f0ef/n/LOGA2_uputstvo_za_ugradnju_i_rukovanje_SR_pdf
http://www.fileshost.com/download.php?id=F5696C501
http://www.2shared.com/file/4953372/81f423d0/LOGA2_uputstvo_za_ugradnju_i_rukovanje_SR.html
http://rapidshare.com/files/202363240/LOGA2_uputstvo_za_ugradnju_i_rukovanje_SR.pdf

Uredjaj se isporučuje poštom i plaća pouzećem.
Cena 2500din +PTT troškovi

kontakt email: stojakovicv@gmail.com

Citat: doravecOk.. A ko bi mi ovo ugradio?
<edit>

sad prochitah pdf i ajd..ovo mogu i sam. Zanima me sledece: ima li garancije na uredjaj? Kako ostvariti, kada sa CB zakljucham auto, da se podizu stakla?

PITANJE za ostale: vredi li uzimati? Nije skupo.. ne verujem da moze da izazove neshto loshe instalaciji.. ali..uvek im neko ali.. pa da chujem.

Citat: stojakovicvSto se tice pouzdanosti uredjaja, evo ovako:

Projekat sam poceo u martu 2008. Tada sam napravio prototip koji jos uvek uspesno radi u mom Loganu.
Od tada je bilo izmena, al samo u opcijama programa u kontroleru, dodate su opcije memorisanja opterecenja, reseta opterecenja, vremenska zastita, forsirano podizanje.

U testiranju sam forsirao uredjaj na vecem opterecenju od onog koje realno stvara motor prozora. Uredjaj je bez prekida radio ukljucenje i iskljucenje potrosaca i napravio oko 40000 ukljucenja-iskljucenja. Tada sam ga prekinuo jer sam video da jos uvek funkcionise.

E sad, ako tih 40000 podelimo sa 365 dana u godini, pa sa 10 ukljucenja dnevno, dobijemo garantovani vek trajanja od 10 godina.
Sad se postavlja pitanje: da li svaki dan 10 puta otvoris-zatvoris- pokrenes prozor ? Mislim da ne. Zimi ga nikada ne otvaram, a leti ...po potrebi ... imam klimu :)

U svakom slucaju, ako je uredjaj ispravno prikljucen i koriscen prema uputstvu, ne bi trebalo da bude problema u radu.

Ako neko zeli da ugradi uredjaj u drugi automobil na kome se prozori sporije podizu od Logana ili mozda za otvaranje sibera na krovu, pa mu je malo 7 sekundi za ukupno vreme zatvaranja, moze se i to resiti po zelji. 


Podizanje stakala prilikom zakljucavanja CB se ostvaruje sa uredjajem LOGA1. On prati sta se desava sa CB i na osnovu toga salje impulse za podizanje uredjajima LOGA2 koji kontrolisu prozore. To je ulaz X3-1 na LOGA2 uredjaju.
Takodje LOGA1 moze da otvori gepek...
Uredjaj LOGA1 je razvijen i radi uspesno na mom Loganu vec duze vreme, ali bih zeleo da ga jos malo istestiram, da otkrijem eventualne nedostatke, pre pustanja u prodaju.

Sto se tice cene... dodacu samo da orginalno Renoovo impulsno dugme za podizanje prozora u ovlascenom servisu kosta oko 400EUR.

brankovs

U subotu sam se dogovorio sa Vladimirom Stojakovićem i ugradio impulsne podizače na oba vrata.Šta da kažem,nego da rade perfektno,posao završen za oko 15 minuta,svaka čast Vladimiru :aplause:.

dukati

Kolika je cena i gde živi Vladimir, ja bi hteo da ručne podizače promenim i da imam podizače na dugmićeee. :too:

DarioGTI

Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Loganovac

#5
Nigde ne piše da kolega stojakovicv ugrađuje kompletne podizače, čovek se bavi elektronikom i razvio je samo sklop impulsnog prekidača koji bez problema ugrađuje u centralni panel (zamenja postojećeg) , uopšte sama vrata i ne dira. E sad, ugradnja samih elektro podizača i instalacije je druga stvar i ja bih na taj način i preformulisao tvoje pitanje, jer je to svakako daleko složeniji posao od zamene samog prekidača.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

stojakovicv

Bas tako, kako kaze Loganovac: Ovo je uredjaj koji kontrolise vec postojece motore koji podizu prozore.

Da bi ste izbegli rucno (pomocu rucke) podizanje, potrebno je najpre ugraditi motore sa mehanikom.

krle

#7
Citat: stalker poslato 22.02.2010. - 00:00
Na pitanje o cijeni impulsnog za lijeva vrata dobio sam cijenu od skoro 180 E. :cekicem:


Mislim da je preterao sa cenom.  Cena je negde  oko 50e kada sam se raspitivao u prodavnici..

U Rumuniji je 40e (6001546817 - buton geam cu impuls ~40Euro ) http://daciaclub.tehnoplus.net/daciaclub/Logan/PieseAuto/Coduri%20piese%20de%20schimb.txt

Edit:
Prema Dialogys-u, izgleda da je u HR  cena koju je pomenuo stalker tačna ili se radi o nekoj greški u sistemu.



stalker

#8
Preskupo pogotovo što tolika cijena ničim nije opravdana. Kao da je napravljen od suhog zlata   :mad6:
Na njemu piše Made in France, ne vjerujem da je to razlog njegove astronomske cijene.

Još čudnije je što impulsni prekidač stakala za Clia dođe oko 40 Eura.

Koliko sam mogao vidjeti, Logani kasnijih godišta nakon mog su i za lijevo staklo imali obični prekidač koji radi samo dok je pritisnut.
Kako je sada na Loganu ph. II i Sanderu?


Dodao Krle:

Citat: stalker poslato 22.02.2010. - 00:00
Pošto prekidači od lijevih i desnih vrata imaju po pet kontakata odlučio sam riskirati i zamjeniti im mjesta. Rezultat je bio očekivan. Prekidač za lijeva vrata je radio impulsno na desnima i obrnuto.
Znači čitava "pamet" je u prekidačima a mehanizmi podizača su isti za impulsni i obični način podizanja.
Od namjere da i na desna vrata stavim impulsno podizanje me ohladila već spomenuta cijena impulsnog podizača.



www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

krle

Od 15.09.2006.g. impulsni prekidač se ne ugrađuje u nijedan model Dacie.


dukati

Ja moje prozore podižem rukom i rade ko podmazani  :laugh1:

david

Nije to lose ali moze i ovako da radi i ja sam zadovoljan. Nije mi smetalo na kecu da vintam rucno i da pucaju ruckice a ovo da mi smeta, smesno...  :whistling:

stalker

Citat: krle poslato 22.02.2010. - 00:14

Mislim da je preterao sa cenom.  Cena je negde  oko 50e kada sam se raspitivao u prodavnici..

U Rumuniji je 40e (6001546817 - buton geam cu impuls ~40Euro ) http://daciaclub.tehnoplus.net/daciaclub/Logan/PieseAuto/Coduri%20piese%20de%20schimb.txt

Edit:
Prema Dialogys-u, izgleda da je u HR  cena koju je pomenuo stalker tačna ili se radi o nekoj greški u sistemu.




Tek sada sam primjetio da ono što je na šemi označeno brojem 13 nije impulsni prekidač lijevog prozora već onaj pored ručne kočnice. Nemam ga pa ni ne znam čemu služi dok bi prekidač stakla trebao biti ovaj na poziciji br. 4.
Možeš li za njega izvući kataloški broj?
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

krle

#13
 
Kataloški broj za impulsni prekidač (4) sam dao, to je  6001546817. Pod 13 je plastični čep umesto prekidača za TNG (fabrička ugradnja TNG).Pored ručne kočnice je prekidač za isključivanje/uključivanje napajanja prema prekidačima za elektropodizače u zadnjim vratima.

Edit:


DarioGTI

dali se u meduvremenu neko bacio u akciju ugradnje el podizaca ?  :to:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)