Dacia Sandero III

prethodna tema - sledeća tema

Andrix

Da li tako ili da ima po "pola ruke" nanosa boje, gde se samo vide cestice boje preko osnovne...
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

saša61beograd

#106
Citat: saša61beograd poslato 22.09.2023. - 11:00Neofarban motorni prostor!?Jel to sad neka "nova normalnost"?
Sinoć prelistavam Automagazin,broj 149 iz novembra 2021.Na 30.strani test Stepveja sa plinom.A na jednoj fotografiji motor i potpuno ofarban motorni prostor!Boja je neka plava metalik,ako je bitno.
Tada,pre dve godine, koštao je 13.790 evra.

LeNgenda

Moj auto je 2009. koštao 8310 evra i sve je u boji karoserije, jedino što motorni prostor nije lakiran metalik lakom.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

slavko_bgd

Zato što su sprcali lak na sve ostalo u boji karoserije :D

Goky

Evo kratkog pregleda unapređenog Stepway-a za 2024.
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

slavko_bgd

#110
Citat: saša61beograd poslato 22.09.2023. - 20:05To je osnovna zaštita koja se nanosi kataforezom.Lim je svuda pokriven ovim slojem i ne bi trebalo da korodira.Tako je u teoriji.Kako je u praksi,videće se kroz neku godinu.Valjda znaju šta rade,oni su sebe svakako zaštitili dok traje garancija i mirno spavaju.
Kako god da je,meni deluje ružno,jeftino i nedovršeno.Teško mi je da svarim da je danas nešto lošije nego na starim Dačijama od pre 20 godina.
Tako je, kataforeza je suštinska zaštita metala. Boja ( lak) je estetska komponenta i dodatna zaštita delova karoserije koji su izloženi spoljnim uticajima. Osnovni razlog svemu tome je pojeftinjenje proizvodnje. I ne mogu da se porede po kvalitetu izrade karoserije Dačije 1-ve generacije sa 2-gom i 3-ćom generacijom. 6 godina je fabrička garancija na koroziju, taman koliko treba da se otplati kredit i da se auto zalivadi i zameni novi(ji)m. Uostalom, današnji prosečan kupac ne otvara haubu, ne diže patosnice u gepeku, ne ostavlja auto u nasledstvo, pa auto-industrija za segment jeftinijih ulaznica smatra da je grehota bacati novac na to :)
Šta da radimo, to su novi trendovi i nova (ne)normalnost...