Utisci nakon 100.000 (150.000) km sa Dacijom

prethodna tema - sledeća tema

Raja

Čestitam! I još dugo,dugo da te služi i da te što manje košta. Sa srećom.

leotar


Deda

Citat: kiconix poslato 25.03.2010. - 21:30
Danas predjeno 100000 km.
Bicu kratak
PREZADOVOLJAN !!!!!!!!!!  :respect: :lazy: :trofej:

...mahni nam na 200 000 km  :respect:

Veterinar


krle


Loganovac

Preterasmo... Tolike čestitke - ispade da je čudo preći Loganom 100.000! Pa ni sa jugićima to baš nije za čestitanje. Sledeće čestitanje na 1.000.000, jel jasno?  :Smiley:
Doduše, ja sam prvi počeo...  :bonk:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

FAN 5

103 000 sem redovnih servisa i 2 h4 sijalice  nista ....   :cool:   ko mi ovo poredi sa zastavom taj ima podstanare u glavi  :bonk:

hobbista

Ih, pa nije baš tako. Dok je bila Zastava, i dok su ugrađivani Argentino motori, to je trajalo (pre svega mislim na 101 SC). Prelaskom na Yugo, kao i proizvodnjom motora u DMB-u stvar je postala žalosna. Viđao sam nove glave u kojima su usisni i izduvni kanali da je Mile prošao traktorom  :D

Edit: Takođe, krajem 80-ih kompletna proizvodnja delova je pristojno degradirana!
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

dukati

Pre oko mesec dana Logan ambiance, 1.4 službeni na mom poslu je prešao 100 000 km. Osim servisa i zamjene po jedne sijalice auto nikad nije imao niti jedan kvar iliu nešto slično, a ide tako da otkida asfalt. Kupljen je 2005. Čini se bolji i jači od mog auta iako je isti model. Takvo nešto još nisam viddeo. :too:

david


dejanz

Sluzbeni auto, naviko da ga "cepaju".

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

dukati

Potrošnja normalna kao i svaki Logan. :lux:

Veterinar

#43
Post cu zapoceti delimicnim citiranjem sopstvenom posta objaavljenog pre 20 meseci i 50.000 km manje:
"Vanredno je do sada na 87000 rastavljan ventilator kabine da bi se ocistile cetkice i na 97500 km zamenjena je leva spona zbog veoma malog lufta.
Prednje plocice zamenjene su na 86000 km, takodje preventivno, sticajem okolnosti (debljina plocica je bila oko 4-6 mm),
U voznji se auto ponasa nepromenjeno i nema novih neprijatnih "cvrcaka" sa rastom kilometraze.
Potrosnja motornog ulja nije primecena, a ulje servo upravljaca i kociono ulje su na istom nivou kao pri kupovini auta.
Svi prekidaci rade besprekorno, kao i njihova rasveta.
Subjektivni utisak je da auto ubrzava bolje nego nakon 10000 km, a konacna brzina na brzinomeru je oko 170 km/h.
Nisu primećeni tragovi korozije niti promene u boji ili kvalitetu laka (26.03.2010 - ispravljam ovaj komentar, manji tragovi korozije uoceni su sa desne strane u prtljaznom prostoru i u uzduznim kanalicima na krovu pojavile su se pukotine farbe).
Gumene navlake na pedalama su u dobrom stanju. "

Od kupovine auta nije bilo razloga za vanrednim posetama servisu. Problemi koje sam imao su se resavali (ili su se mogli resiti) uz redovne servise.
Plocice koje su postavljene na 87000 i dalje su na svom mestu, jos daleko od istrosenosti za zamenu.
Pojavili su se cvrčci pri kretanju u vidu vibracija plastike, ali ne mogu da pronadjem odakle zvuk dopire. Nije iritirajuće.
Ne znam koje metlice brisača trenutno imam. Relativno su nove, bile su tihe, a sada me strah da pokrenem brisače ako je neko sa mnom. Jako stružu, neko bi se mogao gadno prepasti.
Nema potrošnje motornog ulja, turbina je bila suva na poslednjem redovnom servisu, kočiono i ulje serva su na sličnom nivou kao prilikom kupovine. Potrošnja se nije promenila.
Auto ubrzava slično, ali je znatno glasniji nego na 100.000 km, pogotovo iznad 3000 obrtaja. Leti se to ne primećuje u tolikoj meri.
Sva svetla na komandnoj tabli rade i ništa nije menjano. Pre 1000 km je trebalo jednom da lupnem blizu prekidača ventilatora da se upale svetla grejanja i usmerivanja ventilacije.
Sa 115.000 km konačna brzina na brzinomeru bila je 180 km/h, sada je nešto ispod 170 (možda bi bilo više u neopterećenom autu i pri većem zaletu).
Nisu primećeni novi tragovi korozije ili pucanja farbe.
Gumene navlake na pedalama su delimično potrošene.
Stakla farova su mutnija i imam utisak kraćeg snopa svetlosti. Nije za zamerku.
Na deset ubacivanja u rikverc 1-2 puta se ne upali rikverc-svetlo. Tako je već tridesetak hiljada km i ne pogoršava se. Čak i kada se ne upali odmah, desi se da se upali pri samom polasku u rikverc.
Pojavio se pre 10.000 km problem sa paljenjem kada je motor zagrejan. Upalio bi uvek, ali ne iz prvog puta. Problem je otklonjen zamenom senzora na bregastoj osovini, na redovnom servisu. Prethodno je pokušano da se problem reši zamenom senzora položaja radilice, ali on je bio ispravan.

Zaključak je da je vanredno od kupovine (uvek uz redovne servise) zamenjen levi kraj spone, očišćen je ventilator kabine i zamenjen je senzor na bregastoj.
Potrošni delovi poput akumulatora, seta kvačila, diskova, paknova, vodene pumpe... su fabrički i dalje.  


Loganovac

Fabrička vodena pumpa? Alal vera na hrabrosti.  :hall:
O kakvim to redovnim servisima onda pričaš?  :c:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.