Loša iskustva sa servisima

prethodna tema - sledeća tema

Slobodan čovek



Квар: Цури расхладна течност на кућишту термовентила/термостата.
Сервис: АК Компресор Београд

Дођем на заказан термин, кажем знам где цури, на кућишту. Имам резервно кућиште у гепеку ако треба да се замени, каже уграђују само њихове делове. Добро.
После сат времена, каже треба да се наручи то и то (види слику), немају делове! Иначе, од наведених делова, треба заиста заменити 3 шрафа (2 су запекла), кућиште термоентила, термовентил (када се већ отвара кућиште) и заптивка термовентила. Оно црево, цев и шта већ, не види зашто би требало заменити. Можда зато што су спојени шелнама које морају да се исеку да би се скинуле, а неће после да монтирају обичне шелне? Овако им је лакше? Мења се у комплету? Не знам. Али знам да за ове паре могу да урадим комплетан велики сервис (сет зупчастог, пумпа, антифриз,...).

Онда, погледајте шта пише на дну слике. Предлажу ми да променим гуме?! Гуме купљене нове пре 2 године, Toyo NanoEnergy 3.

У Компресор више никад.

vladimiris

Pored toga što je gotovo pa jasno da je u pitanju jedan neodgovarajući odnos, i nedefinisana politika prema korisniku usluga, da se tako izrazim...Treba ih pitati na kom pismu je odštampan račun! Jel mi kažemo cijev ili cev, brtva ili zaptivka! A cenu cevi da ne komentarišem, tim pre što kako kažeš ne vidimo neki poseban razlog za njenu zamenu!p.s. dobra tema, ne znam dali bi ovde trebalo da nekog i pohvalimo, ili je u to u drugoj temi.

Slobodan čovek

Била је пре неколико месеци њихова опширнија анкета (стигла на мејл), где сам се између осталог жалио и на то. И на крају сам штиклирао опцију да не буде анонимна, већ да менаџерима буде доступно моје име и презиме (рачунао сам, можда тако и прочитају). Али очигледно ништа. Они су све то преузели из Хрватске. И упутство за употребу а Сандера (купљен нов у Компресору) је на хрватском...

Loganovac

Meni to ne smeta, ali nije po zakonu. A ovo parče papira je bruka nečuvena.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Slobodan čovek

Гледао сам гуме, да не буде да их нападам за све, на предњој десној има неко оштећење на боку (од ивичњака). Можда су због тога предложили да их заменим.

dekiv68

Kao da se trude da odbiju klijente koji traže opravku koja nije uobičajena

silent

Kad je mali kvar, nema popravke, nego zamena celog sklopa.

Kad je veći kvar, nema zamene sklopa, nego kupi nov auto. 

Potrošačko društvo  :ne:

Drinski67

Citat: hobbista poslato 19.09.2017. - 20:20Samo da se osvrnem na par stavki:

Nije ti od ovoga pukao nosač. Daleko veće opterećenje trpi kada polaziš iz mesta nego kada se vrti točak u vazduhu.
Čest problem. Obzirom na težinu lima bilo bi pametnije da su stavili šrafove M8.
Ovako, sa M6, opcije su:
- da se pretegne pa da se, ukoliko se skida npr. jednom u 1,5-2 godine, gleda u pasulj da li će se odvrnuti ili pući.
- da se pritegne normalnom silom uz mogućnost da se otpuste nakon nekog perioda.
Verovao ili ne u većini zemalja je tako. Pogotovo u zapadnim zemljama.
A posle nekih neprijatnih situacija i ja sam počeo ovo da praktikujem. Ne 30m već oko 3m.
Zašto da razmišljam da li će se mušterija, ničim izazvana, uhvatiti za alat pa onda besneti što se izmastio :bonk:
Ili da me pomera da bi mi pokazao koju plastiku da mu pričvrstim u sred posla, pa da me voda oko kola da šrafim sve plastike, a ja na pola posla vraćanja amortizera na auto!?
Ili da za 40-tak minuta posla moram da pomeram čoveka 15-tak puta (svaki put kada hoću da uzmem ili ostavim nešto na kolica za alat) jer se trudi da ne bude na udaljenosti većoj od 50cm od mene?
Ili, najčešće, ne zatvara usta i priča o svojim problemima kao da sam psihijatar.


Ovim ne pokušavam da opravdam bilo koga od navedenih, već samo da ukažem da postoji i druga strana medalje (u nekim od navedenih slučajeva) :dobro:
Hobbista, slažem se da mušterija ne sme da smeta majstoru. Ali može da mu se nacrta krug u radionici koji ne sme da napušta, ili daa stolica da sedi i ne mrda i da ne otvara usta. Meni i to odgovara. Prilika čini lopova. U svakoj struci, pa i u automehaničarskoj postoje loši ljudi koji potkradaju svoje mušterije. Nije normalno (ni na Zapadu) da mušterija mora da veruje majstorima na reč. Meni su naplatili "obrađivanje doboša" na novom autu u garanciji, u ovlašćenom servisu, jer tada ništa nisam znao o državanju auta... Da ne pričam da se majstoru žuri, pa iz motora u koji staje 4,5litara ulja on ispusti od 3,5 do 4 litra, pa se novo ulje pomeša sa pola litra do litar starog ulja... Jednom mi je majstor zaboravo da vrati zvučnu izolaciju koja ide preko motora, što sam otkrio tek u Grčkoj...

Majstor ne treba da dozvoli mušteriji da ga dekoncentriše i ometa, ali bi trebalo da mušterija može da vide da li je sve odrađeno kako treba. Ili da majstor ne broji pare, već da veruje mušteriji na reč.

Zato radije idem kod majstora koji nema šta da krije, pa me čak i posavetuje oko održavanja i upotrebe auta... TReba da kupim novi auto, ali se sada kolebam da se odreknem garancije i poverim održavanje majstoru koji je dobra osoba.
Logan 1.5DCI, Laureat pack New Edition od 2006
Opel Kadet 1.6D 86' godiste do 2006

Loganovac

Iako mislimo isto, vremena se menjaju. Poslednjih godina aspekat bezbednosti i zaštite na radu je mnoooogo dobio na značaju, pogotovo na papiru, pa nam ne daju da budemo u radionici više (formalno, kažem) zbog toga nego da ne bismo smetali majstorima. Na kraju krajeva, kome treba da zbog mene rizikuje novčanu kaznu + dobar ručak za inspektora, kad i njemu više odgovara da me lepo pošalje u čekaonicu i ponudi kafom iz štrokavog automata...
Međutim, kad je već tako, trebalo bi (kao što pojedini servisi odavno imaju) omogućiti vlasniku da sa bezbednog mesta posmatra šta se radi oko auta, naravno uz šolju kvalitetne kafe (makar je i naplatili).
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

MitarMrgulic

Nešto sam razmišljao, imaju li ovlašteni servisi neki video-nadzor koji prati sve što se radi na dizalici, ako bude nekog spora da se može utvrditi je li nešto rađeno ili nije...

Mislim da je to dobro i zbog servisa, jer ni jedan majstor neće nešto "zavrnuti" u interesu servisa, već u interesu sebe :)

Andrix

Da se dodam - na prvom servisu nisu menjali filtere vazduha i klime. 12000 km i 1 god, kazu ide na 30000 km, znaci na trecem ce menjati. Sam zasukao rukave i odradio i bili su bas prljavi...
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

saša61beograd

I bolje što ih nisu oni menjali.
Koje filtere si uzeo i pošto su?

Andrix

Purflux, kao i svih ovih godina za sve moje dacije - od 2004 g. U Panteru, blizu su mi. Filter vazduha oko 1100 d a klime oko 2200 sa aktivnim ugljem. Meni su ok kvalitet mada nekad i Valeo kad imaju.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

slavko_bgd

Citat: MitarMrgulic poslato 27.02.2024. - 20:22Nešto sam razmišljao, imaju li ovlašteni servisi neki video-nadzor koji prati sve što se radi na dizalici, ako bude nekog spora da se može utvrditi je li nešto rađeno ili nije...
Nešto sam razmišljao a naročito razmišljam o tome svaki put kad uđem u WC ovlašćenog servisa: da li će neki vlasnik/vlasnici ovlašćenog servisa uložiti minimum nekoliko stotina hiljada € u biznis a ne obezbediti objekat i okolinu objekta video nadzorom koji danas košta manje nego na primer jedan Clip/ADT PC? 

Loganovac

Da se isplati - ugradio bi. Ovako ne mora da se izvinjava.

Asocijacija, pre jedno dvaes godina pukne mi sajla za otvaranje haube na stojadinu. Odem kod mog starog majstora, pita jel sam doneo sajlu. Nisam. Uzmi moj auto i skokni da kupiš novu sajlu. Vratim se ja - hauba otvorena. Pitam kako je uspeo, on mi kaže "Lako se to otvara kad vlasnik nije prisutan"!  :laugh1:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.