Dacia Jogger Essential 7 sedišta 1.0 ECO-G 2022. god.

prethodna tema - sledeća tema

Andrix

Ja zbog tog menjaca isao na vanredan servis, tesko ulazio u brzine. Rekli sve ok i evo sada na 11000 km ide lakse. A za servis da se i ja spremim za neki dan, mislim na cifru.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Mare


Veterinar


Trumpeter

Šta se dešava sa tim sajlama ako nisu pukle i isteglile se onda verovatno zapinju u bužiru. Zar nije logično da se očiste i podmažu umesto što se menjaju ili je to ipak prekomplikovano za ovlašteni servis.

cika mili

I za mesec dana vlasnik auta opet dođe i reklamira zapinjanje? Servis opet uzima vozilo, "gubi" vreme, Reno-Dačija opet plaća "podmazivanje"? Pretpostavljam da im je jednostavnije i isplativije odmah zameniti problematični deo.

Mare

Realno, čim počnu da zapinju, znači da je unutrašnjost bužira oštećena usled istrošenosti ili lošeg kvaliteta. Očigledno da je ovde u pitanju loš kvalitet i da je fabrici povoljnije da zameni delove i sklopove koji mogu potencijalno napraviti problem u daljem funkcionisanju (kao mehanizmi podizača stakala na troje vrata, koji su preventivno zamenjeni na mom autu).

Loganovac

Adje da se uozbiljimo, nema više Zorana Radmilovića i majstorskih radionica pa da vade sajlu, čiste i podmazuju. Kad ne valja - zamena i gotovo. Sve se danas tako radi. Jedino kućna radinost i hobisti...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Trumpeter

Letos popričah malo sa nadobudnim klincem tj. "majstorom" u ovlaštenom servisu koji se razume u to što "popravlja" ko Mara u krivi q. Tako da stoji to da se ništa ne popravlja već samo menja. Za popravak ipak treba majstor.

MitarMrgulic

Heh, sjetim se jednog starog majstora, kod mene u naselju, koji je dobar dio radnog vijeka proveo u TAS-u, a poslije rata otvorio privatno garažu.

Kad je bio u Njemačkoj na specijalizacijama svojevremeno, čudio se i "bolila ga duša", kako švabe mijenjaju sklopove i šta treba i šta ne treba...naviknut na naše balkansko krpljenje, tačno mu bilo žao nekih dijelova za koje mu nikako nije izgledalo da su za baciti...

Sva sreća da je kod Joggera, sav problem u garanciji u sajlama, najmanja je šteta...

Inače, nisam čuo da Joggeri imaju neke karakteristične boljke, kao ostale Dacie, valjda nisu dugo na cesti, pa ih nema još sa 200-300 hiljada km.

Loganovac

Ja sad ne mogu da ne zapitam, koje to boljke ostale Dačije imaju? Nie da je off, pošto me zanima šta je to toliko unapređeno kod Joggera.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

MitarMrgulic

Hajde ovako na prvu, prema iskustvima sa foruma...ablender, "piškota" nosač motora, termostat i davač temperature (2-4-2) igranka i ostale sitnice...

Nisu to nikakve strašne boljke, to sva auta imaju, neke specifične sklopove koji se kvare češće nego drugi dijelovi i sl.

dekiv68

Da ga ne ureknem, Mitre, ali ja na Sandero 2 TCe LPG 0.9 iz 2016. i pređenih 92.000 km nemam nikakvih problema, a pogotovo ne onih što si pobrojao

saša61beograd

Citat: MitarMrgulic poslato 18.12.2023. - 13:37Hajde ovako na prvu, prema iskustvima sa foruma...ablender, "piškota" nosač motora, termostat i davač temperature (2-4-2) igranka
Eno ga moj Logan sa fabričkom "piškotom" i fabričkim ablenderom sprema se da proslavi 16. rođendan.Doduše,termostat i davač jesam menjao,koštali me ukupno oko 15 evra.Za te pare podneo bih i da ih menjam svakog meseca.

Javio sam se za reč zbog druge stvari.Citroen predstavlja novi C3.Biće i verzija C3 Aircross sa 7 sedišta u tri reda.Potpuno inspirisan Joggerom.Da ne kažem,malo ružnija kopija Joggera.Jbt,ne mogu da verujem,Dačija počela da diktira trendove!

Veterinar

#148
Na nepunih 49000km u garantnom roku zamenjena sajla biraca brzina. Kako sam poslednjih 5000km u stepene prenosa ubacivao uz trazenje pravog polozaja rucice menjaca po osecaju, imam utisak kao da sam sada za volanom drugog automobila.
   Takodje, zamenjen je senzor pritiska u okviru sistema za rad na TNG.
 Skrenuo sam paznju u servisu na cesta upozorenja na displeju da je akumulator slab i da treba da se pokrene motor. Relacije su mi duge, ne koristim svetlo u kabini, ne slusam muziku u autu kad motor ne radi. Akumulator testiran, vrednosti su u redu.
 Za jedan dan, koliko motor nije radio na gas, presao sam oko 220km, a prosecna potrosnja bila je 5.7 l benzina/100km.
 Inace, parcijalni brojaci kazu da je u redovnoj upotrebi za 3045km motor na benzin presao 17km sa potrošnjom 29.9l/100km. U to je uključeno svakodnevno jutarnje odledjivanje automobila. Dakle, u ovim hladnim danima dolazimo do tridesetak dinara za benzin na svakih 100km.
 Idemo dalje sa testiranjem Joggera. :)

silent

Које верзије Џогера имају ову опцију "Extended Grip"?

Мада, изгледа да то само искључује ESC уместо да кочи точак који се слободно окреће.