Dacia Duster 1.0 Tce ECO-G

prethodna tema - sledeća tema

kiconix


Vladan P

Marko
Čestitam!
Uživaj u vožnji!
Zajedno smo skupa !

szs

Citat: MarkoHR poslato 23.07.2020. - 19:53pa ako ima kakvih pitanja?

Prvo čestitke, neka vas dobro služi

E sad pitanja
Primetio sam na yt razliku u zvuku na leru
Na plin i benzin
I kod tebe tako?
Deluje mi primetno bučnije na plin ili se ja varam?
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

kiconix

Ne varas se, gasne dizne su bucnije.
Sve je to normalno.

Damir Oravec

Sta je da je, na YT izgleda super. Uživo je verovatno i bolje. U zdravlju da ga voziš!!!!

silent

Честитке на куповини!  :to:

Баш ме занимају утисци у вожњи, како тај мотор носи толику каросерију, чини ми се да има око 1300 кила?

Keka

Na papiru je nesto bolji od 1.6 16V motora, ali ubrzanje 0-100 od 13,8s deluje porazavajuce.

Doduse sustina ovih motora nisu performanse nego ekonomicna voznja. Po fabrickim podacima jeftiniji je od dizela oko 2000e a potrosnja svedena u novce je tu negde.

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


szs

Citat: Keka poslato 25.07.2020. - 09:18
ubrzanje 0-100 od 13,8s deluje porazavajuce

Tebi i meni je to ključni podatak za kupovinu 
:friends: :Smiley: :Smiley:
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

kiconix

Keka za 4 godine jos nije dostigao 100km/h.

Veterinar

Bože, kako sam bio oduševljen kako vuče Audi 80 avant 1.9 tdi, kad ga je 1994. godine kupio prijatelj, kao novog. Taj auto je imao lošije performanse od ovog Dustera.

Bata83

Nije mi jasno kako mogu da stave tako mali motoric u dustera pa jos plin  :banghead:

kiconix

Bice ti jasno kad budes probao.  :dobro:

LeNgenda

Neki dan sam ceo dan proveo sa novim Cliom koji ima 1.0 tCe i petobrzinski menjač.

Saobraćajna kaže 1150 i neki kilogram.

Moj utisak je da je motorče potentno jednako kao 0.9 tCe, tj. taman deluje malo jači koliko na papiru i jeste.

Poredim sa MCV Stepway-em sa 0.9 tCe.

Duster ga možda malo udavi aerodinamikom na autoputu, ali ovako je vrlo, vrlo živahan motorić, karakterističnog zvuka, ali bez vibracija, vrlo prijatan za provesti ceo dan po gradu u njemu.

Ako mu plin ne otme ponekog konja, to je sjajan odnos performansi i ekonomičnosti, tj. troši normalno, ali Bubanj potok penje petom 120 kmh bez problema, a u četvrtoj ubrzava koliko hoćeš.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

bocca

Ljudi, Daster je sve samo ne veliki auto. Na platformi B segmenta, bez puno kilograma, samo malo produžen. I da, loša aerodinamika, ali to se oseti samo na većim brzinama. I bez veze je što ga stalno porede sa Kađarom, pa onda Tuksonom, Sportidžom pa i Kugom. On nije ta liga. On je kao Škoda, samo malo veći auto svog segmenta, a to je u ovom slučaju B!!! 1.0 tce je sigurno odgovarajući motor za ovu klasu! Svi povišeni automobili B segmenta koriste 1.0 motore sa turbom, od 100ks do 120ks. I svima odgovara. E da, jedino Vitara trenutno nema ali je do skoro i ona imala.
Uzdravlje Dačisti!!!

MarkoHR

Citat: szs poslato 24.07.2020. - 08:32
Prvo čestitke, neka vas dobro služi

E sad pitanja
Primetio sam na yt razliku u zvuku na leru
Na plin i benzin
I kod tebe tako?
Deluje mi primetno bučnije na plin ili se ja varam?

Je, čuju se plinski injektori tk-tk-tk-tk-tk-tk-tk, zvuči kao dizel, ali to je samo na leru, samo kad slušaš i kad je hauba otvorena. U kabini na leru gotovo ne znaš da je motor upaljen, a slabo se čuje i vani kad je hauba zatvorena.

Citat: silent poslato 24.07.2020. - 11:59
Честитке на куповини!  :to:

Баш ме занимају утисци у вожњи, како тај мотор носи толику каросерију, чини ми се да има око 1300 кила?

Za sada mi se čini potpuno adekvatan, čak ga u gradu vozim u ECO programu što ga dodatno umiri, baš je prava limuzina tada. Vozio po brdima i nije bilo problema, ali još je novi, nema ni 1000 km pa ne želim preko 3500 obrtaja. Imao sam prije dizela slične snage u konjima, ali s puno više Nm pa se trebam naviknut. Auto bez problema postiže 130kmh (nisam vozio brže za sada, opet - obrtaji) i drži ih na tempomatu. Kad te prođu prve godine nakon položenog vozačkog, tako i tako više ne juriš bez razloga.

Citat: bocca poslato 25.07.2020. - 20:08
Ljudi, Daster je sve samo ne veliki auto. Na platformi B segmenta, bez puno kilograma, samo malo produžen. I da, loša aerodinamika, ali to se oseti samo na većim brzinama.

Da, nije velik, Logan MCV je veći, ali auto je udoban i s električnim volanom se vozi kao karting, okreneš ga i skreneš vrlo lako. Najgori je osjećaj parkirati Dustera i onda ući u auto s klasičnim servom, imaš osjećaj da taj auto uopće nema servo  :hihi:

Od mana je tu vrlo čudan indikator napunjenosti tanka plina, skoro je beskoristan, ima one zelene i crvenu lampicu, zelene se pogase prebrzo, a crvena traje predugo pa zapravo nemaš pojma koliko je plina ostalo.