Ko je gde ugradio TNG, za koliko para i kako je zadovoljan?

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Da, da, gepek je značajno smanjen, na svega 483 litara!   :Smiley:

Sa srećom!  :to:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

pjovan

Bilo je mnogo povuci potegni oko boce i standardna rezervna guma i guma je pobedila a boca nije veca od kutiju alata koju imam i na kraju cesce na benzisku  :) t.j. tng. Velika blagodarnost svima

samsung

Ugradio u logan kombinaciju tomaseto AC stag qbox 4 kod Vlade u AC Babic 425e sa prikljuckom i adapterom pored cepa za sipanje benzina-boca umesto rez.tocka....

Covek vrhunski uradio nema razlike izmedju benzina i plina svaka cast i preporuka za AC Babic!!!!
pozdrav iz St.Pazove

zac

Samo sad dobro zastiti mesto busenja na krilu....od korozije!  :wave:

samsung

I na to je covek mislio....barem je tamo gde ide adapter za punjenje gde je busio isprskao dobro zink sprejom!!! Svaka cast za Vladu!
pozdrav iz St.Pazove

zac

Cink sprej i nije najsrecnije resenje, posto se skida vremenom  :ne: ... ali dobro, bolje ista nego nista...proveravaj s`vremena na vreme iznutra to mesto..posle pranja auta.

samsung

Sa cime bi bilo najbolje zastiti....na proslom autu sam sve zamazao sa  nekom plasticnom zastitom za auta-body.....
pozdrav iz St.Pazove

zac

Po meni je i to lose resenje, mislim da je najbolje odmastiti to mesto, premazati antirostom pa antikorozivnom bojom, zatim lak bojom...pa na sve to mogu razni premazi na bitumenskoj bazi..kao sto je taj Body i slicno...ali pre toga obavezno ovo sto sam napisao, tada je tu korozija zaustavljena.

samsung

Gledao sam danas zaticeno je po patosu zink sprejom gde je buseno a ja sam danas dodatno isprskao nekom bojom za felne u spreju koja mi je ostala od ranije-kasnije cu u toku ove nedelje izmazati sa body jem 930 ili 999 i to je to.....

Par slika  kako je postavljen plin....









Polozaj kontrolera....


Polozaj isparivaca...



Polozaj dizni....
pozdrav iz St.Pazove

Zee

Citat: samsung poslato 22.12.2013. - 21:28
Ugradio u logan kombinaciju tomaseto AC stag qbox 4 kod Vlade u AC Babic 425e sa prikljuckom i adapterom pored cepa za sipanje benzina-boca umesto rez.tocka....

Covek vrhunski uradio nema razlike izmedju benzina i plina svaka cast i preporuka za AC Babic!!!!

Samsung, pricaj kako radi uredjaj, kako trosi.
Ja sam hteo da ugradim kod Vlade, ali sam zbog finansijskih poteskoca morao da odlozim ugradjivanje.  :place:

samsung

Vec sam pisao o svemu tome ovde.....s obzirom da mi ovo nije prvi vec treci auto gde sam ugradio plin mogu ti reci da sam sa ovom ugradnjom i uredjajem najzadovoljniji!!!
Vlada je sve uradio po dogovoru i stvarno je pedantno sve spakovao. Od mene sve preporuke za njega.

Sto se tice rada motora na benzin i plin ja stvarno nikakvu razliku ne primecujem.

Potrosnja mi je bila po ovoj sad hladnoci oko 9 litara.


pozdrav iz St.Pazove

Zee


Srkson

Hoćeš da ugradiš plin u SUV vozilo??? Ti nisi normalan!
Ovo gore je prva reakcija kad nekom "stručnjaku" iznesem svoju nameru.
Elem, ideja mi je da ugradim TNG u Duster-a, ali mi treba vaša pomoć pre svega oko izbora servisa koji bi to uradio onako kako dolikuje krštenom čoveku. Pročešljao sam sve teme, analizirao, obradio statističke podatke (vrline i mane) i prema vašim postovima izdvojila su se dva servisa za ugradnju TNG:  ECOFORTE d.o.o. Leštane i Autocentar Rašić Višnjica.
E sad, imate li još neki pouzdani servis da preporučite, a koji mi je možda promakao? N
Naravno na kraju bih voleo da mi neko od vlasnika Dustera koji ima ugrađen TNG preporuči sistem koji bi bio optimalna varijanta, a koju možda on koristi i sa kojom ima pozitivno iskustvo ili kad bi sad ugrađivao koji bi to bio sistem?
Posle kompletne moje analize svih vaših postova i tu se izdvojilo nešto što bi za DUSTER-a bilo najbolje, ali i najskuplje, a to je: BRC Injectors sa uređajem za dopunsko podmazivanje i hlađenje ventila FLASH LUBE ili biste mi preporučili neku jeftiniju varijantu sa elektroventilima.
E sad da ste na mom mestu, a imate budžet cca 700EUR koja bi bila vaša odluka? Udradio bih, ne bih, kod koga i koji uređaj?

nik

Za taj motor nemaš problema što se tiče ugradnje LPG uredjaja, provereno u višegodišnjoj praksi, što kod Renoa, što kod Dačije.
BRC je odličan uredjaj, jako kvalitetan, redovan servis duplo skuplji, ali se radi na duplo dužem intervalu, pa dodje na isto. Vrlo malo se kvari, ali ako se pokvari veoma skupe komponente.
Zbog ovog poslednjeg bih ti lično preporučio nekog proizvodjača sa jeftinijim komponentama.
Ja sam kada mi je crkla membrana na bRC ugradio Zavoli isparivač i evo šljaka bez ikakvih problema sa ostatkom od BRC. Preporuka za servisera http://www.autogasugradnja.rs/. Ja barem nisam čuo da se neko žalio, a po više preporuka sam otišao kod njega.

Pored navedenog, predlažem ti da posebnu pažnju obratiš i da ne štediš na rezervoaru. Postoji širok cenovni dijapazon, ali je i kvalitet veoma različit. Izbegavaj niži cenovni rang jer ima tendenciju unutrašnjeg rdjanja i ljuspanja što dovodi do zapušenja i mogućeg oštećenja uredjaja.

Ugradnja FLASH LUBE generalno nije loša ideja, ali ako umereno i normalno koristiš auto, lično mislim da i nije neophodna. Bilo je i odredjenih problema sa sistemima za dodavanje istog.

I da, umalo da zaboravim. Pozdrav za "stručnjake"  :fiju:

Srkson

nik, hvala puno na kvalitetnom i korisnom odgovoru. Eto za različit kvalitet rezervoara nisam znao, a vrlo je bitan podatak. Imaću to u vidu prilikom kupovine.
Godišnje prelazim oko 15.000km, a od toga je 65/35% u korist gradske vožnje, te ne znam može li se iz ovih podataka zaključiti da li ugraditi ili ne pomenuti FLASH LUBE?
U prvom pasusu kažeš da se BRC malo kvari, a eto na tebi se baš zalomilo da crkne membrana na istom. :-(
Razmotiću i preporučeni servis, a kad već predlažeš nekog drugog proizvođača sa jeftinijim komponentama da li sam na pravom putu ako razmišljam o AC STAG 300 ISA2 (TOMASETTO ALASKA reduktor i multiventil)?