Ko je gde ugradio TNG, za koliko para i kako je zadovoljan?

prethodna tema - sledeća tema

naca24

Citat: Goran poslato 27.08.2012. - 15:17
Dali neko ima iskustva sa Narancicem iz Siriga?
Da...

Logan 1.4 nov 2004..presli 90ooo km

Ugradjen plinski uredjaj AC (Zavoli boca. ?..42l...stane 38l) 2 god. posle isteka garancije...znaci 2007 god

Cena je tada bila 700e....sada je 400 e  tiroidna boca

Od crkavanja...samo injektori - valjda su elektromagnetni koji su se menjali na nekih 20/25 ooo km....

Sada ih menjamo na 10ooo..nisu kvalitetni...kada se upali check engine zuta lampica, na gasu, znamo da je 1 od 4 injektora otisao..ali radi

Cena im je 1500din trenutno (vec 2 godine)

a Sada potrosnja (sto se nece svideti 1 moderatoru poznatom po brisanju postova )

zimi  8.5 do 9.5l   u zavisnosti gde se sipa.....grad

leti   7.5 do 8 l.....grad

Otvoreno (primer Grcke) ,  potrosnja  6.3 do 6.5 l

redovno filteri na 10/12 ooo km menjanje.... oko 25oo din (2 filtera i podesavanje mape)

Ljudi mu dolaze i iz Bg sa razlicitim kolima od Dacie

To je nase iskustvo...

Nedavno smo zvali servis u Futogu (kod NS) Stanisis...cena injektora i podesavanje je 63oo din..malo mnogo..AC sistem


Keka

Da li je mnogo dati 80 evra svakih 100.000 km ili 1500 din svakih 10.000 km?

1 moderator poznat po brisanju postova tvrdi da auto ne moze da trosi manje plina nego benzina po fabrickoj dekleraciji, to je cista fizika. Pogotovo sto su te fabricke deklaracije prica za malu decu, kad se mali Perica probudi vidi da su stvari zapravo 10-15% vece od tih podataka.

CitatAko je njeznik 12 cm, svi kazu da je 18. Ako auto trosi 10 litara, svi kazu 5.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


ppejic

Citat: slavko_bgd poslato 25.12.2012. - 21:30
Mnogo se razlikuju MED i Valtek dizne po dimenzijama, geometriji mesta za povezivanje sa nosačem i položajem konektora na elektromagnetima. Zato se na 8V motorima dizne postavljaju onako kako se postavljaju.

Desetak stranica unazad:


Ipak je moguce nagurati MED dizne ispod kucista filtra

Evo posta u celini http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=212.msg63305#msg63305

petar313

#348
U prilog tome.

Moj slučaj. Ugrađeno u Pane AG, 2008. godine. (Ovo sam kačio još na starom forumu. )

Napravljen je metalni nosač (danas poptpunno zarđao) koji je zašrafljen u dve tačke i na njega je pričvršćen rail sa diznama.
Dešavalo mi se da se poveća buka od dizni, jer se nosač olabavio,  pa sam dotezao šrafove koji drže taj nosač...



ppejic

Metalni nosac je samo na jednom kraju raila?

Sa koje strane usisnog grla dolazi crevo za plin do raila? (ispred ili iza usisa)?

petar313

Nije me mrzelo. Slikao sam malopre.

Izgleda da sam pobrkao lončiće.

Metalni nosač se kači na motor samo u jednoj tački, i u jednoj na rail. (Slika 1)

A na slici 2 se vidi sa koje strane je dovod gasa.

Napravili su tako da je jednostavna zamena filtera (Slika 3 - {stara slika sa čisitim motorom...  :c:})






ppejic

#351
Koliko vidim, postoji i "Г" nosač na koji je pricvrsceno dolano crevo plina. Hvala na slikama.

Jos jedno pitanje samo. Koliko su udaljene dizne od cevi klima uređaja?

petar313

#352
Na slikama deluje bliže nego uživo. Mislim da može da se provuče šaka između raila i cevi od klime (ispružena bez problema, pesnica ne). Uglavnom nije preblizu i nema opasnosti da će da se dodirnu.

Meni ne smeta buka u kabini koji stvaraju te dizne. Navikao sam se. Prosto mi nobično kad vozim na benzin (Imam lažni utisak da je motor jači na gas.). Ali bi valjao da je bolje izolovano oko mesta gde ulaze cevi klime.

Nisam uspeo da slikam iz dobrog ugla. Pokušao mobilnim kad sam kretao na posao. Ali nije baš uspelo.   




Andrix

Meni se nosac dizni drzi na dva limcica=nosaca koji se kace na vijke koji drze nosac filtera. Ugradjeno isto u Pane AG pre par god. jedan je bio pukao od rdje pa su ga zamenili.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Veterinar

#354
Ugradjen danas uredjaj u Stepu. Tomasetto - AC Stag 200. Cena 420 evra, "Kobra tim security (Nitro GT)", Novi Beograd. Za petnaestak dana krecemo u akciju oko atestiranja. Mora proci neko vreme kako bismo izrazili zadovoljstvo na pravi nacin. Zasad samo mogu napisati da (meni, kao laiku) deluje da je sve pedantno odradjeno i da se u voznji ne oseca razlika u odnosu na voznju na benzin.

Loganovac

 :too: Čestitamo!!!  :woo-hoo:


U zdravlju da se vozite puuuuno stotina tisuća kilometara!  :aplause:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Aleks

Odlicna odluka a i cena je realna!  :aplause: Srecno, i da vam se sto pre otplati!  :ziveli:

kiconix

Napokon iz d.... u glavu.  :Smiley: :Smiley: :baeh: :baeh:
Bio na probnoj vožnji sinoć, auto kida.
Čekamo podatke o potrošnji.
Pogotovo u vezi teme, živo me interesuje postupak dobijanja saobraćajne.

bocca

super cena, na auto sa tolikom potrosnjom ulozeno ce vam se brzo vratiti. a sad pravac na neku udaljenu destinaciju :driver:

Veterinar

Hvala vam drugari!  :friends:  Pisaćemo o utiscima.  :ziveli: