Здраво! Овај аутомобил ћу добити почетком следећег месеца. Ја ћу ти показати.
:to:
:too:
:to: koliko košta u Bugarskoj?
Citat: bocca poslato 21.02.2021. - 10:11
:to: koliko košta u Bugarskoj?
Основна цена је 11.870 евра, моја је додала додатке и вреди 13.500 евра. Модификација Comfort.
Hvala puno na postovima našeg kolege iz Bugarske, vjerujem da će svi forumi u budućnosti postati internacionalni :)
I meni se sviđa Logan u ovoj opciji, šteta što više nema MCV-a, ali izgleda će doći nešto između MCV i Lodgy uskoro :)
Jučer sam uzeo auto i sad su svi zadovoljni!
:aplause:
:aplause:
:to: :aplause:
Srećan ti bio.
Baš lepo izgleda. :ziveli:
Super,sretno
:aplause:
ninja
Čestitam :to:
Prelep je...
Elegantna i otmjena limuzina. Uživaj u svakom km. Čestitam! :ziveli:
E ovo je već auto! :to:
Neka je sa srećom! :ziveli:
Hvala kolege! Natočio sam gorivo do vrha i započeo testiranje. Spremnici za benzin i plin imaju po 50 litara, a u plin se puni do 40 litara. Tijekom tjedna pokazat ću vam motor, unutrašnju opremu, kotače i prtljažnik koji se otvara na daljinu. Zanimljiv automobil ..... želim vam ugodan odmor i čuvajte se zaraze!
Nek te lepo služi!
Pu.Pu,pa lep je.
Auto je apsolutno po mom ukusu, čestitam!
Nemoj da zaboraviš da slikaš prtljažnik sa oborenim naslonima zadnjih sedišta. :wave:
Sviđa mi se auto, sa ovom nešto većom dužinom, dobio je mnogo na eleganciji i izgledu...
Mislim da će i moj slijedeći auto biti sa LPG :)
Obećana recenzija nove Dacie Logan TCe 100, ECO-G, Comfort. Proizvođač Rumunjska 09. 02. 2021. Ubrizgavanje plina Landi Renzo, isparivač Li 18, toroidalna boca STAKO zapremine 50 litara, radna zapremina 40 litara LPG. Spremnik benzina je 50 litara, za goriva s oktanskim brojem 95 ili 98. Proizvođač preporučuje ulje marke Castrol, 5W30 i 0W20 sa standardima Renault RN 17 i RN 17FF. Usluga svakih 30 000 km ili godišnje. Kada dođe vrijeme servisa, zamijenite ulje (4,1 litre), filtar za ulje, zračni filtar, 3 svjećice NGK (Japan), filtar u plinskoj fazi. Coupe filter zamijenjen je na 60.000 km. Automobil je opremljen s gotovo svim sigurnosnim sustavima. Opremljen je i sa 6 zračnih jastuka - dva sprijeda za vozača i suvozača i dva stražnja tipa "zavjese" za putnike na stražnjim sjedalima. Test zračnog tunela pokazuje najbolji aerodinamički koeficijent nove Dacie Logan od svih ostalih Dacia modifikacija. Danas sam, detaljnije pogledavši automobil, ustanovio da je opremljen još jednim dodatkom, koji nisam platio - umjesto 4, imam 6 zvučnika.
Dakle, počinjem sa svime vani - kupeom, vratima, prozorima. 12 senzora za prednji i stražnji parkirni senzor + kamera za pomoć pri parkiranju unatrag. LED dnevna svjetla i kratka svjetla. Treća stanica na stražnjem staklu. Otključaj / zaključaj bez ključa. Daljinsko otvaranje prtljažnika i kratka svjetla za pozdrav putnicima. Senzori za svjetlost i kišu. Aktivna pomoć pri kočenju. Senzori za slijepa mjesta s indikacijom u oba bočna zrcala.
Best color for Logan gen 3 I ever saw
Fits him like perfect gloves. Maybe not perfect for dirt and sunny weather..but..appearance :aplause:
However
Wish You many enjoyable kilometers and a lot of smile on Your face
Pokazat ću vam nekoliko slika da vas orijentiram u opremi
:to: :welcome:
:aplause: :to:
:aplause: :aplause: :aplause:
:too: :aplause: :aplause:
Dobro je, vratili su temperaturu motora na displej instrument table :too:
Наистина е красиво.
Više fotografija....:
Ako moze i neka slika motora :)
Čep na rezervoaru benzinskom sad je bez bravice za zaključavanje, kao kod Fijata
Ali je otvaranje poklopca iz kabine
Честитамо
A je l' ima glasovne komande da se "pali i gasi"?
https://www.youtube.com/watch?v=_4zE6XkSvoE
Vratili su šipku koja drži haubu, a prošla verzija je imala amortizer.
Primjećeno je da zbog kvalitete vozila, vlasnici Dacia, gotovo nikad za vrijeme eksploatacionog vijeka, osim na redovnom servisu, ne podižu haubu, tako da su inžinjeri izračunali da im je taj trošak od 10-ak eura, viška jer se kod Dacie, hauba nema potrebe podizati :whistling: :whistling:
I ima zvucnu izolaciju haube iako je benzinac, pozdravljam!
Sandero II generacije benzinci 0.9 TCe imaju izolaciju haube
Prve informacije o prosječnom trošku. Usporedba s prethodnim automobilom.
OK prve informacije, ali je prerano da se izvlače zaključci. Pitanje je gde je i kako je vožen, grad, magistralni putevi, autoput? Kojom brzinom?
Verujem da ćeš uskoro morati da promeniš cifru u potpisu.
Propustio sam, ali prosječna brzina je 27,3 kilometara na sat. Evo moje rute, s urbanom i neurbanom u oba smjera.
Здраво! Надам се да ћу вас наћи у добром здрављу! У супротном, аутомобил ме и даље одушевљава. Сви системи и додатне погодности се користе максимално. Аутомобил је прешао 6.000 километара без проблема и то за само 2 месеца. Моја просечна потрошња за гориво од 10 горива је нешто више од 3 евра, 6,48 литара / 100 километара. Просечна брзина није велика, 35-45 километара на сат. Нисам имао посебно дуга путовања да бих видео просечну потрошњу и већу просечну брзину. Односно светлосни дан и пазите, јер од здравља нема ништа важније!
Ниво антифриза је благо опао и морам мало да допуним. То није нешто ново, јер је на моје претходне три нове Dacia, између трећег и шестог месеца, ниво пао на минимум. Иначе је на скоро 12.000 километара све у реду.
:aplause: :to:
:respect:
Zdravo! Prešao sam prvih 20.000 kilometara. Za sada nemam problema s autom. Moram prijeći još 10.000 kilometara da bih otišao na prvo održavanje. Budite zdravi i čuvajte se!
Prosao sam prvo odrzavanje 30.000 kilometara i sve je u redu. Cijena oko 260 €. Do 22.000 kilometara sagorio je oko 600 mililitara ulja, ali je onda stao i trenutno se ne dira. Neprijatan momenat je da je oštećen senzor pritiska i temperature koji se nalazi na plinskom nosaču i čeka zamenu pod garancijom. Isporuka rezervnih delova je veoma teška i trenutno nema rešenja, ali ja sam borac i dali su senzor samo da ne vozim na benzin. Inače, za 11 mjeseci sam proputovao 31.000 i više. Veoma sam zadovoljan autom. Pozdrav iz Bugarske i budite zdravi, kolege!
Cena prvog redovnog servisa kod nas u Srbiji iznosi oko 200e.
Šta sve obuhvata servis u Bugarskoj?
LPG map senzor u kvaru?
Filter ulja i ulja, 2 plinska filtera, filter kabine, filter zraka, svjećice, ulje, rad na sat. I da, Map senzor se pokvario na 28.000 milja.
Da, isto je i u Srbiji kod ovlašćenog servisa.
Taj MAP senzor baš problematičan. Na Dosta Dačija je crko. Pratim Facebook grupe iz Rumunije, bukvalno svaki drugi crko LPG MAP senzor.
Nakon 70 dana čekanja, plinski senzor se mijenja pod jamstvom. Samo informacija, cijena u Bugarskoj je 60 eura. Dobar dan.
Citat: Mare poslato 20.02.2022. - 07:49
Da, isto je i u Srbiji kod ovlašćenog servisa.
Taj MAP senzor baš problematičan. Na Dosta Dačija je crko. Pratim Facebook grupe iz Rumunije, bukvalno svaki drugi crko LPG MAP senzor.
jel to obuhvaća i sandera,stepveja?
Nalon 6 godina i pređenih 70.000km, na 0.9 TCe LPG, hvala bogu, nemam nikakvih problema sa MAP senzorom
Jel barem zamenski senzor bolji, mislim neće valjda da se menja na svakom malom servisu :ces:
Просечна потрошња TNG:
Предњи десни бочни жмигавац је под гаранцијом, пун кондензације. Чекање на испоруку ће поново пасти. Лаку ноћ: