Modeli Dacia sa lagera iz 2017.

prethodna tema - sledeća tema

speedo

Nisam baš siguran koliko su tačni ovi navodi i ove slike. Tekst je nepotpisan, bez navedenih izvora za tvrdnje, stranica najblaže rečno sumnjiva. Slike stare i mutne. Moguće je da su nastale prije desetak godina, nakon pada potražnje za nove automobile, ali da neko ostavi tek tako hiljade i hiljade auta čisto sumnjam.

kiconix

Sumnjao ili ne istina je.
Ima ih svuda po svetu.
Nista novo, samo nama neobicno.

speedo

Problem je što su slike "neprodanih novih auta" slike sa velikih parkinga ili luka gdje se redovno mogu vidjeti ovakve scene. Ili masa ljudi dođe pa se parkira ili nova (ili polovna) auta čekaju ukrcaj na neku dugačku plovidbu. Neće prevoziti auta iz Amerike u Aziju ili Evropu jedno po jedno.

Jedan članka koji je potpisan i koji dolazi sa renomiranog veb sajta
https://jalopnik.com/that-zero-hedge-article-on-unsold-cars-is-bullshit-1578124255

Abraham Linkoln je jednom rekao "Ne vjerujte svemu što pročitate na internetu".

kiconix

A sto ti verujes ovome sto si pricitao?

speedo

Imam pravo da vjerujem, a moji razlozi su da naprosto zvuči logičnije nego ono sa sajta koji niti je poznat niti je tekst potpisan niti su navedeni izvori slika.

kiconix

OK, kako ti tako i svi ostali.
Nije bilo ni logike da Fiat na svakog prodatog Stla gubi izmedju 3 i 5 hiljada evra pa je gubio i prodavao na stotine hiljada.
Ne treba traziti logiku, nema je.
U tolikim para logika ne igra nikakvu ulogu.
Nema ni logike da modeli iz 2017 budu na nekom mizernom popustu pa jesu, bes ga logika u auto industriji definitivno nema nikakvig smisla.

MitarMrgulic

#21
Traže auto-kompanije razna rješenja kada ostanu auta na lageru i razne opcije, razmisle oni dobro isplati li se dati ih nešto jeftinije, prodati kao flotna vozila na veliko, rastaviti pa prodavati nove djelove, kod kojih rok trajanja i datum proizvodnje ne igraju ulogu, pa se to brzo isplati, a dijelovi su dosita novi i nekorišteni), ili naći neko peto rješenje...

Uglavnom, niti jedna firma, neće dozvoliti da ih baci tek tako, to je sigurno jer su u ta auta uložena značajna sredstva.

Seat je imao problema, da velikim lagerom Toleda, onih iz međuserije, niti limuzina nit hatchback, pa su na kraju davali neke akcije španskim taksistima i tako ih se riješili.

Nedavno, prije oko godinu, u Sarajevo je stigla  mini-flota Seat Altea XL, sve u bijeloj boji i sa dosta opreme, a koje su bile negdje na skandinavskom tržištu pa nisu prošle zbog nekih pooštrenih eko-normi. U Sarajevu su prodavane po cca 25 000 KM (oko 12 600 eur), 1,6 tdi, pa su prodate skoro u jednom danu :) znači ima toga, samo treba pratiti....

Sjećam se takodjer, da su tamo prije 10-ak godina, u BiH sigle Škoda Oktavije, 1.9 tdi, ali onaj stari tdi, kao iz 2001-02. nije pumpa-dizna motor, koje su bile negdje u Ukrajini, pa su povučene, isto tako bila je velika jagma za njih, taksisti su davali po 5000 eur kapare, samo da im ostave vozila...

miki-bgd

Citat: speedo poslato 18.03.2018. - 14:29
Abraham Linkoln je jednom rekao "Ne vjerujte svemu što pročitate na internetu".
?


speedo

Citat: miki-bgd poslato 18.03.2018. - 17:02
?

Miki, to je šala naravno :)

Stvar je što popust postoji, pisali smo ranije da dacija u Bosni je smanjila cijene za stari model Dustera 2017. godište i po par hiljada eur. sigurno. I ovo što @Mitar navodi za Seat, prodavale se pored modela Altea i Ibiza FR 1.6 TDI za nekih otprilike 10.000 eur, a redovna cijena je bila oko 16-17 hiljada. Niko neće ostaviti auta da propadaju tek tako, to je ono što pokušavam da kažem. Poznato je i da Dacija nudi popust za keš 8% na istaknute cijene - barem je tako kod nas bilo sredinom prošle godine. Opel daje i do 2000 eur popusta na tzv. salonske modele.

gromovnik

Odakle Daciji lager kad pri kupovini kola daješ kaparu i čekaš 3 meseca da ga sklope i doteraju?

kiconix

Ko je rako da Dacija ima toliki lager.
Ako si pratio forum zadnjih godina prisetices se zasto se Dacijina vozila cekaju.

MitarMrgulic

Nema veliki lager, ali zalomi se...

Ima u Odzaku (sjever BiH) i u Banja Luci, po jedna Logan limuzinska sa 0,9 tce i plinskom instalacijom.

Osim što je auto  2017. godina, sad nakon što su pojeftinili Logani, njena deklarirana cijena je prilično visoka (skuplji su od novog) i ja ću pojesti auto "delić po delić" što kaže Šojić, ako ih prodaju za te novce.

Evo, ova godina 2018. već kaska polako, pa ćemo vidjeti do kraja godine, kako će stvari stajati, kada bude prijetila da postane "dovodišnjak".

Vjerujem da je kamionski prijevoz do ZG ili BG, barem 200-300 eur, ako se i tamo nađe kupac, pa mislim da će otići na neki bagatelan popust, tamo na jesen :)

kiconix

Ne razumete.
Za sve nas ovde je zaduzen kao glavni gazda RNH.
Ne prodaju automobile tako sto ih neko lageruje nego po porudzbini i to iz jednog razloga.
Naime, RNH je pre par godina uvela poslovanje da svaki diler za svaki automobil (dal u salonu ili na placu) mora da ga otkupi.
U prevodu, taj auto na stanju je vec placen pa onaj ko ga poseduje nece da puca pare, ima da ga prodaje dokle god ima neke sanse da izvuce ulozeno.
Zato i nema vozila na stanju, ko je lud da kupi pa preprodaje nove automobile, izmedju ostalog zato nema ni test vozila ni vozila sa razlicitom opremom u salonima.
Poslovanje za neverovati.

Aleks


speedo

Guma M, kao najveći i glavni diler reno grupacije u BiH ima barem 50 novih automobila (dacia, renault i nissan) na stanju, spremnih za isporuku čim se plate. Kako i kome su ih platili (ili nisu) ne znam, ali auta su tu.