Treba li Dacia imati model mini gradske klase?

prethodna tema - sledeća tema

MitarMrgulic

Citat: LeNgenda poslato 29.04.2018. - 13:44

Ako neko hoce jeftin nov auto, on kupi sta je u ponudi. Ako ima jeftinije od Sandera, onda Sanderu pada prodaja. Proizvodjac na Sanderu zaradjuje toliko koliko zaradjuje.

Na tom manjem autu bi zaradjivao manje, a na ustrb Sandera.

Ova tvrdnja ima smisla, jer kad sam tražio Daciju, na Sandera ne daju skoro ništa popusta, dok se na Logana i MCV-a mogao dobiti glatko popust od cca 500-700 eur na deklariranu oficijelnu cijenu, to sam posredno saznao i od koncesionara.

Dacia smatra Sanero svojom "zlatnom kokom" koja super prolazi i donosi zaradu.

Negdje sam čitao podatke o prodaji Dacije u EU i ako se dobro sjećam, od ukupne mase prodatih auta, na Sandero odlazi oko 70-80 % prodaje.

Ipak, mislim da sa sadašnjim rasponom cijena, nedostaje auto koje je cijenom oko 7000 eur, koliko je bilo Logan prve generacije kad se pojavio, najjeftiniji Sandero je oko 8100-8200 eur, kao i da nedostaje jedan ultra mini, sa ultra niskom cijenom.

S obzirom na platežnu moć naših krajeva, auto-bum u motorizaciji širih narodnih masa, kod nas su nosili Fićo, Zastava 101 i Yugo, a manje Golfovi, Opeli itd.

Aleks

Taj Logan iz 2004. god od 7000€ je imao opremu kao "stojadin."
Današnji Sandero sa standardnom opremom ne može koštati 7.000€.

MitarMrgulic

Citat: Aleks poslato 29.04.2018. - 19:08
Taj Logan iz 2004. god od 7000€ je imao opremu kao "stojadin."
Današnji Sandero sa standardnom opremom ne može koštati 7.000€.

Ma nije druže, koliko se sjećam, imao je sasvim ok opremu, nije nešto ultra-ekstra, ali nije bio go-k'o pištolj, ima ih danas dosta po oglasima, čak često i sa klimom. Kod nas u BiH se prodaju oko 2000-3000 eura, ovisno o godištu i tipu motora, uglavnom, nisu grobovi, u solidnom su stanju a 60% ih je sa kilometražom oko 100 000 km ili čak manjom...

Vladan P

Mitre,Aleks je precizirao da je Logan tog godišta koji je bio ''opremljen ko stojadin'' bio onaj od 7000 evra.
I jeste.
Već sa metalik bojom i branicima u boji je koštao oko 7500 (ćale ga je kupio)
Od opreme u odnosu na  stojadina je imao još samo centralnu bravu i vazdušni jastuk za vozača.
Ništa ABS,ništa servo ,nema radio, kakva klima...
Go,brate , ko pištolj  :ne:
Zajedno smo skupa !

glavonja3

Evo da odbranim Mitra :)

Znam da je do kraja 2006. godine vazio zakon da roba ukljujuci kola koja se vecinski sastoje od domacih delova mogu uvoziti bez ili sa nekom poprilicnom smanjenom carinom za zemlje koje nisu usle u EU, to je cini mi se CEFTA sporazum. Kada kazem domacom mislim da se vecinski proizvodi u nekoj od zemalja koji pripadaju ovom sporazumu. Tako se u BiH mogao kupiti klot Logan za 12.000 KM, sto je oko 6.000 evra. To pouzdano znam. Sad da li je to vazilo i za one koji imaju veci nivo opreme, ukljucujuci bolje/skuplje motore koji su se mozda pravili u Francuskoj kao dizeli, to ne znam.

Veterinar

U Srbiji je najjeftiniji benzinac bio 1,4 base 7000 evra, a najjeftiniji dizelaš 1.5 dci Ambiance, 8500 evra. Ako sam pogrešio, to je na nivou stotinak evra.

Zoran

Sam svoj gazda - vazda.

samsung

Logan 1,5 dci ambiance u oktobru 2006.godine bio 8600e - 200e popust=8400evra
pozdrav iz St.Pazove

Aleks

#23
1.4 Ambiance Pack , metalik, sam 2004. platio 8.100€. prednji podizači, servo,daljinsko otključavanje, 15" točkovi, jedan air bag, zadnji nasloni za glavu, tonizirana stakla. "Klotara" bio 6.700 bez poreza koji se tada plaćao odvojeno.

MitarMrgulic

Znam da kad sam gledao ove polovnjake, dok se još nisam odlučio za novo, čudilo me je da se kreću kod nas oko 2000-3000 eura, u prilično dobrom stanju, uglavnom benzinci 1.4 sa klimom, pa mi je jedan kolega rekao da su novi bili 12-13 hiljada KM (6-6,5 hiljada eura) oni što se poznaju po crnim branicima :)

Vidim da sada kod Dacie nema više base opreme u mnogim modelima, valjda je sada klima postala standard :)