Tce 0,9 + TNG - Problemi sa gasom

prethodna tema - sledeća tema

jasho

CitatDa li ima slicnih problema na 1.4 motoru?

Za sad ne, problemi uočeni uglavnom na novim dačijama sa fabričkim plinom i to uglavnom na 0,9 motoru!

astmario

Ima i na 1.4, 2 puta cistio dizne za 6 meseci na Landirenzo uredjaju koji je ugradjen u garantnom roku, pre toga 7 godina bez problema.

jasho

#257
Gde točiš?! Ja nisam imao tih problema evo skoro 100.000 km na TNG, doduše klonim se NIS-a mada nekad i na njemu sipam ali nisam zadnjih par meseci, uglavnom Gile Gas Vlaško polje (tj. Tigar Petrol NS, pošto im rentiraju stanicu za točenje) ili Luk Oil Inđija ili Knez tj. EKO Karlovci i to u omjeru 50% Gile gas drugih 50 ovo dvoje , mada sve više je Luk Oil u Inđiji zbog jer mi je baš usput kad idem za Čortanovce ii NS i nikakvih problema za sad! Isto, uređaj Landi by Slavko :to:

taksista

Ljudi ja samo na OMV-u sipam od prve intervencije zbog pištanja i lampica (preko 20 hiljada km na OMV-u )a pre toga samo ECO, problem sa ventilom i dalje postoji. 4-5 hiljada nakon čišćenja radi (pod uslovom da su topliji dani) a posle toga sve češće i češće glavi.
Inače gorivo je svo uglavnom sa NISa sem pojedinih isporuka za OMV (informacija iz OMVa proverena) znači i njima je bar 60% sa NISa.
Pretpostavljam da će dizne još neko vreme da izdrže a posle.....300eur po komadu ukoliko nije u garanciji pa ćemo da vidimo gde nam je ušteda.
Meni je jedina uteha to što ću do 100 hiljada km biti u garanciji ali šta će onaj koji pravi 10-12 godišnje?

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

dekiv68

300 evra za sve 4 dizne, možda :conf:

lakistrike95

I za sve cetiri je mnogo 300e, nova dizna je 55e komad, ako pricamo o medovim diznama.

MiM

Evo da se javim nakon pređenih oko 6000km od zamene dizni u ovlašćenom servisu. Sipamo isključivo na OMV i problema nema (kuc kuc). Da li je zbog OMV gasa ili dizni ne znam. Zamena izvršena u februaru čini mi se, zači vožen i po hladnom i toplom vremenu, lepo radi, ujednačeno troši. I nastaviću da sipam na OMV pumpama bez eksperimentisanja. Ne nadam se skorom rešenju pitanja kvaliteta plina u Srbiji na žalost.

Aleksabgd

Da li neko sa 1.4 ili 1.6 8v motorom ima slicnih problema kao kolege forumasi sa novim 0.9tce motorom?

taksista

Proveriću sa čovekom pa javljam za dan-dva, znam da je rekao 36.000din su mu tražili za diznu ili dizne, a on ceo sistem zamenio za 250eur naravno polovan kod nekog plinadžije (komp plina, dizne i neznam ti ja šta ali i to ću da saznam pa javljam) eto da ne ispadne da obmanjujem javnost.

taksista

Evo rekao mi čovek da su bile u pitanju MED-ove dizne koje se ne repariraju, i zamena je trebala da košta 36.000din 2015.god.
On je za 250eur stavio STAG-ove dizne (koje za neku sitnu lovu mogu da se repariraju) i plinski komp. Ostao mu je isparivač koji mu sada sve češće pravi problem sa prebacivanjem (kako sam ga razumeo taj ventil je u isparivaču) tako da će uskoro morati i njega da zameni.
To je inače radio na 76tkm a pretpostavljam da je sada na 150tkm jer slično prelazimo godišnje.

Veterinar

Pričao sam juče sa nekim komercijalistima iz Coca-cole. Voze u veoma velikom broju Clio 0.9 TCE sa plinskim uređajem, ja sam na parkingu zatekao dvojicu. Ako se neko voza puno, vozaju se oni. Pitao sam za iskustva, kažu da ih služe odlično i da ne znaju da druge probleme u radu osim za probleme sa prebacivanjem na gas kad je hladnije.  :ne:

mdbokic

Nije im fabrički, koliko znam reno nema u ponudi nijedan model sa fabričkim plinom!!
Mislim da je u tome caka!!!

Veterinar

To nisam znao, mislio sam da su motori kao naši u svakom pogledu. Dačija TCE TNG je bila eksperimentalna?  :ne:

mdbokic

Mislim da je tako, verovatno su u naknadnoj ugradnji ugrađivali drugačije dizne nego u naš fabrički... to bi objasnilo to što nemaju probleme...