Tce 0,9 + TNG - Problemi sa gasom

prethodna tema - sledeća tema

dekiv68


mdbokic


dekiv68

Prešao samo oko 7000 km. Za to vreme mi se nikada nije upalila ona žuta lampica poput ventila za vodu. Od onog problema u julu, na oko 2300 km, kada je čišćen i zamenjen ventil na isparivaču nisam imao nikakvih problema sa gasom, mada sam uglavnom točio na Europetrolu, jednom na Lukoilu i dva (zadnja) puta na Knez Petrolu, čisto radi provere. Primetno je da od te poslednje intervencije, u Reno Sava, značajnije kasnije prebacuje sa benzina na plin pa sam zbog toga na proteklim minusima vozio Punta koji mnogo ranije prebacuje na plin. Čini mi se da je Sandero podešen na 50 stepeni a Punto na 30.

Veterinar

Od posete našeg auta istom servisu takođe je vreme mnogo duže do prebacivanja na plin. U poslednje 3000 km sipao sam samo na OMV pumpi i nije bilo problema. Do sada smo prešli oko 10000km.

nik

Citat: Veterinar poslato 09.12.2016. - 19:12
... Navodno je jedna dizna bila zapušena nekom voštanom masom...

Dripci, podigli temperaturu prebacivanja da se lakše otope g**na iz gasa. To će verovatno produžiti period do javljanja problema, ali neće trajno rešiti problem.  :bullshit:

Veterinar, proveri temperaturu prebacivanja pomoću dijagnostike.

taksista

Pozdrav svima, vidim da problemi ne prestaju.
Ja sam sada na 27.000km do prekjuče nije bilo nekih problema od zadnje intervencije. Eto prekjuče nije hteo dva puta, u toku dana, da prebaci na plin već je zapištao kao i ranije (prekjuče temperatura spoljna oko 10C). Pretpostavljam da će uskoro početi češće da pravi probleme. Što se tiče podešavanja nik je upravu podesili da kasnije prebacuje, a problem ostao ne rešen.
Podsećanja radi: do zamene ventila na isparivaču i čišćenja dizni (17.000km)sam sipao na ECO, a nakon toga na OMV-u. Na 20.000 uradili reprogram računara zbog paljenja lampica.
Možda izbor pumpe utiče ali sumnjam da je to presudno.
Evo i mdbokic-u su rešili posledicu, a ne uzrok problema.
Šteta što većina vas prelazi male kilometraže pa nemamo jasniju sliku, mada i na tako malim km su problemi evidentni.
Ja ću svakako za tri godine garancije napraviti i više od 100.000km pa ćemo videti šta će se još dešavati.

Veterinar

Kod mene se pištanje uz nemogućnost da prebaci na plin desilo četiri puta, svaki put kada sam ugasio zagrejan auto na pola sata - sat. Dakle, nikad na potpuno hladnom motoru, nikad na potpuno zagrejanom, nego uvek nakon pauze kada se motor prilično ohladio. Tako se desilo i danas, bili smo na nekom rođendanu, kad smo kretali unapred sam rekao da će da pišti uređaj i tako je i bilo.  Pratim situaciju, čekam da vidim i kakva će biti situacija sa automobilima na kojima su menjani delovi instalacija. Prešli smo 10000 km do sada, malo se više vozimo, tako da će 100000 da dosegne za oko tri godine ovim tempom.

zipsilon

Drugar radi u Knjazu i ima službeni 500l turbobenzin+TNG, a ima i porodični 500l atmosferski bez gasa. U Knjazu su prošle godine za terence kupili 500l TB+LPG i mnogi se žale na rad gasnog uređaja. On rezonuje da je problem sa turbinom koja šalje više vazduha od potrebnog pa se pravi problem prilikom mešanja sa gasom. Njegov zaključak: Ne trpe se TB i LPG. Izgleda da inženjeri moraju još da rade na tome. On je više zadovoljan privatnim nego službenim autom.

Veterinar

Nisam siguran u zaključak, jer su se kod mene problemi javljali na niskim obrtajima, a opet sa turbinom nema veze nemogućnost da prebaci na plin... Variranje obrtaja bilo je u leru, pa i to nema veze sa radom turbine,  verujem.

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


slavko_bgd


taksista

Kao što sam i mislio. Svakodnevni problem sa prebacivanjem čim se malo ohladi
:conf: Vraćamo se na početak

mdbokic

Šta bi sa ovima što su išli da im menjaju plinski "sklop"??
Niko se na javlja sa izveštajem....

VaskezNS

Ovo je mesto za sLogan ;-)

Keka

CitatVlasnici Dačija vozila na kojima problemi sa motorom nisu otklonjeni imaju pravo da traže povraćaj novca u potpunosti ili povraćaj razlike između cene vozila koje ima motor sa TNG uređajem i onog bez njega.

Ovom prilikom, pozivamo sve vlasnike Dačija vozila sa 0.9 motorom na TNG koji smatraju da su oštećeni,  da se jave udruženju Zaštita potrošača ukoliko im je potrebna besplatna pravna pomoć.

:aplause:

Sad ih treba napasti sa svih strana i traziti povracaj novca.

Ima da nadju resenje za 15 min.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!