Tce 0,9 + TNG - Problemi sa gasom

prethodna tema - sledeća tema

kiconix

Kakve veze RNS ima sa losim plinom u Srbiji.  :ne:

Loganovac

Naravno da nema, osim što im je propala strategija prodaje na ovim prostorima. Čak i oni shvataju da ne može šut sa rogatim pa ne posežu za pravnim sredstvima protiv NIS-a, kud bismo tek onda mi mogli nešto da uradimo?
Ali kolega saša61beograd može iz tog razloga da odabere neki drugi auto, recimo Fiat 500L sa fabričkim plinom. Dokazano da i on ima iste probleme, mogu lično da posvedočim jer sam morao sa službenog put da se vratim vozeći isključivo na benzin. Auto prešao oko 7.000km
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Boban

Zato su servisi puni kola koji menjaju odmah sve dizne i papreno naplaćuju :laugh1:

taksista

U svemu ovome se ne nazire rešenje. Biće na kraju pojeo vuk magarca i aj zdravo. Ko te terao da kupuješ Logana na TNG

saša61beograd

#244
Nisam ljubitelj plina,ali u vreme pojave Tce 0,9 LPG,svidela mi se ova varijanta-super efikasan motor,jeftino gorivo,a sve to original fabrički,by Renault.Izgledalo je kao savršena kombinacija.Međutim, u tome svemu učestvuje i "kaubojsko,muvatorsko prevarantska" družina proizvođača i prodavaca plina na našem tržištu (ovako sam o njima mislio nekad, a sad sam siguran 100%).
Najgore je to što je dominantni gazda na tržištu plina NIS,ortačka firma braće Rusa i države Srbije.Oni mogu rade šta hoće (i rade šta hoće),ko ima ideju da tu istera pravdu,svaka mu čast.
Pretpostavljam da je plin na nekom nivou kvaliteta od pre 20 godina,dobar samo za sisteme iz tih godina (i naravno za kuvanje).Otprilike,kao D2 u common rail dizelašu.
Da imam Tce 0,9 lpg,do nekih boljih vremena vozio bih ga samo na benzin,da ga sačuvam od "kontaminacije" i čekao da se neko smiluje.Drugo ne vidim,jer "ko na njih krene,u startu je na*ebao.Ne vredi nerviranje,sve što nam se dešava,dešava se jer smo mi to tražili.
Skoro sam siguran da ni na benzin nije bolje.Ne trza,ne trokira,ne pali lampice,ali sam siguran da plaćam i trošim 5-10% više goriva nego što bi moglo.Kao da plaćam "reket" nekome.

Zoran

Čitajući ovu temustičem utisak da se niko u Srbiji ne vozi na plin zbog NISa, te da se čekaju bolja vremena.
Sam svoj gazda - vazda.

taksista

Ljudi ja imam primedbi i na druge stvari osim TNG sistema ali ajde da od ovoga počnem:

-Prvo ima gomila automobila koji rade bez problema na TNG uz loše ili čak nikakvo održavanje tog sistema.(nek uvoznik prilagodi vozilo kao i ostali)
-Drugo dok god proizvođač ili uvoznik ne "dokaže" da ovde gorivo ne odgovara standardima za njegovo vozilo on i samo on je kriv za loš rad tog vozila.(to što nam neko priča da ovde ili onde nemaju problem nas ne treba da interesuje jer nam nigde nije navedeno da treba da točimo TNG u Hrvatskoj ili nekoj drugoj državi)
-Treće to što je gorivo lošijeg kvaliteta koje mi točimo "na ovlašćenim točionim mestima" ne umanjuje odgovornost uvoznika jer je on u ponudi i deklaraciji naveo da je vozilo na TNG pogon i trebao je da prvo sagleda celokupnu situaciju pa da onda da garanciju na ispravnost vozila.
Treba lepo svi da se okupimo, bar u jednoj grupi na VIBER-u , i nastupimo zajednički prema uvozniku (podelimo troškove advokata .....) jer ovo je bezobrazluk

Veterinar

#247
Otkad sipam samo na OMV pumpi nema nikakvih problema. Dakle, za 18000km dvaput (dakle, samo dva puta) sam sipao na pumpama koje nisu OMV i oba puta sam imao problem. Istu informaciju o benefitu izbora pumpe dobio sam od članova koji su umesto OMV pumpe izabrali (samo i isključivo) MOL pumpu.

  Ako bih odlučio da ne vozim na plin dok se sve ne reši i ne uvedu neke kontrole, bio bih tuljan. Zašto tuljan? Zato što sam, po sadašnjim cenama, za ovo vreme na vožnju utrošio oko 108000 dinara (od kraja septembra prošle godine), a da sam vozio na benzin utrošio bih oko 176000 dinara. Tih sedamdesetak hiljada razlike kućni (ili firmin) budžet bi itekako osetio za ovo kratko vreme.
  Sa druge strane, ako bih vozio na benzin, kako bih znao kakav problem imam (ili potencijalno imam), pogotovo ako želim sve da reklamiram dok je motor pod garancijom?

Off topic - pre neki dan sam na autoputu namerno sačekao da se plin potroši kako bih malo vozio na benzin, jer to praktikujem (jednom u par hiljada kilometara leti, zimi svakako na benzin vozim dosta zbog sporog zagrevanja motora i kasnog prebacivanja na gas). Elem, zapištao uređaj, nakon desetak km zastao sam na OMV pumpi na autoputu, natočio koliko sam mogao, nulirao parcijalni brojač (svaki put pratim prosečnu potrošnju), nastavio put. Nakon nekoliko kilometara shvatio sam da je pala jedna crtica na pokazivaču benzina, ali sam to opravdao vožnjom na benzin pre pumpe. Nakon osamdesetak kilometara pala je još jedna crtica. Limun mu žuti, sad sam siguran da se to dogodilo.  :ha: Kako sad to? Moraću da zovem servis. Pitaću Slavka za mišljenje... Svašta sam pomislio. Kad je pala još jedna crtica glupan se setio da nije ručno prebacio na plin nakon točenja na pumpi, jer ovaj sistem zahteva to, ako je bilo nestalo plina. Što je najgore, ja to znam.  :ranting:  Zaključak, umesto da tog popodneva pređem 200 km za 1200 dinara, ja sam prešao za oko 1950 dinara. 750 dinara sam potrošio za sat i po više nego što sam želeo. Zato vozim na plin.  :ne:

Edit: Da sam bio na benzinskoj rezervi kad sam na pumpi natočio plin, 'ladno bi mi nestalo goriva.  :doh:

mdbokic


@Veterinar

Kada si sipao na drugim pumpama? Skoro? jer mi se taman ucinilo da nema problema kad je toplo vreme....bar sa trzanjem, variranjem obrtaja,lampicom..

Veterinar

Ne, na drugim pumpama sam sipao na samom početku i jednom na oko 7000km.

Loganovac

Citat: Zoran poslato 27.05.2017. - 10:39
Čitajući ovu temustičem utisak da se niko u Srbiji ne vozi na plin zbog NISa, te da se čekaju bolja vremena.

Varaš se. Sto puta smo podvukli da se problemi sa plinskim uređajem dešavaju samo kod ovih "modernih" uređaja, u novim vozilima, pa čak i oni, kao što vidiš, pomalo kukaju i ljute se s pravom ali voze na plin. Mi sa starijim tipovima uređaja takođe vozimo i čekamo kad će početi problemi i kod nas...
Naravno, posle ovoga što je Vetrinar više puta napisao prešaltovao sam se na OMV.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Boban

A šta mislite odakle dolazi plin na OMV pumpe?Iz Austrije?

mdbokic

Veći deo tržišta snabdeva NIS!! Čuo sam da je uvozni na Lukoilu i Mol-u i možda još na nekim...

Veterinar

 :ne:

Ne znam ko uvozi, a ko ne, samo mogu da podelim utiske za koje ne mislim da su subjektivni... Sto se tiče otežanog prebacivanja na gas kada je motor delimično ohladjen, to se desilo nekoliko puta, nije bilo vezano za izbor pumpe, a pretpostavljam da je sve uzrokovano nečistoćama u gasu koje su ostale od ranijih sipanja, ali to ne mora da bude tačno. Pojedini članovi su pisali o tome da su im u servisima čistili sistem, pa su svejedno imali problem sa prebacivanjem na plin. Kako je temperatura motora slična tada i sada, a problemi se sa nastupom toplih dana ne dešavaju, pada mi na pamet da se sam taj ventil loše ponaša na niskim temperaturama.  :ne:



Aleksabgd

Da li ima slicnih problema na 1.4 motoru? Treba da ugradim tng uredjaj na sanderu sledeceg meseca . Sa loganom sa tng.om sam se slatko navozao  bez ikakvih problema. Prodat je auto u februaru i od tada nisam vozio kola sa tng.om. Da li je moguce da je kvalitet plina toliko opao u prethodnih 3,4 meseca?