Tce 0,9 + TNG - Problemi sa gasom

prethodna tema - sledeća tema

Keka

#225
Ali ne sipaju plin u Srbiji ,vec u EU.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Veterinar

Znam. Opet, volim da čujem da motor sam po sebi nije problematičan. Valjda će situacija kod nas da se popravi.

andelkob

Nedavno sam se vozio dva puta u taxiu cameo koji ima samo logane MCV.Oba taxista  su  mi potvrdila da nemaju nikakvih problema sa voznjom na plin. Plin moraju tociti samo na crodux pumpama. Jedno je vozilo bilo staro 6 mjeseci i napravilo 69000,  drugo vozilo staro 9 mjeseci sa prijedenih 90000 km .Svojim sam ocima vidio te brojke, voznja obavljena u Zagrebu. Ja sam pocetkom ove godine ugradio u svoj Sandero 1.4 plinsku instalaciju. Za sad jako zadovoljan.

jasho

1.4 je jako zahvalan za ugradnju tng uređaja, guta sve bez većih problema, ali kako stvari stoje 0,9 tng motor je osetljiv na loš gas, tj. onaj sa primesama :(

mdbokic

Mislim da je možda problem sa uređajem na 0.9 pre nego sa motorom!!

kiconix

Moram da napomenem jos jednom da sam motor 0.9 nema nikakav problem.
Ne treba vezivati probleme tng-a sa samim motorom.

jasho

Onda da se ispravim uređaj, mada ima veze, jer na svaki motor nije preporučljivo gasni uređaj ugrađivati, tačnije za svaki uređaj treba prilagoditi motoru i njegovoj konstrukciji, , Slavko nam to može bolje objasniti, meni je već objašnjavao samo ja slabo pamtim :zloca:

kiconix

Fabricki ugradjen gas podrazumeva i pogonsku jedinicu prilagodjenu koriscenju tng-a. Motor NEMA problem, problem je iskljucivo vezan za plinsku instalaciju a pre svega bih dodao na LOS kvalitet tng-a u Srbiji.

Veterinar

 :to:  Plinska instalacija je u redu, jer bi vozači iz Taxi Camea prvi imali prigovore pošto voze samo 0.9 tce sa plinom. Problem je plin kod nas. Već smo mnogo pisali o tome.

taksista

He he evo i mene opet.
Bio sam na drugom redovnom servisu (cena prava sitnica 26 hiljadarki za filtere , ulje i rad kao da vozim avion) 40tkm problemi sa prebacivanjem na plin su konstantni nikakvo rešenje nemaju. Navodno su očistili ventil ali već sledeće jutro isti problem.
Pored zamene kočionih pločica na prvom redovnom servisu ovaj put su hteli da ponovo zamene pločice jer su pri kraju (zaista jesu!!!!!) i diskove jer su potrošeni!!!!!(ovo drugo nisam proveravao još)

:hm:

mdbokic

Šta su još menjali u odnosu na prvi, pa je toliko većs cena?? Za prvi je bila 16k?

taksista

#236
Ovaj put su radili i servis plinskog uređaja ( mislim redovan ), pored vanrednog čišćenja plinskog ventila koji nije prebacivao naravno.
Vrlo rado bih otišao da to radim negde za trećinu para ali se bojim da problemi tek dolaze.

Veterinar

Po servisnoj knjižici na plinskom uređaju se izvodi isti zahvat na 20000 i 40000km, odnosno i na prvom i drugom servisu.  :ne:

zipsilon

Kolubara je kupila dosta novih Lada njiva sa plinskim uređajem. Već posle nekoliko stotina km počeli pa prestaju da rade cilindri kada se vozi na plin. Kada se prebaci na benzin, sve je OK. Još jedan dokaz da je plin prljav, a država ne preduzima ništa.
Pošto više nema Dačija sa plinom, a Logan turbo benzinac nema sa manualnim menjačem, ponuda je za moje potrebe veoma loša i odustao sam od Dačije. Moja žena nije Georgina da bude u drugom stanju 5 godina, a može se očekivati da će država za to vreme uraditi nešto po pitanju prljavog plina, beba uskoro stiže, drugo dete raste, nismo više mogli da čekamo već smo kupili Renault Scenic 1.5 dci (2014). Hvala državi što nismo kupili nov već polovan auto. Hvala i vama forumašima koji na ovakav način razmenjujete iskustva i borite se za svoja prava. I dalje ću povremeno pratiti ovu temu, ali sa manje strasti.
Pozdrav svima!

saša61beograd

#239
Zaboravio si da se zahvališ RNS-u koji je (neuspešno) težište prodaje stavio na motor sa alternativnim pogonom.Na gorivo sa neuhvatljivim sastavom,količinom,poreklom.Zato ni ja ne vidim koju bih novu Dačiju kupio.