Tce 0,9 + TNG - Problemi sa gasom

prethodna tema - sledeća tema

dekiv68

Ludilo, danas bez problema prebacuje sa benyina na plin :ne:

Veterinar


Raja

E izeš te vaše Tce 0,9 TNG limuzine kada mora da im se uklopi spoljna temperatura +20, vazdušni pritisak, sunčan dan bez oblačka i bez vetra...  :baeh:  :crazy:

Loganovac

Rajo, to su ti limuzine "sa dušom", kao što je Yugo nekad bio! Izede me nostalgija...


:crazy: :doh: :Smiley:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

naca24

Tacno je godinu dana proslo od kada vozim 0.9 + lpg i predjenih 11ooo km

Prvi problemi su bili do 1500km, 3x

Vozilo kupljeno u Sekulicu

Zimi je teze prebacivao na Gas, ali posle 3 km ok....nesto slicno je bilo i sa prethodnim loganom

Navodno su menjali (zadnji put) dizne, i spominjali nesto u vezi olova ? sta nemam pojma

Sipam na Eko 90% i neki put Lukoil

Potrosnja ...jeste tema neka druga ali samo infomativno, 6.5l lpg+benin zimi (S&S radi) i eko mod po gradu

leti 6l/100 km .

Nisu mi hteli u servisnoj knjizici napisati zamenu dizni

ne znam da li imam prava sada da trazim neku odstetu , jel bojim se da mi opet ne crknu dizne

Mada su me uveravali da sada nece biti problema

Veterinar

Imaš li radni nalog barem od te posete servisu.

naca24


Veterinar

Kako su nastupili topliji dani u ovoj temi se više ne piše. Očito se naš plin loše ponaša na niskim temperaturama, odnosno ta smolasta masa pravi veće probleme. Grešim li? Da li neko ima probleme sa prebacivanjem na plin sada kada je toplo?

dekiv68

Da, problem je svakodnevni. Veoma brzo, zbog toplog vremena, prebacuje sa benzina na plin. Naravno, odmah počinje da pišti kao da nema plina. Na drugom ili trećem semaforu kada S&S isključi restartuješ na ključu i prebaci na plin. Čisto s*anje, ali podnošljivo. Čekam redovan servis u Savi ali ne znam da li imaju plinadžiju u Pančevu ili moram u Mirjevo. Ne znam da li prihvataju ove naše probleme da rešavaju u garantnom roku, bez nadoknade :conf:

mdbokic

Morali bi da rešavaju bez nadoknade, u garanciji je!!! Doduše meni su u Zr hteli da menjaju filter tečne faze u januaru, kao pun je smole, za 6000!!! 
Jer kao filtere ne pokriva garancija,nisam pristao i evo radi...


dekiv68

Problem predstavlja što:
1. TNG nije pod stalnim monitoringom inspekcije
2. u vanrednim kontrolama inspekcija ne vrši ispitivanje po svim tačkama standarda, već obično samo tačke koje se tiču energetske vrednosti
3. markiranje goriva vrši SGS u kome većinsko vlasništvo ima Behdjet Pacoli https://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B5%D1%85%D1%92%D0%B5%D1%82_%D0%9F%D0%B0%D1%86%D0%BE%D0%BB%D0%B8

Keka

#222
Kakve veze im ovo pod 3?! Da li bi bilo bolje da je vlasnik neki Mijodrag iz Cacka? Onda bi sve bilo OK?

Da vidimo cinjenice, pogledajte pdf u prilogu.:

- Cinjenica je da su firme koje su u Srbiji ovlascene da vrse markiranje goriva (Nanoinspekt i SGS, trecu (Autentiks) ne mogu da pronadjem u APR) zapravo ispostave Svajcarskih firmi.

http://pretraga2.apr.gov.rs/EnterprisePublicSearch/Details/EnterpriseMembers/5623654?code=1AE5961ADF2D0BDE28E0042CC89ABACB6115F577
http://pretraga2.apr.gov.rs/EnterprisePublicSearch/Details/EnterpriseMembers/1046492?code=23BBE80E655EFC517326AF6FB35C96FC660A660B

Dakle, nije bitno ko je vlasnik, bitno je da drzava na taj nacin opasno mulja u neciju korist ocito fiktivnim markiranjem cija je jedina svrha ispumpavanje novca iz Srbije u tudje dzepove, bez obzira ko bio vlasnik, a ne kontrola kvaliteta goriva.

-
CitatU bazi (Panama papers) se pojavljuje još jedan pilot – Vladimir Banjac, bivši pilot nacionalne aviokompanije JAT, koji je zbog nekoliko uspešnih prinudnih sletanja u srpskim medijima nazivan herojem. Banjac i njegov poslovni partner osnivači su kompanije ,,Nanoinspekt" u Beogradu koja je početkom 2014. dobila, u okviru konzorcijuma, tender kod Ministarstva energetike, koje je vodila Zorana Mihajlović, i postala jedina kompanija za markiranje goriva u Srbiji. Devet meseci kasnije, novembra 2014, Banjac je sa partnerom osnovao ofšor kompaniju ,,Nanoinspekt Solutions Limited" na Sejšelima.

Sama Mossack Fonseca je umesana u mnoge mutne radnje ne samo u Srbiji nego i u svetu.

CitatIako je uredbom o markiranju derivata nafte još 2013. predviđeno formiranje nacionalne referentne laboratorije, koja bi kontrolisala kvalitet goriva, od toga ni posle četiri godine nema ništa, pa ovaj posao obavlja privatna firma.

Tako je država, koja bi to trebalo da radi, privatnoj firmi, odnosno konzorcijumu u kom su "SGS Beograd", "Autentiks" i "Nanoinspekt", pored prava da uvozi markere i obeležava gorivo, dala i pravo da kontrolišu sami sebe. Za tu uslugu, konzorcijumu ide 0,19 odsto od cene svakog litra goriva.

CitatMarkiranje goriva godišnje donese ovim firmama oko sedam miliona evra, ugovor je potpisan na pet godina, dok monitoring kvaliteta goriva donosi godišnje oko 1,5 miliona evra

Zakljucak: imamo malo veci problem od katrana u plinu.

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


bocca

Verovatno tema nije odgovarajuća ali sam se vodio pod " fabrički lpg ".
I eto, povukli su fabričku instalaciju gasa sa 0,9 tce ali se sada nudi fabrička instalacija gasa za sce 102ks, u dokeru. Slučajno jutros videh. Mada je u cenovniku od 1.3. znači već mesec i po dana. Kako li će ovo proći??? Inače, cena sa fabričkim gasom je uvećana za 700 e.

Veterinar

#224
I mene zanima...  Koliko sam pogledao cenovnik, MCV se sada sa 0.9 motorom prodaje samo u najskupljem nivou opreme sa novim menjačem. I dalje mislim da sam dobro prošao, ali ipak ću kompletne utiske izneti za četiri godine.

Juče sam stao na taksi stanicu u Vukovaru i popričao sa taksistima koji voze 0.9 tce sa plinom. U floti imaju samo MCV sa ovim motorom, niko probleme nije imao. Jedan auto je na oko 50000km, ostali imaju sest cifri na brojaču kilometraže, kako kažu.