Tce 0,9 + TNG - Problemi sa gasom

prethodna tema - sledeća tema

Aleks

Pa da ima kao na Renou koštala bi kao Reno.
Dacia ne ugrađuje prekidače za stakla u vratima tako da nedostatak tok merača u tabli nije uopšte čudan. Ušteda jbga.

mdbokic

Citat: Aleks poslato 07.01.2017. - 20:05
Pa da ima kao na Renou koštala bi kao Reno.
Dacia ne ugrađuje prekidače za stakla u vratima tako da nedostatak tok merača u tabli nije uopšte čudan. Ušteda jbga.

Počeli su da prekidače za stakla ugrađuju na vrata....

Keka

Da ne bude zabune, izvedba indikatora nivoa goriva nije merodavna za procenu da li je uredjaj fabricki ili ne. Bitnije je da li su (a trebalo bi) motori i ostali delovi vozila prilagodjeni gasu-sedista ventila, klipovi itd.

Na sajtu dacia.ro (koji veceras nesto zeza) je u ponudi bio model sa LPG, tako da sumnjam da su nasi nesto cinculirali pored rupe, kao nekad.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


ivan-bgd

Очигледно да тај мотор са плинским уређајем није добро или довољно истестиран.Или нама, по обичају, уваљују ,,патку,,.

Keka

Ili nase gorivo, ko bi rekao, ne valja.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Aleks

#110
Biće da je ovo drugo.
Verujem da ovaj motor sa ovim sistemom šaljka bez problema van Srbije.

rudlow

Prodaje se i u Nemackoj i Italiji sa plinom. Sta mislite kako bi tamo prosli da im se ovako nesto desava? Verovatnije je da uredjaj ima slabu toleranciju na plin loseg kvaliteta.

Aleks

Naravno da je problem u kvalitetu plina, to smo već konstatovali. Ali to nije naš problem. Ovo gorivo troše na hiljade drugih automobila, među kojima i gomila Dacia sa drugim sistemima i nemaju nikakvih problema.
Znači, baš me briga, dajem gomilu para za nov auto i hoću da se vozim bez problema. Ako su mogli da prilagode vešanje našim putevima trebali su i tng sistem da prilagode našem gorivu.y

Veterinar

Ono što je zanimljivo, na plinu ovaj motor ide bolje. Osetno bolje.


Nova manifestacija koja mi se desila na desetak stepeni ispod nule (što možda nema veze sa ovim) je da sam vozio na plin, ali ako bih jače nagazio pedalu gasa, prebacio bi na benzin, pa kasnije vratio na plin u normalnoj vožnji. Učinilo mi se da nešto slabije vuče (sad već umem da osetim razliku na plinu i benzinu), a onda sam čuo i "cak" kada je vraćen na plin. Ispratio sam to par puta nakon toga i to je bilo to, svaki put, po pravilu.
  Večeras sam seo u auto, na termometru u dvorištu i u autu prijatelja pisalo je -18.5°C, nisam znao šta me čeka, ali prebacio je na plin kad se zagrejao (trebala mu je večnost, rezultat male kubikaže), a nisam ga vozio brzo i nije prebacivao na benzin.  Nikakvih lampica nema, auto radi normalno, od sipanja na OMV pumpi prešao sam oko 300km.

Off topic - u autu je bilo toliko hladno da su Dormeo jastučići bili zaleđeni  :ha: , a kad sam upalio auto i pokušao da sedim unutra dok se ne zagreje, stakla i unutrašnjost (retrovizor, komandna tabla, sve) bi se odmah zamaglili i gotovo istovremeno bi postali prekriveni tankim slojem leda. Teško su se menjale brzine u početku, auto je bio zaleđen bukvalno. Nisam vozio hladniji auto do sada.

rudlow

#114
Treba RNS da napravi dil sa OMV, tipa uz kupovinu Dacije dobijate petogodisnji popust na plin na OMV pumpi. :D

Veterinar

 :nami:  Ja još uvek nisam siguran da li problemi imaju veze sa pumpom, ali do sada sam sipao u dva navrata na drugim pumpama i svaki put sam imao problem. Ovo pratim sada, točim samo na jednoj-dve OMV pumpe, pa ćemo videti...  Prošle nedelje sam sipao u Čačku na OMV pumpi plin, ali je bilo ostalo par litara starog plina. Čim sam sipao počeli su problemi, ali oni su mogli poticati i od starog goriva koje je bilo ostalo u rezervoaru.    Nakon toga sam potrošio sav plin, pisao sam o tome, sada imam samo plin sa jedne pumpe i pratim stanje...

ivan-bgd

#116
Citat: Veterinar poslato 08.01.2017. - 01:08
Ono što je zanimljivo, na plinu ovaj motor ide bolje. Osetno bolje.
Citat: ivan-bgd poslato 07.01.2017. - 21:23
Очигледно да тај мотор са плинским уређајем није добро или довољно истестиран.Или нама, по обичају, уваљују ,,патку,,.

Ivan91

Ja posle zamene gasnih dizni imam problem koji veterinar opisuje na 1.2 motoru. Hoce  da variraju obrtaji na leru identicno kao njegovom klipu, i dok je hladan, ako pokusam u leru da odrzim 1500 obrtaja recimo, motor non stop varira izmedju 1450 i 1550. Ne moze da se smiri. I isto se desava i na benzinu, a to je koliko sam razumeo zato sto su ta dva racunara u sprezi.
To nije toliki proble koliko je sto posle promene dizni, na benzinu ( dok je hladan motor ), kada krecem, ne mogu da napravim dobru vagu, jer taman je napravim, krenem da krecem i on oduzima dodaje gas kako on oce i cima ceo auto.
Ovo se sve smiri u nekom procentu kada se auto ugreje.
I sada imam problem sa paljenjem auta, mada ne znam koliko to veze ima sa tng-om.

speedo

Citat: Keka poslato 07.01.2017. - 21:01
Da ne bude zabune, izvedba indikatora nivoa goriva nije merodavna za procenu da li je uredjaj fabricki ili ne. Bitnije je da li su (a trebalo bi) motori i ostali delovi vozila prilagodjeni gasu-sedista ventila, klipovi itd.

Na sajtu dacia.ro (koji veceras nesto zeza) je u ponudi bio model sa LPG, tako da sumnjam da su nasi nesto cinculirali pored rupe, kao nekad.

0.9 bez plina nosi oznaku H4B 408
0.9 sa plinom označen je H4B 410

Razlika sigurno postoji, ali konkretno šta je različito nigdje se ne navodi.

taksista

Ne bih rekao da je bolji na plinu, jer je za svo ovo vreme na benzinu radio bez greške i vukao osetno bolje, a pritom nikad nisam sipao 98-icu. Od kada sipam na OMV-u smetnje su svedene na minimum.Danas mi je par puta u vožnji prešao na benz pa se vratio. Nisam na vreme primetio u kom trenutku ode na benz.