ASR

prethodna tema - sledeća tema

milorads

Pozdrav. Vlasnik sam novog stepway modela 2021 i na njemu nema dugme za gasnje ASR sistema.
Auto se solidno ponasa po snegu ali na velikom usponu sam uspeo na neociscenom putu da dodjem do trenutka kada je ASR oduzeo gas na oko malo ispod 2000 obrtaja. Interesuje me da li neko zna da li postoji neki nacin da se izgasi ASR na novim dacijama ako bih recimo upao u dublje blato, pesak i slicno :)

LeNgenda

Dugme za isključivanje ESP-a bi trebalo da bude ispred ručice menjača, na centralnoj konzoli. Kratak klik gasi ESP i ako to nije dovoljno, probaj duži pritisak, cca 5 sekundi, pa možda to ugasi i ASR.

Treća opcija je kroz meni multimedije, ali to već nisam siguran.

U svakom slučaju, moralo bi da može, upravo zbog starta na snegu.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

shole

Ni duster 2019.god.,prednja vuča, nema mogućnost isključivanja esp i asr.

kiconix

Nema mogucnost iskljucivanja.
Jedno od resenja.
https://youtu.be/KykkCyKqT74

milorads

Citat: kiconix poslato 11.01.2022. - 14:08
Nema mogucnost iskljucivanja.
Jedno od resenja.
https://youtu.be/KykkCyKqT74

Fenomenalno... odoh odmah na neko veliko brdo veceras na  testiranje :)

kiconix

Probaj.
Na Octaviji sam cesto koristio taj trik, bolje je nego iskljucivanje ASR.

Capriolo

Bolje bi bilo, efikasnije, praktičnije, jednostavnije (pa i dostupnije veštini većeg broja vozača), da ima obično dugme za isključivanje ASR-a.
Umesto da prosto isključim ASR i onda očima pratim saobraćajnu situaciju i prema njoj se rukovodim, ja treba pretežno da blejim u obrtomer ( da pouštam gas na 2.700 rpm i opet ga dodajem na 2.200 rpm i tako u krug ).
Proizvodjač je sam stvorio za korisnike debilnu situaciju. A ovo što se nudi kao rešenje i nije neko rešenje, ni za sve vozače, ni za sve situacije.

milorads

Slazem se za to da je bolje imati dugme nego nemati, ali mislim da i sa dugmetom postoje lose situacije....  tj  moze neko neiskusan da sa jednim jacim 'slajfanjem' ukopa auto tako da ga vise ni dizalica ne moze izneti.
Cim se ubaci neki vid automatike gubimo polako punu kontrolu nad masinom. (automaski menjaci, abs...asr, paljenje svetala... otkljucavanje auta...)
Recimo...  da li je neko pokusao da naprska soferku sa tekucinom a da mu se brisaci ne pokrenu automatski. To i nije lepo ako su zaledjeni :)

Zoran

Kod nekih auta se oče i kočnice pregrijati.
Sam svoj gazda - vazda.

kiconix

Pisite proizvodjacima.
Ja ga nikad nisam iskljucivao iako sam 8 godina imao mogucnost.
A koliko sam do sada skapirao iz pojedinih postova, najbolje bi bilo da svi vozimo zastavu 101.
Steta sto je vise ne proizvode.

Damir Oravec

Isti utisak stekoh. Mozda da pokrenemo peticiju da pocnu ponovo proizvodnju Yuga 45 i Zastave Skala. Floridu nikako ne, jer su neki modeli imali cak i klimu...

Capriolo

Najbolje je svaki postupak proizvodjača, ma kako on možda eventualno i "glup" bio ( posmatrano sa pozcije korisnika ), posmatrati kao "napredak". Jer tako možemo i mi reći drugima i sebi da smo i mi napredovali  :-)1

Zoran

To su đžidža - midže da se uzme što više para od nas za "naše dobro".
Sam svoj gazda - vazda.

kiconix

Dal su dzidza bidze ili ne, izbora nemamo i niko nas ne pita.
Koristis to sto ima i uzivas.
Ako bas toliko smeta, trazis dalje sta ti odgovara
Koja je vajda od kukanja kad opcije nema.
:ne:

milorads

Ajd da se vratimo na temu. Koliko sam razumeo na novom stepwayu onda ASR radi tako sto u slucaju proklizavanja jednog ili oba tocka elektronski spusta broj obrtaja na 1800 bez upotrebe kocnica? Znaci nema vestackog lockovanja/zakljucavanja diferencijala sa selektivnim kocenjem sto je nesto malo naprednije. Da li to radi i u drugoj brzini posto tada ocigledno ima veci broj obrtaja tocka ako je isti broj obrtaja motora?