Srećni vlasnik Sandera 0,9 LPG, sa predumišljajem, u pokušaju

prethodna tema - sledeća tema

kiconix

Vide se iz aviona  :nami:
Tri bobine koje idu direktno na svecice, zato se i ne vide.

zac

Citat: dekiv68 poslato 14.05.2016. - 12:41
Ma ne pada mi napamet da bilo šta odspajam na novom autu, pogotovo jer mislim da isti biper daje i zvučni signal da nisu dobro zatvorena neka vrata (ali je on mnogo ugodniji za slušanje jer je manje jačine).


Onda nema kukanja...te smeta mi , nervira me..i td...onda vezujes pojas i kada preparkiravas i to je to.

Loganovac

Nije baš tako, čovek je lepo pitao da li postoji neka kulturna varijanta za isključenje (ili utišavanje prim. prev.) ovog upozorenja, normalno da neće lemilicom da napada nov auto!
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Sir Oliver

Citat: dekiv68 poslato 14.05.2016. - 12:41
Mislim da stalno aktiviran S&S, u gradskoj vožnji,  značajno smanjuje životni vek akumulatora, a efekti ušede su minorni, pogotovo na vožnji na plin.
Ne smanjuje. To su baterije pravljenje za S&S sistem.
I drink to make other people more interesting.

zac

Mozda baterije jesu specijalne..ali anlaser je anlaser.....doduse sigurno su mu duze cetkice nego li obicno...ali kolektor je bakarni sigurno..i trosi se vise sa tom S&S gluposcu...a o automatu necu ni da pricam...u kom su kontakti takodje bakarni...a bakar prilikom smercovanja polako gori.. 

dekiv68

#80
Danas napravio mali jubilej pa da postavim

free upload image

Nakon napred navedene kilometraže imam dovoljan uzorak za proračun potrošnje goriva tj. plina (jer za BMB nemam napred navedeni uzorak  :glare:) i on iznosi na 67,7% beogradske vožnje 6,73l LPG na 100km. Od toga je samo poslednja 338km voženo na ECO dugme (umrtvljena mapa računara). Za svih 1000km se isključuje S&S u najgorem slučaju nakon prvog njegovog isključenja motora (navikavam se pa ga često isključim pri polasku). Mislim da je S&S čist promašaj, osim sa aspekta ekologije (ali šta ćeš veću ekologiju od LPG, za koji sam imao velikih problema pri registraciji, jer su mi u PU za Bgd tražili atest za fabrički ugrađen plin, bez obzira na COC i potvrdu RN Srbija :fiju:). Benefit S&S je ako su ugradili akumulator za S&S i robusniji elektropokretač.

Generalno, za sada veoma zadovoljan.

slavko_bgd

Tražili atest za fabrički uređaj, homologovan i upisan u COC?  :fiju: :doh:
Znači - šta reći  :ranting: :badmood: :agr:

Srećan ti jubilej, još dvesta takvih ti želim  :dobro: :aplause: :ziveli:

dekiv68


taksista

Deki svaka čast za potrošnju  :to: . Ja nisam uspeo ništa da spustim.
Uvek je oko 9,5l TNG + 50-60din BMB na 100km. Sve gradska vožnja uz povremenu klimu i bez ECO i S&S.
Verovatno je i sam Logan teži pa i tu malo odstupa.

dekiv68

Mislim da je Logan, u istoj opremi, teži i duži od Sandera. Ja se uglavnom vozim sam u autu, izuzetno 1, eventualno 2 putnika.
Pored opterećenja mislim da je veoma bitan i način vožnje za potrošnju. Ja u gradu vozim sa stalno uključenim ECO. U poslednje vreme, od kada mi teže prebacuje na TNG, malo više vozim i na BMB, ali i dalje zanemarivo ( više se može pogledati u temi http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=401.270).

Da malo upradujem podtke o potrošnji: za pređenih 2167 km potrošeno 148,8 l TNG + 15,42l BMB, što mu dođe prosečno 7,58l/100km oba goriva. Oko 79% vožnje Bgd.

Od navedene količine goriva 79% sipano na Europetrolu.

taksista

Ja to računam ovako. Svaki put sipam pun i poništim kilometražu. Svaki put sipam na istoj pumpi i točilici. Vidim koliko sam sipao i koliko sam prešao , svaki put mi je izašlo oko 9,5 (-+ 0,2l). Do sada 2500km pređenih što znači 10-12 točenja. ECO sam koristio u dva navrata  (između dva točenja) i razlika mi bila 0,5l tako da sam od toga odustao.

dekiv68

Na 2.269 km u Reno Sava, u Mirjevu, izvršena 2-časovna, zakazana intervencija na sistemu za napajanje TNG. O problemu sam već pisao u istoimenoj temi, a radi se da neće da prebaci sa BMB na plin već pišti kao da nema plina. Tek kada se dobro zagreje (na ovom pretoplom vremenu) i resetuje na ključu prebaci na TNG što je bilo poprilično frustirajuće za kratke, gradske vožnje, stalno je pištao i išao na benzin (a znate koliko me nerviralo pištanje nevezanog pojasa, do duše, ovo plinsko pištanje je mnogo diskretnije).

Dakle sve pohvale za ljubazno osoblje Reno Sava koji su u navedenom vremenu primili auto (otvaranje radnog naloga i zaštita kabine od prljanja), očistili elekrto-magnetni ventil na isparivaču, sačekali da se motor ohladi i reprogramirali (remapirali) softver na računaru motora (plina). Za to vreme sam uz posluženo piće prelistao raspoložive automagazine, pogledao TV, uz besplatan WiFi i imao mogućnost da pratim radove na autu.

Rekli su da su naručili modifikovani ventil (sa kojim ne bi trebalo da bude navedenih problema) i da će me, uskoro, zvati na njegovu zamenu. Ja pratim ponašanje očišćenog ventila i javljam šta se događa. Naravno, pošto je u garantnom roku sve je besplatno.

Loganovac

Pošteno! Taman tako i dolikuje ovlašćenom servisu.  :to:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Veterinar


dekiv68

Da u julu 2016. na 2.287 km.
Ne sviđa mi se što to nisu upisali u servisnu knjižicu.
Od tada nikakvih problema  (:pop:) sa plinom slične prirode, a pređeno oko 5.300 km.