Novi Logan 0.9 TNG

prethodna tema - sledeća tema

mdbokic

Tako je kako je.... Neverovatno je glupo što ti ne možeš da dobiješ tj kupiš taj točak ako si uzeo LPG verziju... To je fazon da pošto ti je boca za plin na mestu točka ne bi bilo lepo da ti točak bude u gepeku.
A dizalicu su mogli da daju jer ćeš valjda nekada trebati da skineš taj točak...

Nabaviš točak, dizalicu i u gepek...

dekiv68

Interesuje me koliko bi mogla da košta dizalica. Da li je specijalna za Logana ili postoji neka univerzalna?

Zoran

To je univerzalna dizalica i mislim da je ih nekada proizvodio Fadip Bečej. Nemoj kupiti samo neku mršavu, kakva je bila na Renou 4.
Sam svoj gazda - vazda.

mdbokic

Ja sam ostavio točak i dizalicu pre nego što sam prodao Scenica, ali dizalica ne odgovara...
Logan ima rub koji treba da dizalica obuhvati, nešto kao U profil, dok je Reno imao rupicu kroz koju se provuče deo od dizalice..

dekiv68

Gde bi se mogla nabaviti diyalica koja pasuje Loganu/Sanderu?

mdbokic

Još nisam trazio  :ne:
Mozda na otpadima...

dekiv68

Malo mi je glupo kupiti nov auto (za popriličan novac), a onda tržiti dizalicu po otpadima. zar ona ne može da se kupi u radnjama auto opreme :conf:

glavonja3

Moja dizalica je krahirala, pa sam po prodavnicama isao traziti zamenu. Jok, nema, nihts za Daciju, nema sa tom zakackom. Tako da sam kupio neku dizalicu koja uma udubljenje na mestu prislanjanja na karoseriju, kineska, ne secam cene, recimo 2000din.

Keka

Logan iz 2004 ima na sajtni rupu oko koje je ojacan lim i tu se postavlja dizalica, bilo bfabricka, bilo u servisima.

Fabricka rucna dizalica je imala kuku koja se ubaci u navedenu rupu, ali je to izgleda samo osiguranje da ne dodje do velikog pomeranja, ili lakse ciljanje pri postavljanju.

Pri dizanju ova kuka nema nikakvu funkciju u smislu nosivosti, sajtna se naslanja na noseci deo dizalice sa malim usekom.

Problem je sto su pre serije dizalica bile kilave i posle nekoliko dizanja je crkavao navoj, sto se i meni desilo.

Za 1000 din sam na otpadu kod Martina uzeo dizalicu bez kuke sa malim usekom (ne znam od kog modela) koja odlicno obavlja posao.

Fabricki kljuc za tockove, koji je ujedno bio i rucica za diazlicu, je neupotrebljiv kod jace stegnutih srafova, pa sam uzeo jos neki Kineski teleskopski.

U sustini se moze koristiti bilo koja dizalica koja moze da se podvuce pod sajtnu kad je guma izduvana i koja moze dovoljno visoko da podigne ionako visok auto, sto je malo problematicno. Imam jos jednu hidraulicnu dizalicu, koja ne moze da se podvuce pod sajtnu kad je guma izduvana, i koja granicno podize auto, a zbog male povrsine oslanjanja je prilicno sklona ljuljanju, ali neuporedivo brza od one dizalice sa okretanjem rucice.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


zac

Citat: dekiv68 poslato 25.03.2016. - 22:11
Dakle koliko shvatam LPG verzija ima specijalno fabrički ugrađene pneumatike otporne na bušenje, eksere i rafalnu paljbu  :Smiley:, pa im ne treba rezervna guma, a time ni dizalica, a bogami ni ključ za točkove  :doh:

Tako da, primera radi, kreneš na put ka Prijepolju, a onda ti u planinskim masivima N.Varoši iscepa se guma na oštroj ivici nekog kratera od rupe. Staneš, nazoveš Evropsku pomoć i sačekaš 24h da ti donesu dizalicu i ključ sa r/g  :ne:.

Al`zato ima PLIN u autu....sve ima svoju cenu  :Smiley: :Smiley: :Smiley:

Aleks

Zar nije doplata za rezervni tocak 50 eura?

mdbokic

Citat: Aleks poslato 26.03.2016. - 15:30
Zar nije doplata za rezervni tocak 50 eura?

Jeste, ali ako uzimaš sa plinom nemaš opciju da kupiš točak isto kao i što ne možeš da uzmeš bord kompjuter..

Veterinar

#87
Auuu, pa to je strašno.

Šalu na stranu, sad u Stepwayu vozim rezervni točak u gepeku i imam dovoljno mesta, čak mi njegovo udubljenje služi da potrpam stvari da ne lete po prtljažniku. U MCV-u će sve to biti još manji problem. 
  To što ne može da se doplati rezervni točak smatram samo bezobrazlukom, ali, ako ćemo već o ceni, petnaestica felna sa (može i polovnom) gumom može da se nabavi povoljno. Žac reče da sve ima svoju cenu. Jeste, potrošiću za felnu i gumu sedamdeset evra u vrh glave i voziću se sa osam litara plina na 100km maksimum. Sve ima svoju cenu, pa i taj plin, majku mu.  :dobro:

samsung

Pisao sam vec negde nekad ovde....kad sam ubacio plin u logan vise nije bilo mesta za rezervni tocak kupio sam polovan copavac od golfa r14 i prosirio centralnu rupu na 60mm sve ukupno ceh 10e.
Copovac je montiran na naslon zadnje klupe.
pozdrav iz St.Pazove

vladimiris

Slažem se sa svim iznetim na prethodnoj stranici...moj kratak pogled...kada sam pre više od 5 god. u logana ugradio plin, prvo sam pomislio da kupim ćopavca i zašrafim ga na naslon zadnje klupe.Posle sam došao do zaključka da samo izbacim veliki rez. točak, imajući u vidu da se guma probuši jako retko, pa mi se više isplati da pozovem ćaleta i buraz. da mi donesu rezervni točak( kad vozim po Bg). nego da ga držim u gepeku.Na kraju sam ga ipak ostavio u gepeku i ne smeta mi mnogo... Elem, u proteklih 5 godina ni jednom nisam imao gumi defekt, tako da sam rez. točak mogao da zaboravim u podrumu....