Novi Logan 0.9 TNG

prethodna tema - sledeća tema

mdbokic

Nisam, ostavio sam rezervni od Scenica, čim idem malo dalje nosim ga! Ali moram dizalicu da nabavim, nosim onu krokodilku ali za more mi je malo prevelika...

taksista

Da jedino tako. Uzeću ja iz starog Logiše ako ne nađem do tada (i dizalicu naravno). Mada će mi dosta mesta zauzeti.

dekiv68

Predpostavljam da su točkovi (po dimenziji) i dizalica identični na starom i novom Loganu?

speedo

Točkovi su isti, tj. odgovaraju. A dizalica vam može poslužiti i ovakva:
http://www.e-merkur.rs/products/big_images/1117717.jpg
Ima je u prodaji za 10-15 €, a zauzima mnogo manje prostora od tzv. krokodilke.

Zoran

Treba samo provjeriti da nije previsoka.
Sam svoj gazda - vazda.

Keka

Imam slicnu dizalicu, ne moze da se poturi kad je guma izduvana, a jedva dohvati visinu da se tocak odvoji od zemlje. Vrlo je nestabilna. Po mom misljenju, to nije dobro resenje.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


speedo

Ja sam ovakvu koristio dva puta...nije idealno rješenje, ali u nuždi može poslužiti. Nije bila previsoka i visina se mogla podešavati. Nije ni fabrička dizalica ništa stabilnija. Velika krokodil dizalica je ubjedljivo i lakša i jednostavnija za upotrebu, samo je teška i zauzima mnogo prostora.

Veterinar

Citat: mdbokic poslato 30.01.2016. - 10:59
Na plin prebacuje dosta kasno, mislim da su rekli na 40 stepeni, što mu dođe oko 3-4km zimi!!

Kod mene se prebacivanje na plin dešavalo brzo. Bukvalno bih došao do kraja parkinga i motor bi već radio na plin. Nakon posete servisu zbog problema koji sam imao na TNG sistemu, prebacivanje na plin se dešava nakon oko 3 km ili nakon 5-6 minuta vožnje (možda i više).

mdbokic

Kao da imaju različite programe za ECU.... :bonk:

Veterinar

Možda sam imao problem zbog preranog prebacivanja na plin.  :ne:

taksista

Pozdrav drugari,  kako idu nove makine?
Ja sam na 7800km prvi put imao problem sa prebacivanjem na plin. Sad je na cajgeru 15000km a problem je postao svakodnevni. Neće automatika da odradi dok se dobro ne zagreje pa ako ga pustiš automatski on počne da pišti, pa da se resetuje na ključ.....još nisam otišao da reklamiram sve reko da sačekam prvi red. servis (koji inače košta 16.000,00din u ovl. servisu u Požarevcu, tako mi reče jedan čovek koji je tamo radio i koji nije imao ovaj moj problem a kaže toči na OMV-u samo i 90%vozi otvoreni put).

mdbokic

Ja sam imao problem sa check engine lampicom i trzanju na plinu, nakon sipanja na NIS-u! Posle "popravke" koja je trajala cela tri sata... kažu reprogramiran plinski Ecu! Sutradan opet lampica, nisam išao ponovo nego napunio na OMV i ubrzo je ugasio! Više se nije dešavalo....

Veterinar

Sunce žarko... Kontam da su svi automobili pod garancijom, pa će se rešiti... Da ne bude ovo tema za hvaljenje ili kuđenje pumpi, ali sipao sam plin u prošlom autu na OMV pumpama (do skoro ih nisu baš hvalili po novinama, a imao sam i preporuku majstora da ne svraćam tamo) i nikad problem nisam imao. Lampica i trzanje na plinu su se desili nakon točenja na EKO pumpi (verovatno beznačajan podatak) i sada samo na OMV točim.
  Što se tiče pitanja: "Kako idu makine?", odgovor je - fantastično! Ja uglavnom vozim u eco modu. Kako vidim, kako se auto razrađuje i u tom modu ide sve bolje. Mislim da je zaista tako i da nije reč o mom navikavanju. Eco isključujem na autoputu, u brdima, ali u uobičajenoj vožnji gradom je uključen. Pošto ga retko isključim, svaki put kad ga isključim nasmejem se, jer se osećam kao da sam seo u drugi auto.
  E sad... Nas ima dvoje koji vozimo auto. Ja vozim u eco, šaltam na oko 2500 obrtaja i to je to. Supruga mi uvek kaže da joj pripremim auto kad zna da će joj trebati. To znači da izvadim džakove hrane za životinje iz prtljažnika i da isključim eco mod.  Jedan dan sam dobio poziv kada mi je rečeno: "Dragane, on u jednom momentu trzne kad pređe 5000 obrtaja."  Mislim da sa suprugom dosegne i blokadu.

Veterinar

Citat: taksista poslato 27.10.2016. - 10:18
Neće automatika da odradi dok se dobro ne zagreje pa ako ga pustiš automatski on počne da pišti, pa da se resetuje na ključ.....

Večeras mi se desilo to. Kako sam seo u auto počeo je da pišti (nije hteo da prebaci na plin). Za kilometar i po sam ugasio motor i odmah upalio, bilo je isto. Sačekao sam minut-dva (jer je na tom mestu i trebalo da čekam malo) i upalio je normalno na benzin i odmah prebacio na plin. Kasnije sam imao start u razmaku od dva sata i sve je bilo u redu.
Šta znači reset na ključu? Šta radite?

taksista

Ja još uvek imam problem i uporan sam u čekanju prvog servisa. Sad sam već izmerio da potrošim 7,5l benzina na 500km zbog svog tog grejanja na benzin i resetovanja kad mi zapišti pa moram voziti na benzin do prve prilike za reset (ugasim skroz i sačekam malo pa palim na benzin i prebacim na plin). Užas kao da vozim juga na plin. Kao što već negde rekoh nekakva oprugica bi trebalo da pravi problem u raspršivaču ili gde već (objasnio mi kolega koji vozi 3 god. 1,2 na TNG) koja se zaprlja. On je na svakih 5-6 hiljada čisti ultrazvučno. Nema to veze sa kompijuterom. Ako im je to bolna tačka što to lepo ne reše već godinama prepuštaju slučaju. Ja stvarno ne znam odakle mi ovoliko strpljenje ali sam se svakako naoštrio da im svašta kažem kad im dođem tamo. Šta će mi automatika ako ne radi kako treba.