Prvi test nove male Dacie/Renault-a Kwid - od 4200e

prethodna tema - sledeća tema

Mx


Veterinar


Aleks

Nije za Evropsko trziste, negde sam procitao jos letos da je trebao u Evropi da se prodaje kao Dacia ali nista od toga...

vujanovgoran

Trosi 4l na 100 km, ima dve vrste tockova 13 coli sa tri srafa i 14 coli sa cetiri srafa...
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

Mx

Steta ako nije za evropu, ovako nesto su odavno trebali da naprave...

Aleks


Mx

Interesantan clanak, nisam ga video. Bilo je price duze vreme o ovom modelu, ali cini mi se da je ovo prvi put da sam ga video u stvarnosti, ne sa 3D rendera.
Cena od 4200 deluje mala za evropu, pretpostavljam da ce od 5000 da krene, ali to bi isto bila ok cena.
Ustedeli su svuda, od pomenutih tockova od 13 inca sa tri srafa, jednim prednjim i odsustvom zadnjeg brisaca, itd..
Ali opet je sve to super za gradski auto, pogotovo ako budu jos motori 1,2 i 1,5dci, to je i prejako za takav autic.

Keka

0,8 TCe i 1.5 dCi tesko da ce biti po toj ceni....ako ga uopste bude u Evropi, jer bi onda komotno mogli da zatvore Daciu.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Mx

Naravno, videcemo jos sta ce biti na kraju i po kojoj ceni.
Meni deluje da ovaj 0,8 nije turbo sto su testirali, mozda gresim.
Cak je mozda i bolje da njega prvo ugrade zbog manje cene i jeftinog odrzavanja. Turbo je ipak komplikacija dodatna, mada je dobar motor sa njim.

Turbo

Tesko da iz 0,8l izvuku 90ks bez turbine.I sto rece Keka tesko sa tim motorima za te novce.

Mx

U clanku kaze 57ks sa 0,8 motoricem, zato mi je to delovalo da je bez turbine, sto verovatno i jeste.
Ti bolji motori ce biti skuplji naravno, mada ce sa njima da autic bude zvrcka jer verovatno ima malu tezinu.

Veterinar

#11


When launched, the Kwid will be powered by a three-cylinder 0.8-liter petrol engine capable of delivering 57 bhp and 74 Nm of torque, through a 5-speed manual transmission. A more powerful 1.0-liter engine and the convenience of an automated manual transmission will arrive on the hatchback later.
According to reports, the Kwid will be capable of delivering 25 km/l in ARAI tests, outpacing its main competitors, the Maruti Alto 800 and the Hyundai Eon which have figures in the region of 21 km/l.

Mx

Ne mogu da otvorim postovani link, ali sam nasao dosta testova na youtube.
Neki kazu 52, neki 54ks, ali tu je negde od 52 do 57.
Najbitnije, ima  samo 660kg, tako da ocekujem da ce da ide lepo.
Kazu da prodaja pocinje od sledeceg meseca u Indiji od 3800e pocetna verzija do 4800e bolja.
Tvrde da je globalni model auta cija prodaja prvi put krece od Indije.
Sad da li ce biti za evropu kao dacia, videcemo...

Turbo

Simpatican autic ali ga usrase sa onim retrovizorima.

saša61beograd

Po dimenzijama ovo je skoro kao Yugo sa 5 vrata.A ako je zaista težak 660kg,to znači da je 100kg lakši od Yuga!Pa od čega ga prave kad je tako.Od kartona ili recikliranih PET flaša.
Da bi se uvozio u Evropu mora da se uskladi sa evropskim standardima bezbednosti, a to će mu cenu dovesti da nivoa Sandera.Kraj.
Izgleda simpatično,ali mislim da je ovo projekat za tržišta gde se TataNano smatra za auto i gde je Maruti limuzina,a to ovde nije slučaj,ma koliko nisko da padnemo.