Cene polovnih Dacia vozila

prethodna tema - sledeća tema

Veterinar

Ako Sandero star 13 godina u dobrom stanju kupac placa 2700 evra, onda auto koji je prvi put registrovan pre tri godine vredi 6000 evra svakako, zar ne?
Ne mogu da znam da li je bio na taksiju, ali logika kaze da je tako. Verujem da je taksisti odobrena subvencija, samim tim auto mu je višak, treba da plati novi (platio je, čim je zamenio tablice). Auto je odrzavan redovno, gumeni i plastični delovi su novi, a nazalost postoji šansa, zbog trenutnih cena novih automobila, da ce 3-4 godine stari polovnjaci za 2-3 godine koštati mnogo više. I zato ovo može da bude dobra investicija.
Trocilindras, atmosferac. Ako nekome treba auto za normalnu vožnju, ništa tom motoru ne fali. Troši malo, jeftina registracija. U današnje vreme značajno pogotovo.
Dakle, četvrti put registrovan auto, verovatno bez ulaganja, za 6000, u vreme kada najjeftiniji automobil tih dimenzija košta preko 12000 evra ...

MitarMrgulic

Solidna je on prilika svakako, moguće i da nije bio na taxiju, nisu ovi benzinci bez plina, baš primamljivi taxistima, više ih kod nas voze drugi vidovi službene eksploatacije (vozila servisa, komercijale i sl),  a taxi kilometraža barem u Sarajevu, je cca 35-40 000 km godišnje. Ovaj ima negdje 25 000 godišnje.

U svakom slučaju, kao što kaže Zoki, treba vrebati priliku, zna svašta da naleti, znam ljudi koji mijenjaju auta pa kupe novo svakih 5-6 godina, dobro su siturani, a ne da im se da nešto prodaju po oglasima i sl. niti ih interesuje da nešto profitiraju, pa se može naći stvarno finih ponuda

Veterinar

Citat: silent poslato 03.03.2022. - 13:44
Имам потребу за 4х4 путничким возилом (половним), са већим гепеком. Избор је, природно, пао на Дастера, мада сам узимао у обзир и Сузуки Гранд Витару, Субару Форестер, Мицубиши Аутлендер итд, мада све то што се нуди на огласима је углавном из увоза са непознатим пореклом, имају куке и ко зна шта су и колико вукли....

@Silent

Da li si rešio ovo pitanje? Za ovaj auto znam da je sve kako piše i znam da moze da se pregovara o ceni.

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20168300/dacia-duster-15-dci-4x4

silent

Здраво, тек сад стижем да одговорим! Нисам решио. Делује заиста као занимљива понуда, послаћу ти ПП.

п.с. У међувремену ме заинтересаовао и Рено Кангу 4х4, једноставан, поуздан, доста товарног простора и погон на све точкове. Међутим, нисам наишао на примерак који ми се допао, оно што је у понуди је доста старо и делују израубовано...

Veterinar

Nisam pri računaru da pogledam lepo auto, ali, ako uzmemo u obzir da je registrovan do maja iduće godine, da cena nije fiksna, da je pet godina star, a da 11 godina stari kostaju 3000 evra...

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20451291/dacia-sandero-ambience-12

MitarMrgulic

U  suštini, pošten auto za poštene novce... sad kad su cijene polovnjaka dosta skočile.

Nov je bio cca 8 000 eura, idealno bi bilo kad bi star 5 godina i nakon cca 100 000 km eksploatacije, bio negdje oko 50-60 % cijene (to je ono što je moj target kod polovnjaka) ako bi se mogao spustiti do 5000 eura, bio bi to best buy :)

Veterinar

Za nekoga ko prevozi svasta, a malo se vozi na nivou godine - idealno. Registrovan do maja, ako se ne varam... U danasnje vreme, sa danasnjim cenama, ima smisla. Ko prevozi robu...

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20595270/dacia-logan-12-mcv?attp=p0_pv0_pc0_pl3_plv0

MitarMrgulic

Korektan je auto, metalik boja, godište, cijena, jedino je za benzinca imao pojaku kilometražu (za 8 godina 195 000, što je negdje 25 000 km godišnje, bliže čestim kilometražama diesela), tako da pretpostavljam da je bio radno auto,
moguće prilično i tovaren...

Idealan bi bio ovakav, benzinac, sa cca 100 000 km na satu, od poznatog prodavca, ali to je već prezahtjevno :):)

gsnbandar

Evo da podelim i ja neko svoje iskustvo sa kupnjom polovnjaka. Trenutno sam stacioniran u Zagrebu, pa sam tu i kupio auto. Elem, budžet mi je bio do 3000 eura maks, jer mi je trebao drugi auto, s obzirom na promenu posla, koji bi služio samo kuća - posao (oko 45km dnevno). Ne znam kakva je situacija u Srbiji, nisam odavno trgovao automobile tu, ali ovde su polovnjaci otišli za oko 30% gore. Razlog, dugo čekanje na nove automobile, promene cena na dnevnoj bazi, nema čipova, Ukrajina, itd... Klasika. Pogledao sam svašta. Od 1500 do 3000e. Gledao automobile koji su "super" ali prošlost nemaju, tj nikakav trag. Autokuće, tj takozvani šoderaši su povoljniji od privatnih vlasnika, ali je 90% tih automobila uvezeno i po pravilu od 120-185 hiljada km na satu. Svi ulickani, sa baš eto napravljenim svim servisima. Danas falsifikovati servisnu knjigu ili obestiti na akumulator karticu od "obavljenog" servisa može i moj nećak od 5 godina. Čast izuzecima, zna se jako jako retko naći ok autokuća. Gledao sam standardno, Clio, Corsu, Getz, Fiestu, Yaris... Sa malo km uglavnom prodaju autokuće. Vlasnici prodaju sa preko 200.000km. Dacia, onako, nema ih po oglasima previše. Viđaju se u gradu uglavnom kao taxi, penzosi tu i tamo Logan i mlađa populacija Sandero. Logan koji sam uzeo, ima ih u oglasima od 500-3500e. Kasnije sam shvatio zašto. Limarija i ne održavanje. Priznajem da sam bio skeptik, uzeti Logan, auto za penzose kako ga ovde zovu, ali trebao mi je radni konj, održavan, zdrave limarije i sa malo km, poželjno od prvog vlasnika. Sa druge strane sam imao i razne Seate, sa 250-300k km, Punto je čak ovde i do preko 2500e očuvan, itd... Dadoh na kraju 2950e za Logan, 1.4 mpi, Laureate ili kako se već zove oprema, 2008., prva registracija januar 2010., garažiran, 112.000km, nov akumulator, ganc nove celogodisnje gume, novo kvačilo i duskovi sa paknama. Računam da ću i veliki servis odraditi tj sve kaiševe, vodenu pumpu, španere, antifriz... To je trošak koji uvek radim kad kupim polovnjak, osim ako nije od brata rođenog. Da se ja sad ne hvalim previše svojom novom akvizicijom, eto, sad sa ove tačke gledišta mi baš i nije jasno zašto se neko recimo odluči za pasata ili nešto slično 20 i kusur godina staro, sa 300.000km (može to biti i Yaris, nebitno) umesto sasvim solidnih Dacia automobila koji sasvim lepo služe svrsi. Imam Auris karavan, 2.0 D4D, auto jeste super i inače smo do sada Toyote vozili, ali baš pričam sa ženom, za naše potrebe, mislim da ću kad rešim da prodam Aurisa, dodati lovu i radije kupiti novu Daciu iz salona, nego opet neki polovnjak.

Loganovac

Prvo sam pomislio - dežavi, onda da sam sanjao ili poludeo, kad ono ti dva puta napisa isti roman pod drugim nazivom!  :Smiley:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Veterinar

Citat: Veterinar poslato 13.10.2022. - 21:22
Za nekoga ko prevozi svasta, a malo se vozi na nivou godine - idealno. Registrovan do maja, ako se ne varam... U danasnje vreme, sa danasnjim cenama, ima smisla. Ko prevozi robu...

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20595270/dacia-logan-12-mcv?attp=p0_pv0_pc0_pl3_plv0

Sta je mali svet. Nazvao me poznanik da pita sta mislim o ovom autu, treba mu da prevozi kosilicu i trimere, posto uredjuje dvorista po Beogradu. Rekoh da je idealno za tu svrhu, samo treba da se vidi u Kragujevcu. Kupac moze u sredu, prodavac moze u sredu, a ja kao savetodavna podrska najverovatnije u sredu teram Ladu kupcu u - Kragujevac.  :laugh1:

kiconix

Kaze oglas, stranica vise ne postoji.

Veterinar

#972
Dogovorili su se da se pogleda auto, ali oglas je i dalje tu, ako se otvori link direktno.

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20651395/dacia-logan-12-mcv

kiconix


dekiv68

Citat: Veterinar poslato 30.10.2022. - 13:20
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20651395/dacia-logan-12-mcv
Izuzetno povoljno, pogotovo za karavan, mada prešao 195.000km, što je za mene malo više. Nadam se da 1.2 atmosferac dobro trpi tu km.