Cene polovnih Dacia vozila

prethodna tema - sledeća tema

dukati

Onda bi meni za ambiance paket, koji je bio 250 evra skuplji od osnovnog modela plus 250 evra metalik boja,  dali 1500 eura, nema ništa od prodaje, voziću ga dok se ne raspadne i ako treba ugradiću tu famoznu klimu, ipak je jeftinije nego da me deru ovlašćeni prodavci. Bar znam šta vozim. Živeo Logan. :lau:

Tchitcha

Od pre neki dan sam postao vlasnik Logana 2006. godiste 1.4mpi. Pokusavao sam da nadjem primerak koji meni odgovara vec skoro mesec ipo dana i uglavnom sam nailazio na dobro ocuvane primerke koje vredi pazariti ali cena brateeeeee 4500 eura.
Pa toliko ne bi dao ni za fabiju karavan ili onu sa gepekom a razlika je evidentna (u korist kvaliteta fabije). Ljudi nece da spuste ispod 4000.
Ja mislim (iako sam sad i ja jedan od vlasnika i za koju godinu potencijalni prodavac) da je cena za očuvan primerak sa klimom 2005 ili 2006 godište realno oko 3500 ili 3600e i ko god spusti na tu cenu brzo i proda.
S druge strane novi sam vlasnik, pa nisam emotivno vezan pa mozda zato tako razmisljam.
Do sada sam imao Feliciju iz 1998 godine i u odnosu na Logana ona je kud i kamo unutra pedantnije uradjena iako ni ona nije neki ekstra auto.
Logana vadi jedino godiste (mladji od svega sto moze da se kupi za 3500 eura inace da nije tako mislim da bi se tesko prodao polovan)
Sta vi koji duze vozite ovaj auto mozete da kazete zasto ga vlasnici cene odnosno koji su to razlozi koji vlasnik zna a ne moze se videti na prvi pogled?...pouzdan?....jeftin za odrzavanje? ili nesto drugo? ili nema razloga?
Tchitcha

LeNgenda

Reno u najlonskoj kesici umesto u sarenoj kutiji.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Loganovac

Opšte je poznata činjenica da se glavešine Škode gruvaju u glavu što su ovo čudo od pedanterije prestali odavno da proizvode, a ti da ga menjaš za kaljavog Rumuna!  :ha:
Da Logan ne valja, ljudi bi jedva čekali da ga se otarase po prinicipu daj-šta-daš, a oni, budale, zacenili i voze li voze, ne znajući pri tom da bi za iste pare mogli da kupe daleko kvalitetniji, stariji i nemačkiji auto...  :conf:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Raja

Tchitcha@
Probistri malo Forum pa ćeš videti da osim par sitnih falinki u vezi korozije auto skoro da nema mane. Sve je stvar prohteva vlasnika. Imaš picajzle kojima sve smeta, imaš nezahtevne
koji su zadovoljni sa onim što imaju i imaš nezainteresovane kojima je samo važno da ture ključ u bravu i prevezu se  "tamo gde treba". Za svoje pare gledaj da izvučeš
najviše što se može.

saša61beograd

Skupo?Evo zašto:
-najčešće prodaju prvi vlasnici
-jasno poreklo i servisna evidencija
-bezbroj servisa
-vrlo čest na kod nas,dobra ponuda delova i ostalog,održavanje dačije će vremenom postati pristupačno (skoro) kao Zastava ili Golf2
-sada već dokazana izdržljivost i dugotrajnost
-kriza je opametila kupce polovnjaka pa traže samo sigurne varijante (a ta potražnja diže cenu)
-najveći broj primeraka su vozili normalni ljudi za lične potrebe (toga nema kod BMW-a ili Alfe,recimo)

Aleks

Moje misljenje je da ne postoji ni jedan argument kojim bi se osporilo ovo sto je saša61beograd napisao!  :aplause:
Obrni-okreni, onome ko kupuje je uvek skupo, dok onaj koji prodaje gleda da sto bolje proda....   :wave:

Sir Oliver

I drink to make other people more interesting.

Tchitcha

#113
Nemam pojma, ja sam pazario za 3500 a planirao sam maks 3400 ali zadovoljan sam autom bar u ovih 150km koliko sam ga dosad vozio...Volim brate samo da turim kljuc u bravu i da teram...Pa to ti je, a i nisam se rodio u nekom besu od kola da bih izvoljevao tako da sam od sad i ja vaš  :jea:
Tchitcha

speedo

Dobro držanje cijene govori nam da su auta kvalitetna, da im je održavanje pristupačno, da mogu preći i po 500.000 km (par taksi primjera), sve u svemu zahvalna za eksploataciju na duže staze. Dok oko Logana p11 i možemo diskutovati po pitanju dizajna, Logan ph2, Sandero i Duster su i izgledom privlačni auti.

Imao sam priliku da vozim i budem vožen u Feliciji, pa ću ti reći da je moj Sandero, ne bolji od Feliciji, već i od prve Fabije, tako da si prošao i više nego dobro za svoje pare :)

kapsid

Teško je na Banjalučkoj pijaci naći logan u ponudi,jedan koji je bio spuštan je sa 3500 evra,i prodan za 3250 na kraju 2005 godište prešao 80000 kilometara,znači nisu velike razlike,čovjek mi reče da su mu zvaničnom dacia -renault salonu nudili 2000 evra-krvopije  :ranting:
Ne može somun bez najmanje četiri kifle da balansira!

rumoonza5

I ja mislim da si dobro pazario. Istina moja preporuka a verujem i vecne znalaca s foruma bi bila 1.6b i plin. Ja sam pre 20 dana pazario Logana 1.6 2005. sa 30000km na satu, na zalost bez ser. knjizice!? Pitao sam po broju sasije u ovl. servisu gde su mi potvrdili zadnji servis i kilometrazu. Ful oprema, bez muzike i alarma za 3500. Danas usla muzika, parking senzori prosle nedelje, za 10 dana alarm. I jos da skupim kintu  za sekvent. Sta ces vise za te pare. A auto proverenog kvaliteta, ogroman. Pre nego sam ga pazario favorit mi je bila Hyundai Elantra 1.6 koja je slicne cene, starija bar 3 godine, sa 150000km minimum, veci auto sa manjim gepekom i sa manje prostora... 

Zoran

Jako su to pouzdani i jednostavni auti. Moj Sandero ima 89900 km - naštelovani ventili i zamjenjene svjećice... :wave:.
Sam svoj gazda - vazda.

perke21

Za one zainteresovane koji misle da je logan  :bullshit: prodajem ja polo klasik 1997. godište sa sekvent plinom za iste pare.  :ne: nemac je nemac  :too:

Tchitcha

vidite da sam u pravu da je precenjen...nista preko 3500 ili 3600 se ne prodaje bez obzira koliko stajalo u oglasima
Tchitcha