Dacijas :)

prethodna tema - sledeća tema

step.SU

Evo posle nesto vise od 8 meseci i vise od 8 hiljada km pod tockovima da se javim sa utiscima. Auto je odlican, robustan, a plin je posebna prica, veoma sam zadovoljan sa njegovom (iako mnogi tvrde pretereano visokom) potrosnjom. U pitanju je cifra od 10 do 12litara. To je sa nekom ne tako pazljivom voznjom, preko ogranicenja ponegde  :c: i sa ukljucenom klimom.

Na autu je odradjen mali servis, za svaki slucaj, kupljeni su novi prednji pneumatici jer je malo vukao u stranu, posle je balansirano i odradjena je optika. Drugih ulaganja u njega nisam imao.

E sad, danas mi se desila situacija, sto bi Pantela rekao nevera! Vozio sam neki teret na krovu (cirka 50kg), isao polako, 60km/h da mi to ne bi sletelo sa krova :lau: zaustavio sam se na kratko i kada sam ponovo hteo da startujem motor, on medjutim nije zeleo. Verglao jeste, ali da upali ne! Posle 5 minuta sam ponovo pokusao i upalio je, sto bi rekli, na pola kljuca! :ha:

Da li neko ima ikakvu ideju sta se to moglo desiti, ili sta mu je? Sutra svakako idem do majstora, ali nece skoditi da priupitam vas ovde. Da napomenem i da se temperatura popela prilicno, valjda zbog vrucine i lagane voznje, ako je to ista uticalo...  :help:
CITIUS - ALTIUS - FORTIUS

hobbista

Senzor položaja radilice. Ima tema o tome  :to:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

step.SU

Hvala kolega, pregledao sam i tu temu, ali videcu ipak sa majstorom sutra. Nego, koliko sam stekao utisak, to nije neki strasan problem, ili se varam? :ne:
CITIUS - ALTIUS - FORTIUS

zac

Nije problem, u temi imas i kako se skida i kako mozes sam odraditi to za 15 minuta....a mozes i da platis majstora.  :ne:

step.SU

Pokusacu odmah ujutro sam da pogledam prvo, ako ne otici cu onda do majstora. Ipak je on strucniji. Hvala vam kolege na ekspresnom odgovoru. Nego, jos jednom da pitam, posto treba da idem za vikend na par dana na Frusku goru, jel to veliki problem ili mogu i bez servisiranja sad da odem ovaj put?
CITIUS - ALTIUS - FORTIUS

zac

Mozda i mozes..ali bolje ocisti senzor da ti se auto negde ne ugasi....videces kada ga skines, na nejgovom vrhu se nahvataju opiljci..kao na magnet, to samo ocistis cistom krpom i vratis senzor na mesto.

kiconix

Ajd da pitam dok smo u temi, jel se nekad nekom ugasio auto u voznji zbog senzora radilice?

Keka

Meni.

Ali.....pricamo o dva razlicita problema sa senzorom radilice:

1. Problem sa kontaktom senzora, tada nece da upali.
2. Problem sa samim senzorom, ako nije skroz gecrkt, kad se dobro ugreje, povremeno prekida.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


step.SU

Meni je radio super, stvarno za ovih 8 meseci nisam imao ovakvih problema. i juce je isao dobro, ali sam stao na kratko i tada nije hteo iznova da upali... znaci samo senzor treba ocistiti? Bacam se sad na resavanje tog problema, drzite mi fige ;)
P.s.: valjda ne mogu nista da pokvarim...  :ne:
CITIUS - ALTIUS - FORTIUS

kiconix

Ok, znaci postoji i ta mogucnost.
PS. Ne brini, ne mozes nista da zeznes.

Raja

step.SU, ako nisi vičan majstorluku, uzmi papir i olovku pa skiciraj i obeleži, kao podsetnik kada budeš vraćao nazad.

step.SU

Otisao sam ipak do mog majstora, ali nije imao vremena pa me prebacio za sutra. Odem na drugo mesto na dijagnostiku i tamo mi svasta nesto kazu: kao prvo ventile treba nastelovati, radi neravnomerno, navodno od toga ce mi se ceo motor sjb... kao drugo pumpa za gorivo, kaze majstor da se glasno cuje kad se da kontakt, ne bi smela da se cuje, ako otkaze necu moci da upalim na benzin...

Sta vi mislite o svemu tome? Nekako bas nemam lepa iskustva sa tim majstorom, prvi auto mi je on odrzavao pa mi je preselo... :bullshit:

I toliko me sad zastrasio sa time da necu smeti prekosutra krenuti za Ns...  :(
CITIUS - ALTIUS - FORTIUS

kiconix

Treba ti da odvrnes dva srafa i da otkacis jedan dzek.
Sa ventilima nista nece da se desi, samo bi trebao da ih prestelujes.

Loganovac

Majstors obiđi u širokom luku, što zbog ranijih iskustava što zbog ovih majstorskih fazona da se uzmu pare. Očisti senzor i pali za Niš bez problema. Ventile treba štelovati svakih 30.000km, ali nije greda ako se zakasni, neće te ostaviti na putu sigurno.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

zac

I da dodam, motor se nece sj..ti zbog neravnomernog rada, kao sto ti rece taj sloser (majstor). Posto imas plin, ako sam dobro skapirao iz tvog posta, postoji velika verovatnoca da su ti benzinske dizne prljave ili zaribale...zbog "ne rada" , jedan moj prijatelj je bas imao taj slucaj pre neki dan.... odneses dizne na ciscenje  i videces da ce i motor lepse raditi.