1.5 dci 90hp Laureate MCV ili 1.2 TCe Lodgy Ambiance ili 1.5 dCi Lodgy Ambiance

prethodna tema - sledeća tema

ropee


Ayrton

Citat: drzarkod poslato 17.12.2013. - 09:25
Uzmi samo sa 7 sedista....to je savet.... :whistling:
:-)1 :c0: :nono:"Neće moći ove noći!".
Novi MCV neće biti u ponudi sa 7 sedišta, a kome treba toliki broj mesta za sedenje ima Lodgy-ja.
Tako piše u novom broju "Vrelih Guma".
Znaćeš ko si ako vodu nosiš!

ivan-bgd


drzarkod

Tako je Ivane....imam brdo auto  novina..... :too: Zapravo lodgy je ulepšani stari MCV a MCV novi je karavanska verzija logan limuzine a sandero hečbek varijanta. Doker je kangarooliki brat MCV novog i starog  MCv sa 5 vrata tj evoluirani oblik....Dacija primer kako od Logana za 10 g. pokrijes sve segmente...fali samo mikro gradski auto...

Zoran

Ja sam vozio 0,9 TCE sandero. Motor je sigurno dobar. Možda malko bolje od Sandera 1.6 tu oko 2000 rpm. Renault ima veliko iskustvo sa turbobenzincima ( formula 1, Renault 5 turbo...) Kvar na njemu može biti samo ljudski faktor, neodržavanje, turiranje hladnog, gašenje vrelog...Ako se dvoumiš oko trajnosti motora u ovaj bi ja imao povjerenja .
Sam svoj gazda - vazda.

vujanovgoran

Citat: PPejic poslato 17.12.2013. - 12:29
Kao sto Keka rece, 1.5 dCi 75 hp sa 195 Nm je najoptimalnija varijanta. Sigurno je zivahniji od mog 1.4 MPI.
Vozio sam par puta 1,4MPI, sada vozim Logana 1,5dci 75KS, i daleko je zivahniji od 1,4MPI. Moje utiske o Loganu 1,5dci mozes procitati u temi Dacia Logan 2013 u vozilima clanova.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

kiconix

Ako je ciljna kilometraža 100000 km, pa zamena za novo, ciljaj Dci u svakoj varijanti.


kiconix


ppejic

Danas videh MCV uzivo u kruznom toku, deluje ogromno, ali lepse nego na fotografijama.

vujanovgoran

Stvar je ukusa, ali meni licno, MCV je daleko lepsi nego Lodgy.  :ziveli:
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

ppejic

Na slikama izgleda kao prevoznik za :pop: svrhe.
Uzivo totalno drugaciji.

vujanovgoran

Stari MCV je bio u orginalu  :pop: , ali novi mi nekako lici na Reno Megane grandtour.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

ppejic

Hmm, gledam dimenzije novog MCV-a. Wheelbase se vratio na dimenzije "obicnog" Logana. Nekada je to bilo 2.9 m, dok je na novom 2.6 m. Lodgy se tu drzi malo bolje sa 2.8 m.

Da li to znaci da je novi MCV manje udoban od starog jer ima 30 cm manje medjuosovinsko rastojanje?

saša61beograd

Verovatno ne.Stari MCV je,koliko znam, imao tvrđe opruge od običnog Logana.Kako je na novom,jbmlg?Tvrdoća opruga je presudna za udobnost više nego whellbase,ako novi MCV ima bitno veću nosivost od običnog Logana,onda je verovatno i on tvrđi.
A tih 30cm manji wheelbase mnogo olakšava parkiranje i uopšte skretanje i provlačenje na uzanim mestima.I možda veću torzionu krutost školjke?