Problem posle prebacivanja na plin

prethodna tema - sledeća tema

Veterinar

Uz dijagnostiku i podešavanja možda bi njesra bolje funkcionisalo.  :wave:

Loganovac

Pitanje je  :offtopic:

Ne radi se o problemu posle prebacivanja na plin nego posle štelovanja ventila. Što se drugog dela teksta tiče, plinomrscima nikada ne savetujem ugradnju plina. A što se "cvakanja" tiče, plinske dizne mogu da proizvode raznorazne zvukove, npr. kod mene tako tiho i prijatno cakću da je milina slušati.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

zac

#17
Cekaj bre malo, JA sam primetio posle podesavanja ventila...posto pre toga nisam ni palio auto, niti sam ikada pre vozio Sasin auto....inace taj problem postoji neko vreme, posto je Sasina supruga primetila taj neravnomeran rad motora...tako da nemoj pricati i davati zakljucke napamet.....auto posle stelovanja ventila vuce osetno bolje, sto je i logicno, jer mu se izduvni ventili konacno zatvaraju.. .. sasa probao auto i to konstatovao....inace auto na benzin radi normalno, a verovatno zato sto je i konstruisan da radi na benzin a ne na plin kao plinski sporet.

Vladan P

Koliko znam,nakon štelovanja ventila ''plin'' se često mora ponovo podešavati.
Koliko shvatam auto sada radi mnogo bolje na benzin nego ranije.
Sledi stručno podešavanje ''plina'' i Sašina bezbrižna vožnja.
Zajedno smo skupa !

bmiillan

ako već neko postavi pitanje i traži pomoć, bolje da kaže koji je gasni uredjaj u pitanju, koliko je prešao
na gas (plin), da li su skoro menjani filteri, od kada postoje problemi, nego da kaže kako on to s**** neće
u svom autu.

šta znači naprasno se ugasio? dok je radio u leru, dok se kretao, kojom brzinom? pri polasku, kočenju?

mislim da ima dobre volje za pomoć, samo treba pitati, i ne vredjati unapred one od kojih treba da dobiješ
odgovor   :ziveli:

p.s. jos nisam video plinski uredjaj milan blagojević



nemoj na silu uzmi veci cekic

Saša

U toku sledeće nedelje ću uraditi servis plinskog uređaja, koji je iz raznoraznih razloga prolongiran sa 30.000 na 37.000 km.
Lično, očekujem bolji rad motora na plin posle servisa, kao i do sada.

kiconix

Dobro Žac, po stoti put, plin nikad nećeš ugraditi u auto, svima nam je to jasno.
Ajd sad da pristupimo problemu kako treba.
Ako problem postoji treba ga rešiti. Servisi plinskih uređaja se rade baš iz tog razloga.


skiter69

Ja sam uradio kompletan servis a i dalje imam isti problem.
kada prebaci na plin, osim što čudno štekće(što pre nije bilo), kada stanem na semaforu ili slično,obrtaji padnu ispod druge crte, nakon izvesnog vremena lambda sonda pali narandžasti engin znak na tabli, a uz to smrdi iz auspuha kao da vozim na petarde(ne amonijak nego baš kako sam rekao petarde).
zakazao sam reklamacioni servis,ali mi treba savet na šta da sugerišem kada odem tamo.

Keka

#23
Nisi napisao koji je uredjaj, ili sam propustio.

Na osnovu navedenog, verovatno je da ima visak goriva (zaglavila dizna?).

Ako ces da reklamiras u servisu, onda im opises problem i pustis ih da rade svoj posao. Ni jedan majstor ne voli da mu pokazujes prstom.

Ako ces sam da resavas, treba ocitati parametre u radu u momentu kada se desi problem i sve ce biti jasno.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


skiter69

Landirenzo je u pitanju. usput da dodam da mi pokazivač temperature motora nikako ne prelazi drugu crticu(nekada je uvek bio na trećoj)

Veterinar


slavko_bgd

Citat: skiter69 poslato 26.02.2014. - 23:13
Landirenzo je u pitanju. usput da dodam da mi pokazivač temperature motora nikako ne prelazi drugu crticu(nekada je uvek bio na trećoj)

Kod ovakvih slučajeva potrebno je da vozilo prenoći u servisu a dijagnostika se radi odmah nakon starta hladnog motora.
Uzroci problema mogu biti: termostat (ne zatvara), vazdušni čep u rashladnom sistemu (odzračiti), membrane isparivača (krute nakon veće km pa je pri prvom prelasku na gas pritisak previsok) i ne mogu da se setim šta bi još moglo biti...

drzarkod

Slavko skoro ga popravi....  :too:....to se zove diferencijalna dijagnostika

skiter69

uglavnom sam ja danas bio,otklonili problem sa plinom(videćemo u narednom periodu da li je trajno ili kratkoročno),a za problem sa sondom ili pokazivačem za temperaturu motora moram ostaviti auto na jedan dan. videćemo.

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!