Problem posle prebacivanja na plin

prethodna tema - sledeća tema

edc

Zadnjih par meseci pojavio mi se cudan problem. Posle prebacivanja na plin (ne svaki put, mozda u 30% slucaja), u leru se gasi motor (na pr. ako stanem na semafor 30-ak sekundi posle prebacivanja na plin). Samo prebacivanje sa benzina na plin je skroz glatko, bez i najmanjeg trzaja. Sta moze biti problem?

kiconix


mrsp

Proveri nivo rashladne tečnosti!

Keka

Moze da bude svasta, pocev od prljavih filtera gasne i tecne faze, preko lose nastelovanih ventila, lose nastelovanog uredjaja, do posustalih gasnih dizni i isparivaca.

Opis i dostupni podaci su vrlo sturi za bilo kakvo nagadjanje, u svakom slucaju treba posetiti majstora za gas.

Rashladna tecnost je najmanje verovatna u celoj prici, problem bi bio u velikom opterecenju (ako i onda samo ako je isparivac visoko) a ne u leru.

Tipujem na podesavanje/dizne/isparivac, narocito ako se desava nakon otpustanja gasa.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


edc

#4
Auto je presao 40000km, od toga 30000km na gas, da li je moguce da vec posustaju dizne ili isparivac? Gasni sistem je landi, ugradjen u Eco top servisu. Sistem je bio super nastelovan, da li se moze sam rastelovati? Da li je moguce da su ventili, oni nikad nisu stelovani? Servis za gas je uradjen pre 3000km, kad se malo prisetim, cini mi se da su se od tada pojavili problemi, ali koliko mi se cini majstor nije dirao nikakva podesavanja gasnog uredjaja, samo je zamenio filtere tecne i gasne faze.

Promil

Ja sam imao isti problem s tim što mi je još i teže palio. Problem je bio u membrani plinskog uređaja.  :ziveli:

Loganovac

Citat: edc poslato 10.09.2013. - 07:52
Auto je presao 40000km...
Da li je moguce da su ventili, oni nikad nisu stelovani?

Moguće, ventile bi trebalo da podešavaš na svakih 30.000km.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Raja

Prešteluj ventile. "Prilikom svake zamene filtera gasne i tečne faze vrši se provera podešavanja gasnog uredjaja"  navodim Slavka (po sećanju).

jasho

Sličan problem sam imao, moj se gasio nakon minut dva od pokretanja bez obzira jeli prebacio na plin ili je još na benzinu, pod uslovom da se zaustavim, znači još ne zagrejan motor, u mom slučaju prilikom uključivanja sa sporednog na glavni put.
Otišao u HIT Auto, rezultat zapečeni/previše stegnuti ventili (takođe nikad štelovani pre toga) izašlo oko 3000 dinara kao se ne varam, očistili ventile sa sprejom za odmašćivanje i naštelovali, više se nije ponovilo!   :welcome:

hobbista

Citat: jasho poslato 10.09.2013. - 11:03
...očistili ventile sa sprejom za odmašćivanje i naštelovali...

:ces:  Ne znam zašto i kako su čistili ventile  :ne:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

jasho

#10


Ne znam ni ja, nisam prisutvovao radovima, ostavio kola i posle došao po njih, na računu mi stoji, ruke i od utošenog materijala sprej za odmašćivanje, čini mi se cena oko 800 dinara  :ne:

Turbo

Ventile nastelovali a sprej u dzep pa kuci. :lau:

jasho

Ma meni auto više ne pravi probleme, ja ne razbijam glavu oko toga i aferim :ziveli:

slavko_bgd

Citat: Raja poslato 10.09.2013. - 10:36
Prešteluj ventile. "Prilikom svake zamene filtera gasne i tečne faze vrši se provera podešavanja gasnog uredjaja"  navodim Slavka (po sećanju).

Rajo, memorija ti je perfektna  :jea:
Kada motor radi normalno na oba goriva i nema nikakvih pritužbi, dovoljno je proveriti nekoliko parametara tipa pritsak gasa na leru i trnutno vreme ubrizgavanja gasa. Brzim pogledom iskusan serviser odmah može zaključiti da li je uređaj OK.

Citat: edc poslato 09.09.2013. - 14:40
Zadnjih par meseci pojavio mi se cudan problem. Posle prebacivanja na plin (ne svaki put, mozda u 30% slucaja), u leru se gasi motor (na pr. ako stanem na semafor 30-ak sekundi posle prebacivanja na plin). Samo prebacivanje sa benzina na plin je skroz glatko, bez i najmanjeg trzaja. Sta moze biti problem?

Ako sumnjate na plin, najavite se i posetite ECO TOP. Ako je uređaj u garanciji, obavezno prilikom posete ponesite garantno-servisnu knjižicu.

zac

Imam par pitanja za plinadzije.

Juce sam podesavao ventile na Sasinom autu. Posle podesavanja, kada smo upalili auto, primetio sam da auto ne radi kako treba na plin....varira mu broj obrtaja posle naglog dodavanja gasa. Ne moze da stabilizuje ler obrtaje nekih 20-tak sekundi. Na benzinu se to ne desava, auto radi lepo i dobro vuce...a na plinu je osetno tromiji, varira broj obrtaja i radi kao traktor....a uz to u leru se cuje neko cvakanje, kao metal o metal.... Sasa kaze da je to normalno da se cuje na plinu  :conf:

PS: U jednom momentu se naprasno ugasio na plinu...

I posle mi neki kazu da ugradim to njesra u auto....  :doh: