Ugradnja gasa Da ili Ne?

prethodna tema - sledeća tema

kiconix

#255
Pa upravo kilometraža utiče  na odluku.
Ne vidim šta je tu sporno, ko pravi malo kilometara sigurno neće zarobiti pare u plinskom uredjaju.
Kao što reče Hibernacija 40000 km na 7 godina, i ja (kao neko ko uvek bira plin na benzincu) ne bih ugradio uredjaj.
E sad, kako ima nešto PROTIV ima i ono ZA.
Na plinu nikad nisam imao problem da zgazim po papučici, nikad nisam imao problem koliko me košta put do prijatelja i slično.
Cepao sam bez brige o potrošnji, računao sam samo radi neke statistike.
Uostalom, obrni okreni, o ukusima ne treba raspravljati.
Ko nije za TNG neće ni biti, ko jeste, biće uvek i tu promena neće biti.

Loganovac

Citat: Jelenko poslato 19.01.2013. - 15:48
Valjda ce i braca Rusi ovuda pustiti gas pa se nadam i pojeftinjenju a gorivo tesko da ce dole

:nono: Neće nam Rusi pustiti propan/butan nego prirodni gas (CNG). Ovde ne pričamo o toj varijanti, mada je sve više prisutna.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Andrix

Da dodam da su moja iskustva sa TNG om dugogodisnja, imao sam ga i na Ladi Samari, pre Logana,  ali taj sistem ne moze da se poredi sa ovim kompjuterskim i taj je radio odlicno, mozda je ipak za sve kriv kvalitet energenata, jer bi se mnoge popravke izbegle
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Keka

Da se ne zavaravamo-cena uredjaja je proporcionalna kvalitetu. Postavlja se samo pitanje performanse/cene za odredjene uredjaje.

Nije kriv gas, kisa ili skakavci za otkaz odredjenih komponenti. One skupe retko ko plati; i oni otkazuju, a svaki otkaz kosta da usi otpadaju.

Ako mini kit (isparivac, dizne, ECU, kablovi, senzori i sve ostalo bez boce i bakarnih creva) kosta 170e u maloprodaji, kolika je proizvodjacka, a kolika nabavna cena?  :badmood:

I sta ocekujete za te novce? Da nadzivi auto i usput ustedi 50.000e?  :fiju:

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Sir Oliver

Citat: saša61beograd poslato 19.01.2013. - 13:04
Zanima me:
-da li je iko ko se vozi na plin nakon ugradnje bitno podigao životni standard?

Pa, nisam uspeo baš da kupim kuću od tih para, ali nemam problem da odem ovamo ili onamo, čisto na izlet, iz za*ebancije... Dok ćeš ti za tu za*ebanciju da se malo zamisliš i dzirneš u šlajpik... pa da se opet zamisliš...
Naravno, jedino ako nemaš vaan prosečna primanja za današnje vreme, u tom slučaju te baš briga koliko košta pun rezervoar ovoga, onoga ili ne daj bože euro dizela.   :whistling:
I drink to make other people more interesting.

saša61beograd

Mislim da si pogodio suštinu:"...da se opet zamisliš".Zaista se uvek zamislim kad trošim,to je normalno domaćinsko ponašanje.Upravo zbog tog promišljenog trošenja nemam problem sa cenom goriva.A nemam natprosečna primanja,da imam vozio bih nešto drugo,a ne Dačiju.



Loganovac

Svako poštovanje za promišljeno trošenje,  :hall: to je nešto što je veoma teško implementirati u mojoj porodici.  :banghead:
Međutim, "zbog tog promišljenog trošenja nemam problem sa cenom goriva" objašnjavam sa par varijanti:
- auto mi je čist luksuz, vozim ga kad se može i koliko se može (koliko se uštedelo)
- pošto imam "prosečna" primanja, uštedim zbog toga što nemam velike rashode, deca su svoji ljudi, poženili se i poudavali, stambeno i u svakom drugom pogledu situirani...
- 'fala Bogu, svi smo živi i zdravi, nemam većih izdataka u tom pogledu i ne štekam za "crne dane"

Inače, slažem se da je to suština. Ja bih se zapitao zašto nisam promišljeno investirao u plinski uređaj i lepo uštedeo par 'iljadarki eurija kad sam mogao, ni moja plata nije "za priču".

Da zaključim: nije normalno da neko sa "normalnom" platom danas u Srbiji nema problem sa cenom bilo čega, pa ni goriva.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

saša61beograd

Mrzim što je gorivo skupo isto kao što mrzim hladno vreme,ali se mirim sa tim;u tom smislu nemam problem.
Da ne širim priču,evo dela moje tajne:od kako sam oženjen,22godine, u moju kuću nije ušao električar,moler,vodoinstalater,a 80%  nameštaja u kući sam napravio lično.U 2012. me je održavanje Logana koštalo oko 4000din,materijal,ruke moje.Nije mi problem da od sina nasledim jaknu ili da nosim 10 godina staru Vijetnamku (što je starija,sve je bolja !).Itd.
Ali kad dođem na pumpu sipam i trpim jer benzin još uvek ne umem da sam smućkam u kućnoj radinosti.A na plin bi bilo jeftinije,ali ne toliko da "svarim" ostale efekte ove uštede.
 

zac

 :aplause:
Citat: saša61beograd poslato 21.01.2013. - 15:14
Ali kad dođem na pumpu sipam i trpim jer benzin još uvek ne umem da sam smućkam u kućnoj radinosti.A na plin bi bilo jeftinije,ali ne toliko da "svarim" ostale efekte ove uštede.
 
.....  sem ako plinasi nemaju izdatke oko redovnog odrzavanja auta.

Keka

#264
Iste izdatke koje imaju i "neplinasi" plus filter tecne i filter gasne faze od citavih 1700 din sa rukama. Nabavna cena je sigurno znatno manja, koga zanima neka zove Union Karic pa neka se raspita.

Ako je to babaroga, sta je onda pun rezervoar benzina od 7500 din naspram punog rezervoara gasa od 4500 din sa kojim predjem istu kilometrazu, ustedim za filtere sa rukama (1700), kafu (140), cigare (160), i 2 para gaca u Extreme Intimo (2x500)?

U Srbiji ce uvek biti neko objasnjenje za paradoks da se za gace nema, a za benzin ima.  :fiju:

Ne vidoh ni jedan argumentovan razlog protiv plina. Ono na sta se vi pozivate je protiv losih majstora.

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Aleks

Naravno da postoje izdaci oko odrzavanja. Redovan servis kod mog majstora kosta 2.000din. sto je neki prosek. Radim ga na 20.000km, do sada sam radio dva puta za skoro 50.000km sto je ukupno 4.000din.
Inace, samo za jedno letovanje ja sam na osnovu razlike u ceni goriva dobar oko 3.000din, a isao sam 3 puta na letovanje vozeci na tng.
Neko misli da je ovako bolje, neko da je onako, ja se drzim matematike.
Ne treba generalno gledati i voditi se na osnovu nekoliko primera. Neko je imao vise problema sa motorom vozeci na benzin za manje kilometara od nekog ko je presao mnogo vise na tng.Jbga, kako se kome zalomi....  :ziveli:

Andrix

Eeee, i ja sam radio redovan servis na 20000 km, pa zapusila dizna, a filteri svaki put bili crni ko ugalj, sada menjam na 10000 km i servis mene kosta 4500 din vec druga god, jeste skuplji ali kad nesto zaskripi odem i odrade bez nadoknade ako se ne menjaju delovi.ali opet...
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Aleks

#267
Za 2.000din nije mi problem da radim servise i na 10.000km. Na oba servisa pitao sam majstora da li ima potrebe da menjamo filtere ranije i oba puta mi je rekao da filteri nisu toliko prljavi da bi morali ranije da se menjaju. Da li je razlog to sto vec 5 godina tng kupujem iskljucivo na istoj pumpi - neznam, verovatno. Inace, ta pumpa mi je na drugom kraju grada i upste mi nije problem da prodjem pored tri mnogo blize i cesto jeftinije. Da vozim na benzin verovatno bi uvek tocio na najblizoj.:ziveli:

zlax78

Sad po novom zakonu i novim nametima sve manje razlika u korist plina. Novi atest sa saobracajnom oko 13.000 dinara + atest na 5 godina, zamena boce na 10 godina, ko prelazi 7,8000 godisnje sad mu se stvarno ne isplati.

slavko_bgd

Ni ranije se nije isplatilo na 7-8.000, bar ne za sekvencijalni. I ranije se boca menjala/ispitivala na 10 godina. Namet u odnosu na raniji period je uvećan za obavezan tehnički pregled, 500din takse, 3000 ABS i 360 uverenje. Nije malo ali (za sada) nije strašno, daj Bože da ne bude više. Možda jedina uteha u ovom momentu je dobar odnos cena TNG-a prema benzinu.
Mislim,na kraju krajeva, svako mora da nađe svoju računicu šta mu se najviše isplati...Poslednjih 10 godina, moja porodica prelazi godišnje u proseku 35.000 km, nebitno da li trenutno vozimo jedan ili dva automobila, tako da je nama TNG spas za kućni budžet. Da smo te sreće da prelazimo godišnje 7-8k km, ne bih razmišljao o prelasku na gas...