Dokumentacija i softver za Landirenzo plinski uredjaj

prethodna tema - sledeća tema

mrprofy

Kako su Italijani propisali da uredjaj treba ugraditi, mozete naci na sledecem linku zajedno sa brdom instalacija za druge marke i modele:

http://www.autogasassistenza.it/greenauto/schemilandi/

pa malo softver sa istog sajta:

http://www.autogasassistenza.it/greenauto/proglandi/

inace, postovanjem linkova ne krsim nikakva autorska i slicna prava, jer sam do linkova dosao pretrazivanjem gugla, a sami su krivi sto im je sistem autorizacije manjkav.

A sada malo linkova sa domaceg sajta Ekoluka, ovlascenog uvoznika Landirenzo opreme:

http://www.ekolukakey.com/download.php

POZURITE :D

btw, ja sam plin ugradio u HitAutu, a vise o tom bolnom iskustvu u drugoj temi.

VeDuS


mrprofy

Pa evo kad smo vec kod toga, osim ako kod tebe na kolima bocu nisu vezali trakama za pod kao u landirenzo dokumentaciji, sto se sa slike ne vidi, onda je ovo pricvrscivanje sa korpom od rez tocka diskutabilno. Kod mene su korpu skinuli, i sa donje strane usrafili kavez koji ima i zastitnu ulogu, a i fiksira dodatno bocu. Pogresili su sto sa gornje strane nisu stavili jedan malo duzi flah pa da kroz njega prolaze zavrtnjevi. Ovako, u najgorem slucaju, pupupu, prilikom sudara, boca sa sve kavezom cupa pod i izlece napred. Preko flahova bi se sila raspodelila po vecoj povrsini...
Ovako je to kod tebe, a video sam jos kod nekoga...
http://a.imagehost.org/view/0541/Sandero_gas_09
I bas lepo sto ti se ventilcici vide, pa neko iz komsiluka moze i malo da se nasali zavrtanjem istih :gun:
Inace, kod mene su morali da stavljaju i dodatnu gumu izmedju boce i zastitnika(pleha) boce, jer su im iz AMSa tako nalozili da bi im izdali atest :bullshit:

VeDuS

Prisustvovao sam atestu od strane ljudi iz AMS-a,Masinskog fakulteta i jos neceg...ubi me ako znam.Slikali su ga 14 puta (kojekakve stvarcice), cak se i pozitivno izrazili (zvali lokalnog majstora da vidi) o instalaciji,dali atest,opicili nalepnicu i ... to je to.
Ja, a i bilo koji prosecan vozac ne moramo da znamo njihove sitnice - dovoljan nam je papir i... pichi brate.
Da li treba ili ne guma,selna,duzi sraf.... nemam pojma a i nije moje da se bakcem sa tim.Ugradjeno je u ovlastenom servisu,garancija ostala i ....vozi.

slavko_bgd

@mfprofy

Kolega, dobar je link autogasasisstenza,ima puno informacija na njemu. Ali radi tačnog informisanja evo par informacija:

-postoje 3 vida ugradnje TNG-a u vozila:

1."OEM cooperation"-oprema i uređaji se ugrađuju u vozilo u toku procesa proizvodnje vozila (npr. Dacije u Rumuniji na metan ili propan-butan za zapadnoevropska tržišta, Punto Calssic LPG u KG...)
2."ZERO KM project"-oprema i uređaji se ugrađuju na već proizvedena nova vozila pre isporuke kupcu ili na vozila u garantnom roku;
3. "Aftermarket" - radi šta 'oćeš, di 'oćeš i kako god 'oćeš.

Na instalacionom uputstvu za Renault Logan MCV može se videti tzv. specijalni set za to vozilo (prva strana, spisak komponenti i ECU LR Renault...) Taj set je identičan i za "OEM" i za "0km".

Razlika u odnosu na univerzalni set je u sledećem:
-injektori su "2+2" umesto 4/1,lepše i lakše se montiraju;
-Isparivač je 2-stepeni umesto jednostepenog (samo on je skuplji oko 135e).
-Rezervoar, multiventil, pribor rezervoara,nosači,šelne, znači sve je "umešeno i obešeno"-instalater samo montira;
-ECU je sa zaključanim softverom.Nema štelovanja u startu i nema prčkanja posle.

Razlika u ceni univerzalnog i specijalnog seta je u proseku cca 400 eura.
To je razlog zašto ih uvoznik ne uvozi a RNS ne zahteva.
Lepo je to al je mlogo skupo.


mrprofy

Imao sam prilike pre neki dan da razgledam fabricki ugradjen plin u Puntu Klasik(sta mislite odakle :D)... nema sta, fabricka ugradnja je ipak majka mara :D
Moja instalacija u poredjenju sa fabrickom izgleda kao da su je ugradjivali utopljenici sa nekog broda na pustom ostrvu, pa su morali da koriste samo ono sto je more izbacilo na obalu. Improvizacija, doduse radi :D Mada ja ne bih zalio para i dao bih i vise za fabricku instalaciju, a inace mislim da je cena i u EkoLuka i u ovlascenim servisima naduvana i plod monopolisticke pozicije ovlascenih ugradjivaca plinske instalacije i inace bahatog stava RNisana u Srbiji(stav oformljen na osnovu licnog iskustva).
Pogledajte koliko kosta Sandero sa fabrickim LPGom u Nemackoj npr...
A da ne pricam sto me jeza hvata od pomisli da mi mozda nisu zastitili rupe koje su izbusili na podu makar npr osnovnom bojom(za gepek znam da nisu, to sam mogao da cekiram), pa korozija moze da se pojavi... :gun:

@slavko_bgd
no hard feelings

slavko_bgd

@mrprofy:
Kada se radi fabrička ugradnja, karoserija, elektroinstalacija i sve ostalo se priprema u toku montaže vozila.
Na velikoserijskom nivou to ima i ekonomsko opravdanje dok na "0 km" gde se vozila rade pojedinačno i u radioničkim uslovima to nije moguće postići ali uz malo pažnje i odgovornosti moguće je ugraditi gas u vozilo i voziti se dugo godina bez problema.Imamo na hiljade i hiljade takvih primera.
"DACIA" u Rumuniji proizvodi vozila sa gasom isto kao i FIAT u Kragujevcu i to sam video.
Razlog zašto se ne prodaju ovde ne znam, verovatno je neko u nekim analizama procenio da je to loš posao...
Iskreno, vi ste jedan od retkih koji želi da plati kvalitet i nadam se da će Vas(i nas) biti više.Na žalost, u zemlji Srbiji, prvo se pita za cenu pa onda za nižu cenu pa na kraju nije važno ni šta se dobije, samo nek' je jeftino.
Cena ovog uređaja je inače niža za oko 200e u odnosu na 2007 i za sada manje ne može.

Jesmo monopolisti(EKOLUKA) samo iz razloga što proizvođač(LandiRenzo) hoće da se zna ko je za šta odgovoran.
Inače nismo prvi. Sa prvim uvoznikom je Landirenzo raskinuo ugovor i prestao da ga snabdeva. Razlozi nisu za ovaj forum.Možda nismo ni poslednji, ako nešto zeznemo eto nekog trećeg umesto nas a mi smo "history"...
Ovlašćeni ugrađivači su završili obuku po programu proizvođača i polagali teoretski i praktični ispit pre dobijanja sertifikata. Na poslednjoj proveri ,na primer,od 18 kandidata položio je 1. Neki kandidati padaju već treći put i padaće dok ne nauče i ne pokažu znanje. I niko se ne uzbuđuje zbog toga.Tako posluje RNS .Oni koji imaju sertifikate podležu periodičnim kontrolama i proverama znanja.Kao što svi dobro znate ne rade svi DACIA servisi gas.
Ako se neko i provukao sistem će ga pre ili kasnije prepoznati i sažvakati.

Žao mi je ako imate utisak da su u RNS bahati. Odlično poznajem celu ekipu(direkcija i tehnička služba) i mogu da kažem da imaju samo jedan cilj a to je što viši nivo usluge. Meni kao radniku i nekome ko sa njima sarađuje je nekada jako teško da ih pratim. Imaju striktna pravila i zahtevaju da se pravila poštuju. Za mene lično to nije bahatost već profesionalizam.

Što se tiče FIATA, Punto Classic LPG ima jako veliki % otkaza rada vozila na gas pre predaje kupcu. Svaki dan sam kod nekog od dilera gde menjam i programiram kontrolere,iste takve koje imate Vi sa Landirenzo opremom.Originalni gasni ECU je zaključan-kad radi dobro je,kad ne radi baca se.Kod Punta sa fabričkim gasom nema podešavanja-kad nešto ispadne iz opsega menja se i naravno debelo plaća. Dakle troškovi održavanja tog sistema će biti neuporedivo veći od troškova koje Vi imate.Ali da izgleda lepo-izgleda za sve pare!

Vidim da ste nezadovoljni kvalitetom pružene usluge u HIT-AUTU ali to je Vaše bolno iskustvo i tiče se samo Vas i HIT-AUTA. Za mene je to loš signal i informacija od značaja.Što se tiče uređaja, dobili ste osim nosača,dva releja,zaštitnika gumenih creva i par vezica identičan uređaj što bi ste ga dobili i da ste ga kupili sa fabričkim gasom a po mnogo nižoj ceni.

"No hard feelings,of course", samo vozite, uživajte i pomalo održavajte svog ljubimca.

Pozdrav, Slavko

roditelj

Slavko,kakva je razlika u jednost. i dvostepenom isparivacu,kako se odrazava na snagu motora i potrosnju?

slavko_bgd

Razlika je u konstrukciji i ceni.
Dvostepeni je glomazniji,komplikovane konstrukcije,ima bolju stabilnost pritiska a u nabavci je 3 puta skuplji od jednostepenog.
Na motorima do 130kW nema razlike ni u snazi ni u potrošnji.Od 2007 godine, softver koji se koristi za upravljanje gasnim uređajem bez problema koriguje varijacije pritiska kod jednostepenog isparivača.
Za motore iznad 130 kW potreban je dvostepeni isparivač, koji stabilnije održava pritisak, jer svaki nagli pad pritiska vodi do naglog pada temperature gasa.Softver može da koriguje nepravilnosti do određene mere,ali je logika proizvođača da za "jake" motore prvenstveno treba obezbediti dobre mehaničke karakteristike uređaja(pritisak i protok). Softver nije svemoguć.
Takođe,jednostepeni isparivač nije namenjen za turbo motore.

Pozdrav,Slavko

eastcowboy

#9
Standardni firmware (LR = LandiRenzo) - nije zakljucan (2007-2009)

firmware (DR = DaciaRenault) zakljucan (2009- ....)

Fiat je primer za zakljucanfirmware (FI = Fiat)

Blokada se moze skinuti:

(NE povezivati na ECU F3 ) --> nego direktno---> F2 ECU programming ---> file - DR- select  --> start  ----> ECU unlock  :D  ----> Zatim snimiti vasa podesavanja(F9 )

Softwaremanual (german-page 34-73)


Sandero(Logan)-OEM = Pressure Regulator LI02 (1 level)  

ECU's  zakljucan /otkljucan

     

Zvanicni Download centar.  of Vogelsautogas.nl


Keka




Download Plus Max 2010
The latest stable release of Plus Max 2010 (Version 1.2.22.0) is available from the link below:
click here to download Plus Max 2010 1.2.22.0



To work with this program you need to download and install the following packages:
Microsoft .NET Framework 2.0 Redistributable Package (x86)
Microsoft .NET Framework 2.0 Service Pack 2 (x86)




Do you need voice commands to control the calibration tool?
Start downloading and installing the Microsoft Speech Engine.
Then restart the tool and, in the calibration window, use the CTRL key before speaking!
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


eastcowboy