Sandero ambiance+ TNG - misljenje i ugradnja gasa

prethodna tema - sledeća tema

VeDuS

Evo kao sto sam I obecao posle prve "hiljadarke" I nekih mojih utisaka.Mozda nisam potrefio bas u dobru temu ali posto ovde imam da "kazem" po koju iz svakojakih podtemica da se sve to ne razvodni  pokusao sam da obuhvatim na jednom mestu.
Pa,... "Sandero" je kupljen posle dosta razmisljanja (I stednje para ) jer je u tom momentu pruzao najvise za dati novac.Da se ne lazemo,razmisljanja su isla i ka "Puntu" ali je on otpao jer mislim da je za ono sto pruza skup , pogotovo kada se uporedi sa istim paketom opreme kao I Sandero.
Necu ponavljati ono sto se odnosi na same karakteristike automobila ali cu navesti ono sto mi se posebno svidja kod njega :
-pristojan gepek (kamper sam I uvek mi je malo)
-udobna I prostrana kabina (vise mi sin I njegovo drustvo kad ih vodim na trening ne odvaljuju bubrege odnazad)
- visoka pozicija vozaca (dobra preglednost napred I laksa voznja nocu )
- mekano kvacilo I "lak" menjac (u Yugu I kecu sam nabildovao list leve noge)
- servo koji nije "premekan" kao u Puntu (jel' se motaju ili ne tockovi,bre!?)
- do pristojne brzine ... pristojna I buka
- siroko otvaranje prednjih vrata
- diskretno svetlo instrument table (ne svidjaju mi se oni "vasarski" instrumenti sa 100 boja I milion beskorisnih crtica I slicica)
- dobro upija rupe I sasvim mi je "mekan" na putu (mada ovo kod nas nisu putevi vec drumovi npr. Novi Sad-Zrenjanin)
- I brate svidja mi se najvise sto je moj!!!
Lista onog sto mi se nije svidelo :
-   ne svidja mi se mesto sirene (ili nisam navikao?)
-   ispod petih vrata uvek se skuplja prljavstina (kad bi se nekako slivala kisa tuda pa to isprala)
-   "debeo" C stub
-   potrosnja u gradu-selu
-   oborena svetla ostaju upaljena I kada se kljuc izvadi (jeste da ima zvucni signal ali...)
-   zvucni signal zmigavca I kojekakvih upozorenja je tih za neku bucnu gradsku sredinu
-   mali srednji retrovizor (mada je preglednost svakako kroz peta vrata losija)
-   iskljucena komanda zatvaranja-otvaranja prozora kada je kljuc izvadjen (uvek zaboravim)
-   sirena k'o na stojadinu
-   malo pregradica za sitnice
-   brisaci (prednji) bi mogli biti duzi za oko 2,5 cm (kad budem menjao bice)
-   o obrtajima I "lenjoj" trecoj I "razvucenoj" cetvrtoj sam vec polemisao
-   kod zadnjih tockova postoji plasticna zastita u braniku samo sa zadnje strane dok je to kod prednjih tockova uradjeno sa obe?
-   tanak uvijajuci lim karoserije (mada ako se farba pokaze kao dobra – sta me briga)
-   nedostatak svetla u kaseti kod suvozaca (ima ostavljena rupa I ako je to stvarno neka cena... e onda)
-   nedostatak sigurnosnih svetala u vratima bilo bi lepo a I ne kosta valjda carstvo)
-   malo bucniji ventilator u kabini na 3. I 4. stepenu
-   prekidac svetla u kabini je prilicno "kilav"
-      nema razvucenu instalaciju za zadnji par zvucnika

Neko bi mogao da zakljuci posto ima vise minuseva od pluseva da sam nezadovoljan.Naprotiv ove zamerke nisu tako strasne da bi mi kvarile uzivanje u voznji.Naime ja sam prezadovoljan autom za sada I jos ako se pokaze kao autic koji se ne kvari cesto I odrzavanje ne kosta k'o Sv. Petra kajgana bicu zaista,zaista zadovoljan.Naravno uzmite u obzir da sam u sandera seo posle stojadina i Yuga (doduse novog ... ali  :help:) pa je i sve ovo veoma subjektivno.
Pre tri dana sam ugradio plin, pa evo izvestaja I o tome.
Gas je ugradjen u ovlastenom servisu "RUSKAI" iz Sremske Kamenice.Posle dogovora sa njima o terminu I dobijenog uputa iz SUP-a (koji kosta 1500 dinara) auto je ostavljen u sevisu u 8 ujutro.Mogao sam da prisustvujem ugradnji ali sam imao obaveza.Prilikom preuzimanja auta obavljena je probna voznja (oko 8-9 km) gde sam bio prvo u ulozi suvozaca a zatim vozaca.Ljudi u servisu su bili veoma predusretljivi I na svako moje pitanje odgovarali I objasnili I pokazali sve sto su uradili I sto me je zanimalo.Trebalo je da obave I atest ali su ljudi sa masinskog fakulteta bas taj dan bili na seminaru na Zlatiboru.Umesto toga ostavljen mi je kontakt telefon coveka za atest koji ponedeljkom dolazi u moje mesto I radi atest.To je danas bez ikakvih problema uradjeno tako da nisam morao da se cimam ponovo za Novi Sad.Zaista korektno od njih.
Da ne zaboravim da su mi napunili I bocu gasom.Jeste da nije nesto ali... Njihove presvlake na sedistima I sve je ostavljeno cisto,provereno ulje...
Zadovoljan sam, I za sada pohvale za brzinu I uredan rad, a kako ce se pokazati gas ... javljacu povremeno (karakteristike,potrosnja,pohvale,kritike)
Uzgred evo I nekoliko slicica kako su to izveli u servisu "RUSKAI".


Da ne zaboravim cena ugradnje je bila 940 evropejaca i u toj ceni je i atest.Garancija je tri godine , prvi servis je na 1000 a zatim na svakih 15000 km.
Boca je poljska GZWM S.A od 41,5 litara ( stane33,2 litre), multiventil TOMASETO MTE 88 , Senzor nivoa AEB -SAEB 90 AM , a isparivac i ECU Landirenzo Omegas LI02.
Toliko za sada i..... Pozdrav !

krle


kiconix

Ove minuse koje si nabrojao, zaboravices za jedno tri-cetiri meseca. Iskreno od svega toga sto si nabrojao nema krupnih stavki. :dobro:
Posto si sanderas, ocekujemo te na narednom okupljnju  :ziveli:. Da vidimo i to cudo od automobila. :hihi1:

VeDuS

Citat: kiconix poslato 21.09.2009. - 21:32
. Da vidimo i to cudo od automobila. :hihi1:
Ih ... cudo :zloca: ... cudovisno cudoviste!
Sin me u pozitivnoj zajebanciji drnda da imamo Drakulu u kuci.
Eto predloga za ime buduceg modela - da popije krv drugima ! :zloca:
Inace minuse zaboravljam vec sad cim krenem ! :wink:

kiconix

#4
Drakula je pravo ime, pozdrav za sina. :cul:

Svarog

Ovo je super kako su ti uradili ventil za punjenje. Baš gospodski. A što se te treće brzine tiče, videćeš kad pređeš preko 3000km, doći će to na svoje mesto.

VeDuS

Citat: Svarog poslato 21.09.2009. - 22:22
Ovo je super kako su ti uradili ventil za punjenje. Baš gospodski. A što se te treće brzine tiče, videćeš kad pređeš preko 3000km, doći će to na svoje mesto.
Drzim te za rec i ........ turu pica ako bude ! :wink:

Svarog

Pre nekog vremena neko je ovde na forumu napisao kako je pune rezultate motor davao posle 5000km. Ja sam bio malo skeptičan jer sam tada bio na ispod 1000km, dakle u fazi razrade. Ali zaista, sad kad sam i ja prešao oko 4900km moram da priznam da se motor jeste promenio, kao da je dobio nekoliko konja i, što je još bitnije, nekoliko Nm obrtnog momenta. Nije to neka spektakularna razlika, nije se to pretvorilo u BMWov motor, ali ipak se oseća. A i u prvih 1000km si nekako stegnut dok voziš da ne bi prešao 3000 o/min, pa ti se čini da da je motor trom. U subotu sam ga nagario oko 150km/h na autoputu i baš je to fin osećaj kad rasteruješ one ispred u traci za preticanje. Pošto si ti sad stavio gas manje ćeš da vodiš računa o potrošnji i videćeš kako će da ide. Samo opušteno.
Uzgred, u petak sam s drugarom autemahaničarom malo razgledao auto i on kaže da je to auto koji je mnogo kvalitetniji od Punta što se mehanike tiče.

krle

Moram, ipak, neke stvari da razjasnim.

Citat: VeDuS poslato 21.09.2009. - 21:12

-   iskljucena komanda zatvaranja-otvaranja prozora kada je kljuc izvadjen (uvek zaboravim)


- Ovo je zbog bezbednosti dece.

Citat: VeDuS poslato 21.09.2009. - 21:12
-   sirena k'o na stojadinu
-   nedostatak svetla u kaseti kod suvozaca (ima ostavljena rupa I ako je to stvarno neka cena... e onda)
-      nema razvucenu instalaciju za zadnji par zvucnika

Postoje bar dva razloga za to:
Prvi je da se  kupcu ponudi povoljna cena za konkretan nivo opreme.
Drugi razlog  je čista ušteda za fabriku,  jer  kada se pomnoži cena nekog dela sa brojem proizvedenih automobila  sve je jasno. Nakupi se par miliona evra na godišnjem nivou. Deluje smešno, ali tako je. Uostalom o ovome smo na starom forumu dosta pričali i na primeru polen filtera i dokazali.

VeDuS

Znam Krle, ali ... morao sam da lanem , da ne trune u meni! :hihi1:

krle

#10
Pa gledaj, možda se sećaš mog "izveštaja" sa ovogodišnjeg sajma, ja sam tada "malo" nagrdio Sandero Base, jer ono je strašno kako su ga očerupali. Pa valjda osnova treba biti ista, slažem se da treba praviti neku razliku u enterijeru zavisno od opreme, ali  kakve veze  ima  osvetljenje pretinca ili neka druga sitnica sa sa dodatnom opremom. Potpuno se slažem sa tvojim izveštajem.

VeDuS

Nije DACIA tu otkrila vrucu vodu.Evo gledam reklamu u novinama za Golf 6 i..... kao naglasavaju sta se sve dobija,pa izmedju ostalog kao da je to neznam ni ja sta ima "cak" pokretnu pepeljaru eej!! :fiju:. Pazi,cuveni folcvagen vacari na pepeljaru.Kao da dajusatelitski prijemnik sa plazma ekranima na ledjima sedista.Pa imao sam i ja pokretnu pepeljaru (nekad i vise komada) u Yugicu.Bile su od konzerve Niksickog ili kakvog drugog prikladnog pica.I nisu se morale prati.Uvek nova bre!
Vacare svi, pa samo konstatujemo icisto da se zna da nismo sisali vesla a ni veslali sise ali sta ces tako je kod svih!
Pozzz

Svarog

Pa to s pepeljarom kao dodatnom opremom u stvari ima smisla. Ceo Zapad je u kojekakvim kapanjama borbe protiv pušenja, pa je onda normalno da su se pojedini proizvođači odlučili da je ne ugrađuju u automobile, ali onda možeš posle da je uzmeš kao dodatnu opremu. Mnogo veća vaćarenja su na materijalima koji se koriste. E, šta je nekad bio čuveni Mercedes 123 ili 124, norao si dobrano da se potrudiš da ga oštetiš. Mnogi od novih automobila imaju na primer tapacirunge možda tek malo kvalitetnije od ovih koje koristi Dacia, a kola ti prodaju duplo skuplje.

VeDuS

Citat: krle poslato 21.09.2009. - 23:07
Pa gledaj, možda se sećaš mog "izveštaja" sa ovogodišnjeg sajma, ja sam tada "malo" nagrdio Sandero Base, jer ono je strašno kako su ga očerupali. Pa valjda osnova treba biti ista, slažem se da treba praviti neku razliku u enterijeru zavisno od opreme, ali  kakve veze  ima  osvetljenje pretinca ili neka druga sitnica sa sa dodatnom opremom. Potpuno se slažem sa tvojim izveštajem.
Znam, krle i zato sam razmisljao da zamerke podelim u dve grupe:
- one koje bi bilo logicno da ima svaki automobil iz serije (mislim kad vec ima Bosh ABS 8.1 a ovamo zajebavaju za svetlo u kaseti)
- one koje bi  se razlikovale od nasih prohteva i njihove ponude a koje bi mogle da se ubacuju u razlicite pakete opreme (oces pepeljaru ili ne,crveno ili zeleno svetlo instrument table,.... i tako to)
Al;i,.... eto nisam pa ako ima jos primedbi ... mozda ovo neko od glavesina u DACII procita ( :hm:) pa obraduje neke buduce kupce(ili nas za koju godinu).

sandero1.4mpi

Nemam puno zamerki ,ali najgore od svega je sto levi brisac se ne moze podici do kraja udara u ivicu poklopca haube i grebe je. :bullshit: