Zatamnjivanje stakala

prethodna tema - sledeća tema

dsit

Citat: ppejic poslato 07.06.2010. - 20:37
@Bojan88

Jos da stavis crnu foliju na vratima spolja i "spojis" prozore  :hihi1:

Peja

+1

Bojan88

#76
Davno sam "spoio" prozore,ali nikako da okacim sliku (licno sam ih nabacio) :)


Svarog

Sjajno! I felne mi se sviđaju.  :to:

DarioGTI

@bojan88 - odlican posao sa felgama, zatamnjenim staklima i crnim b stubom!!  :hall: :respect:

samo da Logana malo "opalis po koljenima" da bude par cm nizi i onda je to prava stvar  :ziveli: :jea:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Raja

Stvarno moćno izgleda.

MajorSoul

Ima li neko informaciju da li se po ovom novom pravilniku moze zatamniti zadnje vetrobransko staklo ili ne?

Nasao sam ovo iz Novog pravilnika:
Zatamnjivanje stakala
Pravilnik propisuje da se prednje staklo, odnosno vetrobran, ne sme zatamnjivati, a prednja bočna stakla, u razini vozača, smeju se zatamniti do 25 odsto prigušenja. Ostala se mogu zatamniti bez ograničenja, ali na vozilu moraju postojati dva bočna retrovizora.


Ali citao sam na forumima da negde pise i da ne sme ni zadnje.
Ako neko ima neki info vezan za ovo neka javi.

Thx.
:wind:
..need more buttons..

nik

Pravilnik je potpuno jasan.

DrJekyll

Potpuno jasno,
Soferka ne sme, zadnje (gepek) staklo ne sme, prednje vozacevo i suvozacevo 25 % i stakla na zadnjim vratima neograniceno.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

dzaga

Šoferka ne sme, prednje vozačevo i i suvozačevo do 25% a ostala bez ograničenja, uključujući i zadnje (gepek). Refleksija do 15% na svim zatamnjenim staklima.

nik

#84
Ali uvek ima ono ali (što devojci sreću kvari). Sve to mora da bude homologovano (ili da proizvodjač izbaci nova zatamnjena stakla ili da se po stavljanju folija vozi na kontrolu prozirnosti kod ovl. institucije i za to dobije odgovarajući papir-ovo drugo mislim da još nije zakonski definisano ko i šta treba da izda) jer onda više ne važe oznake na originalnom staklu.
Lično mislim da, već kad je odobreno 100% zatamnjivanje svih zadnjih stakala, ovo malo tupavo zvuči, ali opet može da se podrazumeva provera refleksije.

msegovic

Evo clanka iz poslednjeg broja revije SAT Plus koji govori o zatamnjivanju stakla u svetlu novog pravilnika.
Nadam se da ce vam biti od koristi...


nik

Alal vera za informaciju. :hall:

Šta drugo reći nego Mirka za predsednika. :pera:


MajorSoul

Hvala za informaciju.  :respect:

Znaci definitivno ne sme da se zatamni soferka, bocna stakla vozaca i suvozaca smeju do 25%, a sva ostala - ukljucujuci i zadnje vetrobransko staklo - smeju bez ogranicenja.
Najbolje je da se zatamni kod ovlascenog servisa i da se stavi neka kvalitetna folija, kako bi lakse dobili taj sertifikat/uverenje od AMSS.
:wind:
..need more buttons..

panta

Žao mi jšto ću da vas razočaram, ALI!

U međuvremenu je izašao pravilnik o izmenama i dopunama pravilnika o tehničkim uslovima i pod pritiskom Policije je član o staklima izmenjen u: Vetrobran ne sme da se naknadno zatamnjuje ostala staka (sva ostala stakla) mogu se naknadno zatamniti tako d ukupno zatamnjenje ne pređe 25%.
Pitali smo šta je sa vozilima kod kojih kupac plati fabrički tamnija stakla iza B stuba i dato nam je objašnjenje da će se sprečiti uvoz vozila koja imaju fabričko zatamnjenje veće od 25%.

Tumačenja se još nisu pojavila na papiru pa je tako nejasno i stupanje na snagu ovog člana (pominje se 2 godine). Kad nešto više saznam javiću.

Za sada evo tekst pravilnika sa sve izmenama. Zabranjeno je kopiranje i dalje obajvljivanje (pošto ni ja nemam dozvolu priređivača)

Loganovac

Normalno kad Zakon piše MUP a podzakonski akt infrastruktura...  :fiju:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.