Pouzdanost Dacia vozila

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Više puta smo pisali o ovome, ali mislim da zaslužuje da bude zasebna tema. Kako evropljani prema najnovijem izveštaju ocenjuju pouzdanost Dacia vozila može se videti ovde.
Ovo je po ko zna koji put ponovljena priča i apsolutno je nemoguće da se toliko puta ponovi bilo kakva sistemska greška ili da se posle toliko saglasnih informacija i dalje sumnja u relevantnost podataka. Dakle, super smo, bolji od maltene svih konkurenata u cenovnoj klasi.
U kategoriji malih gradskih automobila Dacia je na osmom mestu, ispred daleko zvučnijih imena, uključujući i Reno. Ali ne samo Reno, tu su VW, Nissan, Škoda, BMW, Citroen, Peugeot, Smart... Svi su iza Dačije.
Nisam baš načisto koja je to Dačija u C ili D segmentu, valjda Jogger (mala šala), ali ni tu nismo loši, dapače! Da ne prepričavam listu, izvolite pogledati na gornjem linku.
SUV vozila - nešto slabiji plasman, ali opet iznad daleko priznatijih brendova kao što je Mercedes, Audi (!), Ford, BMW,...

Neka crknu od muke dušmani, po ko zna koji put  :hihi1:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

saša61beograd

#1
Ništa mi ne znači ova statistika jer i bez nje znam da je Dačija pouzdana.Da nije tako,ne bih je vozio 14 godina i planirao da je vozim i dalje.Ovo je vrlo uopšteno i ne znamo na šta se zapravo odnosi i šta znači ova njihova "pouzdanost".Po ovoj tabeli moglo bi da se (pogrešno) zaključi da je Dačija bolja od BMW-a,Audija i Mercedesa jer je plasirana iznad njih.Zatim,nije mi jasno kako je Dačija bolja od Reno-a kad koriste istu tehnologiju.
Zatim,statistika je izvedena na osnovu podataka koje su dali sami vozači.A vozači Dačije sigurno ne rezonuju kao vozači Audija ili BMW-a.Dačija je jeftina i niko od nje ne očekuje savršenstvo pa verovatno ne ide u servis za svaku sitnicu kao neko ko ima auto od 50.000 evra.
Dalje,na koju generaciju Dačija se odnosi?O prvoj i drugoj generaciji se sve zna,o novoj,trećoj,ne zna se ništa.Znaće se za 5 godina,ako to tada nekom bude bitno.
Ovakve statistike izlaze periodično da nas obraduju.Ovog puta nas je obradovao neki "AltroConsumo" (nikad čuo za njih),hvala im na trudu.

Capriolo

Ja sam razumeo da se statistika iz naslova odnosi na anketiranje vlasnika vozila.
Kao da pitaš roditelja šta misli o svom detetu. Malo koji roditelj neće biti subjektivan. Naše dete je (nama) najčešće najbolje. Malo koji roditelj će biti objektivan. Pri čemu i kao roditelji nemamo svi ista očekivanja od naše dece pa će se u istovrsnim situacijama jedan roditelj osetiti izneverenim ili razočaranim, a drugi neće.
Zato mislim da su vrednije neke druge vrste istraživanja teme pouzdanosti, kod kojih je isključena subjektivnost.

Loganovac

Ma sve ste vi u pravu, kako da nije, ama ono što je sigurno je da su vlasnici Dačija vozila veoma zadovoljni. Više nego vlasnici BMW-a, iz ovih ili onih razloga. Pametnom dovoljno. I nije pitanje bilo koji auto je bolji, glupo pitanje kad se zna da je Golf II.


A koja generacija ostalih vozila je u pitanju?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Capriolo

Potpuno se slažem sa tobom i žao mi je ako si me pogrešno razumeo. Samo sam rekao da je u pitanju ,,statistika zadovoljstva". A to je potpuno subjektivna kategorija. Dok sam pre 30-ak godina vozio ladu nivu i veoma često je popravljao, ja sam bio veoma zadovoljan tim vozilom, pa i njegovom pouzdanošću. A i da me danas pitaš, rekao bih ti da bih je opet kupio iako je mnogi pljuju. Poslednje decenije na privatnim vozilima (koji su objektivno po svemu daleko iznad te lade) ja nisam imao bilo kakvih problema ili neki kvar. Ni u garanciji, ni van nje (na službenim jesam). Ali, sigurno ih ne bih opet kupio. Nekada sam bio zadovoljan vozilom, a danas nisam. Uostalom, ne retko mi se desi da jedinim te istim postupkom mog deteta ja budem razočaran, a supruga oduševljena (i obrnuto). Toliko o (ne)zadovoljstvu kao (ne)objektivnom kriterijumu.
Ali, bez dileme, kada je sam brend u pitanju, najbitnije je da vlasnik bude zadovoljan, tako da ovo u tom smislu i jeste ogroman uspeh dačije, pošto samo zadovoljan vlasnik ostaje veran brendu.

Zoran

Kupio sam novi Renault 4 GTL 1990. te godine. Auto je prešao 200 000 za nepune 2 godine. Mnogo je kvalitetniji Sandero od tog auta.
Ležajeve prednjih točkova sam mijenjao 3 x na četvorki a na Sanaderu ni jednom.
Akumulator  1 godina četvorka a Sandero 7 godina
Uzdužni lonac 1 godina četvorka a Sandero 7 godina.
Kugle 1 godina četvorka a 5 godina Sandero
Zadnji amortizeri 1 godina četvorka a 8 godina Sandero.
Godišnja kilometraža za Sandero je 50 000 km
Sam svoj gazda - vazda.