Sta vam se dopada, a sta ne na vasoj Daciji?

prethodna tema - sledeća tema

LeNgenda

Citat: abc123 poslato 09.12.2009. - 16:36
Osim boje i mirisa te plastike unutra, nista mi drugo od nje nije bitno.

Meni cak ni to nesto posebno, ali ovo nije estetika, nego `ladnoca. :hm:

Pazi, prijatelju, grejanje ubija kako radi, sve je super, ja samo u duksu, i ja malo da promenim polozaj, kad ono brrr... Kao da lima nema uopste, kao da vetar direktno duva u plastiku.

Iskreno, to mi se nikad nije desilo, ni u jednom autu u koji sam seo. I naslonio se na vrata.  :c1:

Koliko je hladno, mozda moze i kondenz da se ocekuje... :ces:

Citat: VeDuS poslato 10.12.2009. - 00:02Mnoooogo vise muzike nego sto je placeno uz naravno i pokoji otpevani fals ..

Sta ima veze fals ako je pevaljka lepa... :)

Pa, dobro, mozda nije BAS lepa, ali je tvoja i nece nikud.
I to je nesto. :to:
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

david

Kad sve saberes sve u svemu, zacin C a sve si rekao kao da si mi citao misli  :hihi1:  :hihi1:   :hihi1:

sandero1.4mpi

To da je plastika hladna i ja sam primetio,slaba mu je ta termoizolacija>
Znas primetio sam ,ali nisam nestyo pridavao vaznosti,mada sad razmisljam o nekom  resenju,samo motorcici koce stvar i c brava,kako bi bilo da se nekako stave,one platnene ploce iliti pucval,Cini mi se da sam video da stavljaju i stirodur lepo opkroje.
Neznam ,ako neko ima iskustvo bilo kakvo neka javi.

krle

#93
 Keka je radio zvučnu izolaciju,   imate i kako se rade vrata sa priloženim fotografijama.  http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=92.msg323#msg323

Keka

Ne znam da li je spomenuto, ali me jako nervira sto se uvek zavuce malo snega u onaj gumeni oluk iznad vrata, pa nakon otvaranja pada po sedistu, tepihu i unutrasnjoj oblozi vrata.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Vihor

Citat: Keka poslato 20.12.2009. - 12:00
Ne znam da li je spomenuto, ali me jako nervira sto se uvek zavuce malo snega u onaj gumeni oluk iznad vrata, pa nakon otvaranja pada po sedistu, tepihu i unutrasnjoj oblozi vrata.



bas to, bas to!   :ranting:
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

Loganovac

To je tačno, ali već smo apsolvirali da to nije svojstveno Loganu, već većini današnjih automobila. Ja sam se jednom prilikom još više napunio snega ulazeći u Lagunu...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

Slazem se, ali da je prijatno-nije, bez obzira sto je standardna oprema na Laguni. Vise bih voleo da Logan nema tu opremu  :to:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


VeDuS

Ne svidja mi se sto mi je posle cetiri meseca usla vlaga u zadnje svetlo i sad se to smrzlo na ovom minusu! :ranting: :ranting:
Nije mnogo ali..... to cu da reklamiram cim dospem od ovih praznika.

Veterinar

Nesto sto ne moze desiti u Loganu... Prijatelj kupio Stilo prosle nedelje. Zamrzla se vrata u subotu. Pokusao bez uspeha sa suvozacevim. Uspeo da otvori treca, usao, dao kontakt i sve "crklo". Auto je to prepoznao kao obijanje, pa je danas auto odslepan na dekodiranje (slepan "paukom", ne moze klasicno). Ne znam sta bi se desilo u Dacijinim vozilima, ali prvi put mi se dopada sto nemam peta vrata.

DarioGTI

evo meni se prije par dana desilo da se zadnji par vrata smrznuo, tocnije - mehanizam za otkljucavanje/zakljucavanje... neznam dali su se i sama vrata zalediala... sada kad je zatoplilo opet sve normalno radi...  :too:

sva sreca pa mi u tih par dana nisu trebala zadnja vrata  :too:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

LeNgenda

Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

david

Citat: VeDuS poslato 21.12.2009. - 19:25
Ne svidja mi se sto mi je posle cetiri meseca usla vlaga u zadnje svetlo i sad se to smrzlo na ovom minusu! :ranting: :ranting:
Nije mnogo ali..... to cu da reklamiram cim dospem od ovih praznika.

Isti slucaj...

stalker

Čitao sam cijeli topic od početka i uglavnom prepoznao većinu nedostataka i na mom Loganu.
Znam da je cijena vozila presudan faktor i da zbog toga mnogim nedostacima treba progledati kroz prste.
Ali ne svima. Moj logan 1,6 laureate s gomilom dodatne opreme je prije nepunih 5 godina koštao 11 000 Eura što i nije mali novac

- Od nedostataka koji mi najviše smetaju je svakako loša zvučna izolacija. Pri brzinama većim od 100 km/h treba dobro pojačat muziku a razgovor treba bit glasan da bi mogao pričati sa suputnicima. Morat ću pogledat kao su to neki ovdje rješavali.  :too:

- Motor je nejak i ničim ne odaje da raspolaže performansama koje mu se pripisuju, pogotovo kad je upaljena klima. Tada ima dojam da za sobom vučem šleper. Na žalost onda još nije bilo u ponudi mora 1,6 16V jer bi to sigurno bio moj izbor. Ovo ne mora biti mana za svakog. To je moj stav zbog mojih potreba i stila vožnje.

- Mjenjač dugog hoda je neprecizan i ima jako kratke prve dvije brzine pa kad startaš brzo mu nabiješ okretaju plafon a on jedva da mrda s mjesta. Kod šaltanja u 1. i 2. hod ručice je otežan a često se događa da neće iz prvog pokušaja u rikverc na što mi se potužilo još nekoliko vlasnika logana. Ja sam ručicu mjenjača skratio 2 cm i stavio drugu kuglu umjesto one ružne tvorničke (sadašnji imaju puno ljepšu).

- Već spominjani brisači kojima bi desni trebao imati veći kut zakretanja te uključivanje kod prskanja stakla ( što se navodno može riještiti, imam negdje jedan tutorijal skinut s rumunjskog foruma ali nisam isprobao to napraviti)

- Pretvrda tipka sirene.

- Nepostojanje filtera peludi iako imam klimu. U postupku sam pravljnja istog u samogradnji jer ovako ponekad iz ventilacije izlijeće lišće i smeće. :ranting:

- Škripanje vozačkog sjedala pod mojih 100 kg. Sjedala su inače loše profilirana i mekana pa loše drže tijelo u krivinama a zadnja klupa je ravna kao daska
  pa se oni pozadi kotrljaju po njoj.

- Lim koji očito nije kvalitetan kao i lak (matalik shit srebrna boja )

- Nepostojanje unutranjih plastičnih blatobrana pa se blato i kamenčićiupadaju svukuda ako vozite po blatnjavoj podlozi.

- Servo volan nije progresivan pa je pri malim brzinama i kod parkiranja tvrd (pogotovo za pripadnice ljepšeg spola). Volan nema mogućnost   podešavnja   po visini i dubini (mislim da sada ima jedna od tih opcija)

- Tvorničke alu felge mu daju malo atraktivniji izgled ali nisu baš zahvalne za održavanje i čišćenje.

- Šlampava vrata pretinca za rukavice u kojem se zbog toga svijetlo samo pali i gasi. Na ovo su mi se žalili i ostali vlasnici pa izgleda da je to tipična greška. Ja sam to riješio lijepljenjem komadića plastike na mjesto gdje vrata pritišću prekidač.

- Nedostatak pretinaca za sitnice. Ja sam to djelomično riješio ugradnjom naslona za ruku u kojem ima pretinac a i pepeljara mi za to služi pošto ne dopuštam pušenje u autu.

Nedostaci koji su otklonjeni na novijim modelima Logana:

- Iako imam centralno daljinsko zaključavanje, gepek se može otključati samo ključem što je ogroman nedostatak pogotovo kad moraš ugasiti motor i izaći van da otključaš kako bi netko od putnika nešto izvadio ili stavio u prtljažnik. Nabavio sam motorić, još samo moram smisliti način da ga ugradim.

- Neergonomski rukohvati na vratima (koji su plod ušteda i niže cijene)

- Preglomazni zadnji nasloni za glavu, pogotovo onaj srednji.

Ne bih se osvrtao na kvalitetu materijal i dizajn jer to dirktno vezano iz ukupnu cijenu vozila a očito je to i politika Renaulta kako ne bi Dacia direktno konkurirala sličnim modelima iz njegove game.


Od stvari koje me vesele na Loganu bih pohvalio:

- Kočnice koje su efikasne unatoč činjenici da se tada još nisu ugrađivali ventilirajući diskovi te da su otraga doboši. ABS radi pouzdano i ulijeva osjećaj sigurnosti.

- Makan hod svih pedala pogotovo pedale kvačila. Kad poslije Logana sjednem u neka višestruko skuplja auta zaboli me lijeva noga stiskajući kvačilo.

- Klima uređaj premda maunalni i po najvećim vrućinama brzo i efikasno rashladi auto. Ventilator u 4 brzini je stvarno bučan ali zato brzo ohladi pa nema potrebe da dugo radi u četvrtoj.

- Položaj joysticka za namještanje vanjskih retovizora mo je odlično riješen iako u autorevijama novinari pišu kako je smješten na čudnom i nepraktičnom mjestu. Meni je taj položaj ispred ručne kočnice puno praktičniji od onog pored prekidača stakla na vratima ili pored volana kako je to kod clia II ili Thalije.
Kako najčešće moram namještati drsni retrovizor i to kad vozim unazad, kad ubacim ručicu mjenjača u R, desna ruka odmah padne na polugicu za namještanje.

- Postupno gašenje unutrašnje rasvjete (čak i one u prtljažniku) nakon zatvaranja vrata ili davanja kontakta. Ako zaboraviš ugasiti svijetlo u kabini ono će se nakon 15 min. samo ugasiti i neće potrošiti akumulator.

- Bip-bip zvučna signalizacija rada žmigavaca kao i zvučno upozorenje upaljenih svijetala kod otvaranja vrata a motor je ugašen.

- Putno računalo s trenutnom potrošnjom  :hihi1:

- Ogroman prtljažnik ( u koji ne možeš ugurati velike predmete  :doh:)

Nadam se da će te imat strpljenja se ovo pročitati. Znam da je većina od oovga već napisana na forumu ali avo ja sam jedan od članova s najduljim iskustvom jer Logana imam od 03/2005.

Auto sam kupio znajući u što se upuštam unatoč negodovanju nekih prijatalja i znanaca. Unatoč svim nedostacima od koji mi neki jako smetaju i danas smatram da sam obavio dobru kupovinu i ne žalim zbog odluke.   :logan:





www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

DarioGTI

Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)