Sta vam se dopada, a sta ne na vasoj Daciji?

prethodna tema - sledeća tema

Goran25

Nedostaje keder ispod haube, od kompjutera do tečnosti za vetrobranska stakla...oko 2.5m dužine

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Goran25

haha, to je to...neuporedivo čistije...da li si dobio keder ili si montirao u sopstvenoj režiji? Ne mogu da verujem o čemu mi pričamo, ne bi me čudilo da u opisu opreme prilikom kupovine novog vozila navedu keder kao varijanta u Laureate opremi

Loganovac

Čisto je zato što je bilo friško oprano. Da i pored toga skuplja prašinu - još kako!
Da pojasnim: davno, još na starom Forumu, pokrenuli smo priču o načinima za izvođenje zvučne izolacije i nekolicina nas je ugradila nadostajući keder. Neki značajni benefiti nisu naučno dokazani, ali verujem da pored toga što neuporedivo bolje izgleda ipak donekle smanjuje prašenje unutar motornog prostora i možda neznatno smanjuje buku (nepotrebno na novijim Dacia modelima), ali i eliminiiše moguće lupkanje haube. Keder kupljen na Bubanj Potoku - standardni.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

dekiv68

Ne dopada mi se:
1. Osetljivost solenoidnog ventila na raspršivaču plinskog uređaja (svaki čas traži čišćenje) :conf:, fabrički ugrađenog
2. Nedostatak termometra (pokazivača temperature)  za rashladnu tečnost, ulje u motoru
3. Previsoka cena redovnog servisa (u ovlašćenom servisu) od 18k din.
4. Nedostatak dizalice i rezervnog točka
Dopada mi se:
1. kako vuče 0,9 TCe
2. celokupni auto je simpa i mnogo lepo se vozi
3. audio sistem je sasvim OK

speedo

Citat: Lazar@ poslato 02.12.2016. - 10:50
Posle 6 godina i skoro 90 hiljada kilometara imam sledece zamjerke:

1. generalno boljka svih novijih auta, veoma los kvalitet farova(far kao far je odlican, mislim na plastiku koja puca, matira i pozuti)

2.Kvake-rukohvati sa unutrasnje strane prednjih vrata krvckaju skripe jos od prvog dana, a sad me vec izludjuju

3.Auto je mnogo neudoban na duze staze, sjedista pretvrda i generalno neudobna

4.Volan nije podesiv po visini

5.UZASNO SPORA LETVA VOLANA, u situacijama gdje treba izbjeci nesto na putu bukvalno sleduje iscasenje ramena, zglobova sake...

6.Od prvog dana problemi sa kvacilom(garancija nije priznata, rekli da je to normalno)...prvo je tresla pri kretanju,  a sad visoko odvaja...ali i dalje hvata normalno

7.lose dizajnirana koska, donja stopa motora/menjaca

Pošto je i moj Sandero nedavno napunio šest godina, evo replika @Lazar kao jedna vrsta rezimea.

1. Farovi su jedna od najboljih stvari na ovom autu, nikakvih zamjerki nemam. Moji još nisu zamućeni.
2. Kvake (rukohvati) pucketaju, posebno kad se jače uhvate i jeste od prvog dana, ne obraćam pažnju na to. U vožnji se ne oglašavaju.
3. Auto je udoban, posebno za svoju klasu. Sjedišta jesu mala i sa skromnim mogućnostima podešavanja. To je možda i moja najveća zamjerka ovom autu.
4. Nepodešavanje volana zajedno sa skromnim podešavanjem sjedišta doprinosi slabijoj ergonomiji. Mogao bi i sam volan da bude malčice manji.
5. Zaista nisam imao ovakih iskustava. Volan ugodan na putu. U mjestu je malo potežak, ali zato u vožnji nije prelak (kao kod nekih drugih automobila).
6. Oduvijek visoko hvata - navikao sam se. Trese kad se ugrije ili pregrije, meni se to rijetko dešava, ali desi se. Ili probam da ga malo varam gasom ili gledam da napustim gužvu...
7. Nisam imao problema sa nosačima motora do sada.

dekiv68

Zaboravih reći farovi na Puntu 2b (široki farovi) su mnogo bolji nego na sanderu 2a

Ivan91

zameni sijalice, ja sam ubacio osram i progledao

glavonja3

Sto vise vreme prolazi, sve vise mi smeta lose drzanje tela u sedistima kada auto ulazi u krivinu.

Ljota

 :hm: samo zakljucaj vrata, drzi se cvrsto za volan, a mozes se dodatno vezati za sediste ako imas visak kaisa od pantalona ili tregere!  :wind:

rudarigor

#730
1.Na komandnoj tabli fali pokazivac temperature u motoru. Ovo moze da bude nezgodno zimi.
2. Cena redovnog servisa-malko skupo
3. Fali guma za izolaciju na prednjim  desnim vratima, zimus su mi prozori zamrzli iznutra. Na vozackim vratima na centralnom stupu u visini prozora stoji ova guma. U servisu ne priznaju kao proizvodjacku gresku, vec mogu da poruce parce gume za samo 39 eura.
4. Automatsko ukljucivanje zadnjeg brisaca ako vam je menjac u rikverc polozaju prilikom gasenja auta. Cak I ako pre paljenja auta izbacite menjac iz brzine, brisaci CE se aktivirati.
5. Klang zvuk prilikom promene brzine i pritiskanja kvacila.
6. Limarija - previse mek lim, ali koliko para toliko muzike.

Vihor

#731
1.Na komandnoj tabli fali pokazivac temperature u motoru. Ovo moze da bude nezgodno zimi.

komsija, evo jasem dustera i u pocetku mi je to smetalo, ali sad posle godinu dana apsolutno to vise ne primecujem i nisam imao problema ni leti ni zimi, dobro, sad je jos sve to novo, videcemo. Logana sam vozio 7-8 god i nikad nije bili problema sa temperaturom, tako da te sijalicke su bile  mozda meni nepotrebne.
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

Goky

Posle 9 meseci vožnje kada silazim sa ivičnjaka ili kada se penjem čujem krckanje plastike na B stubu iza mojih leđa. Počelo od skora do sad nisam primećivao...
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

Veterinar

#733
Citat: Veterinar poslato 27.08.2009. - 20:09
Navescu samo sta mi se ne dopada:
-  kratki servisni intervali
-  vrata vozaca i suvozaca prednjom gornjom ivicom kace gumu
-  slaba zastita ventilacije od upadanja necistoce
-  lako se zacepe rupice za odvod vode kod poklopca rezervoara i u prednjim krilima
-  serviseri koji u pojedinim servisima sipaju ulje preko mere
-  gumeni zvuk skripanja rucice menjaca kad je hladno
-  obrtomer od benzinca u dizelasu
-  sto je indikator temperature uvek na II crtice, a na IV se penje samo pri prelasku (dovoljan je sekund) 3000 obrtaja ili pri ubacivanju u rikverc...

Ne mogu da spavam, pa čitam forum redom. Prilika je da uporedim prvu seriju Logana sa serijom u kojoj sam se našao 10 godina kasnije, 2016. godine.
Servisni intervali su u međuvremenu produženi.
Na novim modelima vrata i kederi su bolje uklopljeni.
Ventilaciona rešetka je kod novih modela postavljena uspravno, tako da nečistoće teže dospevaju u ventilaciju.
Kod prvog Logana u prednjim krilima se nakupljalo blato, dok je na novom krilo (kada se pogleda pod krilo od strane otvorenih vrata vozača ili suvozača) ispunjeno nekim sundjerastim materijalom. To deluje dobro, ali ne znam koliko se vlage zadržava između tog materijala i lima. Zapravo, izraz "sunđer" nije odgovarajući, jer se materijal ponaša kao sundjer pod rukom, ali ne upija vodu.
I dalje nije loše proveriti nivo ulja nakon posete pojedinih servisa.
Menjač ne proizvodi zvuke, ali još je rano za ocenu.
Za razliku od prošlog modela kod koga je postojao pokazivač temperature motora (neprecizan), novi modeli nemaju nikakav.

Zbog mojih loših iskustava sa obijacima automobila, sviđa mi se integrisani radio.
  Novi modeli su opremljeni start / stop sistemom koji mora da se isključi na dugme nakon svakog pokretanja motora ključem, ukoliko to vozaču odgovara. Ne postoji mogućnost trajnijeg isključenja. Kao što se pri aktiviranom "stopu" start može aktivirati na dugme, bilo bi odlično da postoji i kontra varijanta, da se stop može tako aktivirati. 

KimiVB

Logan 1.5DCI

Dopada:
-zbog dimnezija automobila, i više nego dovoljno mesta za sve putnike
-veliki gepek
-odličan motor, mali potrošač sa sasvim dovoljno snage za sve uobičajene situacije/potrebe na putu
-automobil je lak, samim time vrlo upravljiv u krivinama
-relativno niska cena održavanja
-pouzdanost, barem kod mene.... automobil takoreći van redovnih servisa nikakav bitniji problem nikada nije imao
-preglednost, automobil je lako parkirati gotovo svuda bez nekih poteškoća
-menjač, sviđa mi se što uopše ne mora da stisneš kvačilo do patosa da bi ti automobil dozvolio da promeniš brzinu

Ne dopada mi se:
-Velika buka motora pri većim brzinama, odnosno loša izolacija... sem na autoputu ovako izbegavam da ga igde vozim preko 85/90 km/h.
-plastika unutra pri vožnji zna dosta da zrvji, škripi...
-za novac koji je plaćen kao nov 2006-te godine, da auto baš nema ni automatske podizače prozora ili centralno zaključavanje... pih  :cekicem: To bi sada valjda skroz trebalo da se izbaci kao opcija već da bude standardno na svim modelima
-pri velikim i zahtevnim spustovima (npr. niz Kopaonik) kočnice se nekako previše brzo ugreju, jednom su se čak i upalile.