Sta vam se dopada, a sta ne na vasoj Daciji?

prethodna tema - sledeća tema

sokoll

Obožam Logana ali što mu magle stakla to nije normalno 

saša61beograd

Posle 7 godina i 9 meseci i 102.500 km pohvalio bih sve plastične delove na mom Loganu.A kad se Logan pojavio auto-novinari su lupetali da je plastika na njemu "gruba i jeftina" (bla,bla).
Po redu:
-branici jesu tanki i deluju jadno kad se demontiraju,savijaju se u rukama kao da su od krpe.U praksi,meni su sve ove godine izdržali bez ikakvih oštećenja,a bili su na teškim mukama beogradskog saobraćaja.Kad sam onomad dobio udarac otpozadi,ispravljao sam lim kod limara,a sam branik je izdržao udarac i vraćen je nazad bez ikakvog oštećenja (jedino je ofarban).
-obloge vrata su kao nove,stoje čvrsto,kao prvog dana.Po potrebi se lako skidaju.Jedino mi je puklo par žabica,a zamenio sam ih onima od Yuga,uz malu prepravku.Isto važi i za prednju konzolu i instrument tablu;kao novo i ne pravi nikakve neželjene zvuke.
-obruč volana i ručica menjača su takođe kao novi,zadržali su teksturu i nisu se uglačali.
-zadnja svetla i farovi:vrlo sam nežan kod pranja i sada sve to izglada kao novo,naročito zadnja svetla.Farovi su slična priča;nisu ni malo matirali i tu su bolji od mnogo skupljih automobila.Jedino što su vidljive posledice stalne vožnje sa upaljenim svetlima u vidu sitnih mikropukotinica na "staklu".
-sve posude u motoru ( i dalje providne) i kućište filtera skoro kao novi,naročito motrim na posudu za antifriz,ali ne vidim da joj išta fali,ni spolja,ni iznutra.Požutela je i potamnela jedino posuda servo ulja ali se i dalje providi dovoljno da se vidi nivo.Usisna grana je kao nova,sija se kad se obriše,a pošto auto normalno radi pretpostavljam da je i ona ok.
-retrovizori bez oštećenja,a podneli su po neko češanje.I podešavanje radi kako treba (ali da su premali,jesu).
-na kraju,da pomenem moj omiljeni plastični deo:čep za dolivanje ulja u menjač.Zahvaljujući njemu,kontrola ulja je laka,bez kanala i alata.
Eto,to mi se sviđa.Nešto sam dobro večeras raspoložen pa neću sad o onome što mi se ne sviđa.




mirko071

Za sada jedina zamerka je sto "mučenik" na 120-130 km/h već prelazi preko 3500 o/min i počinje da bude bučan.Vidim čitajući komentare da je takav motor 1.4 i da se moram pomiriti sa tim😊😊.
Za dalje ćemo tek da vidimo....

zac


Aleks

I ocajna zvucna izolacija...  Mada... pri tolikim brzinama mozda vise smeta strujanje vazduha nego buka motora. Jos ako imas nosace i krovni kofer...

rasko78

#680
Dana 26.1.2016. prvi put sam seo u Daciju Sandero. Naime posle puno savetovanja, moja ujna je odlučila da kupi baš dotičnog. Mene je zamolila da ga odvezem iz NS u Lalić kod Odžaka, što mi nije uošte teško palo. Jedva sam dočekao da prvi put provozam potpuno nov auto, pa sam se osećao i počastvovan. Motor 1.2, metalik drap. 8350 evropljana. Jednom rečju sam oduševljen. Ima i par stvari koje nemam ni na mom Tezisu, tipa senzori pritiska u gumama, pa strelica dole i strelica gore kao sugestija za promenu brzine. Lepo se sedi, auto skroz dovoljan za sve. Malo mi je bilo neobično da pri jako malim obrtajima se prebacuje u veći stepen prenosa, pa na 90 km/h već je skoro na 3000o /min, ali poštujem. Lepo i miriše na novo. Alternativa za taj dan su bili vw polo na popustu 10400, pa fiat punto 9400, pa ford fiesta 9600, hyundao i10 skoro 10000. Sve smo ih obišli, a ujna kaže, a ja toplo dočekah, samo Sandero.

lovac

Nešto počelo da mi zvecka u desnim prednjim vratima. Ne sviđa mi se!

Veterinar

Šta god da je, verujem da je rešivo uz malo truda.

vujanovgoran

Dizla je dizla
i opet dizla!!!

lovac

Prvo je prednji desni zvučnik počeo da prekida: kada lagano zatvoriš vrata, neće da svira. Popravak kvara: nekoliko puta jače zalupim vrata  - i svira sasvim OK.
To je prošlo pre pola godine, sada se ista situacija ponavlja i sa levim zvučnikom!

Veterinar


lovac

Pa, sad sam počeo da lupam vratima, kao nekada kada sam vozio 101 .....

lovac

Ma sve su to sitnice - ali kvare ukupni ugođaj!

speedo

Ne dopada mi se smještaj rezervne gume, ali i stanje. Ovaj točak sam koristio dva puta, sveukupno je prešao 25 km maksimalno. Korozija napada... Točkovi koji su na autu su sa sasvim malo tragova korozije...nešto više na zadnjim nego na prednjim.

http://oi66.tinypic.com/33ab5nt.jpg

Veterinar

Novi Logan nema pojaseve podesive po visini. U uputstvu za upotrebu piše kako se podešava visina, ali to nije slučaj sa automobilom koji je meni uručen. Svetlo u pretincu ispred suvozača i dalje ne postoji. Novi Logan se lošije ponaša na neravnom terenu o odnosu na stari. Naravno, to mi se ne dopada.
  Sviđa mi se praktično sve ostalo. Novom modelu su (napokon) unapređeni i brisači (i polugice), pa nema neprijatnih zvukova prilikom aktivacije. Motorni prostor je izolovan bolje zvučno nego što je pre bio slučaj. Auto je generalno mnogo bolji. Za motor ćemo videti.
1.5 dci - vozio sam ga skoro 160000 km, u prvih 150kkm jednom sam svratio vanredno do servisa zbog motora (zamena senzora, teško je palio).
1.6 8v (TNG) - prešli smo s njim oko 130kkm, vanredno je bio u servisu nekoliko puta. U pitanju su bila curenja rashladne tečnosti na kućištu termostata, zaprljan motor ler gasa, situacija u kojoj je šraf upao u zvono menjača. Nikad nas nije ostavio na drumu niti su situacije bile urgentne.
0.9 TCE (TNG) - vanredna poseta servisu već na 1100 km. Pisaću narednih dana u kojoj meri mi se to ne dopada.