All-season gume

prethodna tema - sledeća tema

Keka

Da li ti se svidja sastav gume? Kakva je na miris, ukus, osecaj pod rukom, na koliko staje po mokrom?
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Veterinar

Citat: Veterinar poslato 23.04.2021. - 12:35
Tom logikom, kupio Wintere all season za iducu jesen (Metro 4999 dinara po gumi 185/65 15), pa ćemo da vidimo kako će se pokazati.

Kupio u "Beo-car" 195 55 R16 za 5530 po gumi.

djomla1977

Ja sam pazario Kleber Quadraxer2 u dimenziji 205/55/16 91H. Kao prvi utisak mogu da navedem da je prilicno tiha i meka guma.

LeNgenda

Citat: Andrix poslato 23.04.2021. - 15:23
Sad mi pokvari misljenje o ovoj gumi a bila mi je prvi izbor za svesezone...Sad bas razmatram Laufen vidim da je pod brend Hankooka, a gledam i ovu novu Savu....

U vezi sa mojim problemom ljuljuškanja volana pri 40-50 kmh...

Toplo vreme je ovaj problem umanjilo skoro do neprimetnosti, pod rukom se ne oseća, a tek ako se zagledaš u volan, možeš da primetiš ravnomerno ljuljuškanje.

To potkrepljuje tezu da su gume krive i da ih toplo vreme opusti i omekša, pa manje ljuljaju.

Još nisam otišao kod vulkanizera, a nije mnogo verovatno ni da ću ići bez posebne potrebe.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Ljuba82

Došlo vreme da se uloži u novu obuću (205-55-16). Sa nekih 10-12K godišnje u proseku, izbor je pao na allseason.

E sad tu je dilema ili bolje reći kvadrilema. Cena nije toliko bitna , ali igra ulogu. Devojci sam prošle godine na Puntića stavio 4 AS Tigar (tj Taurus) i pokazale su se prilično dobro na kiši, a i jednom su nas iščupale iz ozbiljnog snega koji nas je iznenadio na terenu. Najjeftinije su, proverene, jednostavna, dopadljiva šara.

Dalje, mnogo godina sam vozio zimske Sava Eskimo i bio jako zadovoljan, vidim da je Sava izbacila novu AS gumu sa baš zanimljivom šarom. Da li je neko uzeo? Vidim da nije baš merketinški ispraćena, nigde ne mogu da nađem neki fin review, a čak su i Kinezi tu bolji. Nekih 1000 din skuplja od Tigra.

Tu je i Kleber, podseća me na Mišelinke CC. Malo je skuplja od Save, na papiru ima neke bolje parametre, najtiša je od svih, a vidim i da je svi hvale.

Na kraju, za mene egzotika, Falken EuroAll Season AS210 guma, deluje mi da je šara maltene identična kao kod GY4s. Opet malo skuplja od Kleber gume, ali 3000 jeftinija od GY.

Tigar je najjednostavnija i najjeftinija varijanta, ali mi je prvi pik Kleber ipak (i to zbog papira i tuđeg iskustva). E sad ove dve su mi jako zanimljive zbog šare, pogotovo Falken, ako je neko imao iskustava, značilo bi mi da ih podeli.  :to:

   

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Ljuba82

#741
Pa iskreno sam razmišljao i o tim skupljim, čak je online bila neka akcija za nove Mišelinke cc za te neke pare, ali DOT 2018 mislim, što nije strašno, svakako bih menjao posle 4 godine. A onda opet kažem, ma stavi Tigar AS i uštedi 100 eur u kompletu. A onda opet, pa čekaj da vidim Savu novu, pa hajde Kleber, super su iskustva, pa i ovu Falken, sve je nešto sitno skuplje od prethodnog, nikako da prelomim.  :Smiley:

P.S. Inače Kleber bolje ocenjena u svim parametrima od Fulde, tiša i bolja na podlogama. Fuldica lepo izgleda, nema šta.

Keka

Po stoti put, nije bitan izgled nego smesa gume.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


saša61beograd

Guma mora da zadovolji mnogo kontradiktornih zahteva;da bi nešto bilo dobro,nešto drugo mora da bude lošije.Onda proizvođač sve to uskladi po svom shvatanju i opali cenu.Koju god da uzmeš,u nečemu je bolja,a u nečemu lošija od drugih.Uzmi najjeftiniju ili onu čija ti se šara najviše sviđa.Gume su napredovale,sve je to mnogo bolje od onoga što smo vozili pre 10-20 godina i ostali živi.

Loganovac

-1.

Nije SVE mnogo bolje. Postali smo baš potrošačko društvo, brendovi rasprodaju ime i dobar deo njih živi na staroj slavi. S druge strane, tačno je da će pametnom kupovinom u nekoj srednjoj klasi prosečan, umereni vozač biti zadovoljan, što i dalje ne znači da je stvarno bezbedan prema današnjim kriterijumima.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

LeNgenda

Upašće u zamku svako ko uzme da raspravlja o savremenim kriterijumima bezbednosti, pogotovo u automobilskoj industriji.

I pre 70, 100, 150 godina i danas, ljudski faktor je glavni problem i najveći deo rešenja.

Tako da je tehnološki napredak dobrodošao, ali nije slučajno što se upliv upravo ljudskog faktora minimizuje kroz sisteme autonomne vožnje. Nema to veze sa komforom vozača/putnika/klijenta.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

vladimiris

Vidim niko ne pominje Matador all weather EVO. Ima je u BEO CAR -u, i cenom je na nivou Tigra, čini mi se...Inače, deo je Kontinental grupe već 15 godina.

Keka

I Tigar je deo Michelin grupe, ali nije Michelin, cak su i neki kinezi bolje prosli na testovima.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


kiconix

Ja sam Tigrom prezadovoljan, sta kazu testovi, ne zanima me.
Ucio sam da vozim kad se ovde nije znalo ni da postoje gume za sezone.
Za moje potrebe Tigar je sasvim solidna guma.
Kelly se pokazao odlicnim, podbrend je Goodyear-a.
Izbora ima a ne mora da bude premium klasa.

Keka

Ne mora premium, i sam vozim Hankook kojim sam vrlo zadovoljan.

Tigrom nisam bio zadovoljan i bukvalno sam ih bacio posle prve godine.

Kao ti sa Ladom, za jedan dan mi je priredio radosti i zadovoljstva za tri zivota. Nikad vise, ni za dzabe.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!