Problemi sa sistemom za TNG

prethodna tema - sledeća tema

bmiillan

set za reparaciju brc isparivaca je oko 70 e. plus rad. i opet će biti repariran. mislim da je ugradnjom
zavoli isparivača napravio dobar potez (ne samo finansijski). set za reparaciju zavolija je visestruko
jeftiniji i isparivač je konstrukcijski bolji nego brc. iz iskustva zavolijev isparivac će trebati posle
pedesetak hiljada kilometara otvoriti, očistiti (bez menjanja membrana i voziti bar jos 50 hiljada km).
nemoj na silu uzmi veci cekic

madridista

nisam primetio da je neko pisao o ovom problemu.....
uglavnom ujutru kad je hladan i kad je hladno vreme prebacivanje sa benz na plin je sasvim kako treba a recimo desavalo mi se kada popodne krenem sa posla iz garaze u kojoj je desetak stepeni, neece da mi prebaci na plin uopste.
sta ovo moze da bude? lambda sonda?

Loganovac

U zavisnosti od uređaja koji imaš donekle se menjaju uslovi za prebacivanje na gas, ali uglavnom su u pitanju tri: dostignuta određena temperatura rashladne tečnosti, istek određenog vremena rada na benzin i premašen određeni broj obrtaja motora. Razmisli šta bi moglo da bude od gore nevedenog jer sumnjam da postoji neki drugi problem. Koliko znam, lambda sonda nema nikakve veze sa ovim problemom.
:ces: Koliko gasa imaš u rezervoaru? Da li si proveravao nivo i stanje rashladne tečnosti? Šta tačno znači "neće da prebaci uopšte"? Za koje vreme i koliko crtica pokazuje displej (mislim na temperaturu rashladne tečnosti)? Pokazuje 4 crtice a još tera na benzin?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

madridista

nece uopste da prebaci cak ni kad je skroz dostignuta radna temp motora na sve 4 crte....cudno mi je sto lepo prebacuje kad je prenocio na minus 20 a kad je toplo u plusu onda nece  :hm:
ostaje jos da proverim rashaldnu tekucinu

Keka

Provera nivoa rashladne tecnosti ne moze da skodi, ali nece popraviti kvar.

Treba prikljuciti TNG uredjaj na komp pa videti parametre.

Ili ne dobija podatak o rpm, ili ne dobija podatak o temperaturi isparivaca ili ne dobija podatak o pritisku gasa.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


madridista

lovato landirenzo siste.
evo malopre sam ga palio prvi put danas i regularno je prebaci na plin. po povratku iz tc usce gde je u garazi toplije nego napolju opet je pravio problem i nije hteo da ga prebaci :ranting:
moracu na kraju u servis mada ortak kaze da bi mogao da skinem kleme sa akumulatora pa da probam posle?

slavko_bgd

Ili je Lovato ili je Landirenzo ili je Landi sistem.
Lovato i Landirenzo nemaju taj simptom, Landi LSI-10 (PlusMax2010) ima i rešava se za 30 sekundi ili apdejtom firmvera ECU ili podešavanjem jedne opcije u softveru, svejedno.
Nemoj da odspajaš kleme sa akumulatora, nema potrebe.

ducha013

Prilikom rad na tng trepce mi se lampica check engin. Na diagnostici je utvrdjen error 303 (sporadican izostanak detonacije na 3. cilindru). Posle brisanja  greske i rada motra samo na benzin greska se ne javlja, cim se prebaci na plin pojavi se. Da li je resenje menjanje  gasne dizne na 3. cilindru?  Kakva je praksa kod menjanja dizni jel se menjaju pojedinacno ili u setu? Uredjaj je Landi sa MED diznama.   

Loganovac

Rezonski: izostanak eksplozije može da se desi ako izostane smesa goriva i vazduha ili varnica. Treba imati u vidu činjenicu je da varnica lakše preskače na benzinu nego na gasu.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

slavko_bgd

Citat: ducha013 poslato 19.03.2013. - 08:46
Prilikom rad na tng trepce mi se lampica check engin. Na diagnostici je utvrdjen error 303 (sporadican izostanak detonacije na 3. cilindru). Posle brisanja  greske i rada motra samo na benzin greska se ne javlja, cim se prebaci na plin pojavi se. Da li je resenje menjanje  gasne dizne na 3. cilindru?  Kakva je praksa kod menjanja dizni jel se menjaju pojedinacno ili u setu? Uredjaj je Landi sa MED diznama.

Kao što reče kolega Loganovac, prva pretpostavka je da je sistem za paljenje odnosno svećice u granicama ispravnog i to prvo treba proveriti.
Metoda provere gasnih dizni je vrlo jednostavna i može je uraditi svaki opremljen i edukovan autogas servis. Dizne MED se mogu menjati pojedinačno, zavisno od kilometraže koju je uređaj prevalio odnosno od stanja ostalih dizni koje se, da tako kažem, smatraju ispravnim. To znači da ako se stavi jedna nova dizna koja ima svoju fabričku karakteristiku protoka a koja se normalno razlikuje od ostalih korišćenih dizni, motor opet neće raditi ravnomerno. Ovo važi za sve dizne bez obzira kog su proizvođača ili za koje gorivo su namenjene.

Takođe, kvar ili anomalija gasnog ECU-a može izazivati isti simptom tako da i to treba proveriti. Podrazumeva se da je elektroinstalacija uređaja ispravna...

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


slavko_bgd

Tako  je, osim u slučaju kad motor radi na benzin dobro a grešku pali samo na plin:

- sonda nije,
- katalizator(i) ne,
- izgoreo ventil nije.

Čak, kod ducha013 može da bude da je ta dizna na trećem ispravna 100% a da ne valjaju ostale 3. Mora servis da uradi dijagnostiku, ali stvarno detaljno...

madridista

ja samo da se javim da sam menjao senzor za temperaturu na gasnom uredjaju.....to je bio problem kad nije hteo da mi prebacuje sa benz na plin

slavko_bgd

Citat: madridista poslato 16.03.2013. - 21:52
lovato landirenzo siste.
evo malopre sam ga palio prvi put danas i regularno je prebaci na plin. po povratku iz tc usce gde je u garazi toplije nego napolju opet je pravio problem i nije hteo da ga prebaci :ranting:
moracu na kraju u servis mada ortak kaze da bi mogao da skinem kleme sa akumulatora pa da probam posle?
Citat: madridista poslato 20.03.2013. - 15:34
ja samo da se javim da sam menjao senzor za temperaturu na gasnom uredjaju.....to je bio problem kad nije hteo da mi prebacuje sa benz na plin

Ne vole senzori TC Ušće pa to ti je...  :Smiley:

madridista

ne znam nista koji je tng uredjaj ali covek od koga sam kupio auto kaze da je sekvent. uglavnom ne prebacuje automatski sa benz na plin nego rucno sto mi je jako cudno i moze da se bukvalno prebaci na plin i ako motor jos nije dostigao 30stepeni temp motora....sigurno cu u servis ici da mi pogledaju sta je ali ovako preliminarno zna li neko o cemu bi moglo da se radi?

pozz