Problemi sa sistemom za TNG

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Netje baš tako biti. Pritisak gasa u rezervoaru je ono što je u slučaju koji Slavko objašnjava merodavan. Pre više godina postavljao sam dijagrame parcijalnih pritisaka propana i butana u zavisnosti od temperature, nemam kad sad da to tražim. Poenta je da je na nižim temperaturama niži pritisak u rezervoaru, pa ni pritisak posle reduktora (isparivača) ne može biti dovoljan za zahtevnu potrošnju (kad patosiraš pedalu) jer se dizne pootvaraju i pritisak u railu opadne ispod minimalnog, senzor to detektuje i zaključi da nema gasa, zapišti i prebaci na benzin. Gasa de facto ima, ali nema potrebnog pritiska u rezervoaru. Zašto u rezeroaru? Pa gas kroz cevi do isparivača ne ide zato što kola stoje nizbrdo već zato što ga tera pritisak iz rezervoara. Tu već nailazi na četrdesetak stepeni (nema prebacivanja na gas dok se isparivač ne zagreje) i dalje ne bi trebalo da bude problema ako nema nataloženih nečistoća. Gore opisana pojava više je izražena ako u zimskoj smesi TNG ima više butana, jer to obara pritisak u rezervoaru. Ali ja uvek navijam za butan jer je energetski jači od propana = manja potrošnja. Nema da stisneš i da prdneš JBG.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Veterinar

Onda zagrevanje ima smisla. Kad malo razmislim, pre dve godine smo smrznute banane iz Kušića dovezli u Beograd u smrznutom stanju, bile su ispod sedista suvozača. Opet, situaciju sa prebacivanjem na benzin prilikom ubrzanja sam imao samo par puta na 55000 km, pa grejaci nemaju smisla. Imali bi u nordijskim zemljama.

Andrix

I meni se to desavalo, ali samo kad ima malo gasa u boci i kad je mnooogo hladno - zima -20--. Samo ne voziti na rezervi na gas i teraj.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

dekiv68

#393
Moze li neko da predlozi krstenog servisera za BRC plinski uredjaj za siri region Nisa :conf:
Potrebno mi zbog druga koji ima problem.
Unapred hvala.

Boka

Imam majstora u Leskovcu koji saradjuje sa majstor Dorom iz Novog sada , meni i komsiji on servisira nase Logane sa BRC sekventom. Ako ti odgovara poslacu ti broj na PP , tj ako mu nije daleko Leskovac.

sds21

#395
Milan iz Brzog Broda. Vazi za jednog od boljih majstora za plin u gradu.

dekiv68


Zee

Narode, da li je moguce da je poceo da mi jede 1.5 TNG-a vise od kako sam promenio filter za vazduh???
Normalno mi je trosio oko 11 - 11.5L, sada ode na 12.5 - 14???
Nista se nije drugo pipkalo osim filtera  :ces: :ces: :ces:

jasho

Čisto sumnjam, može samo bolje da radi motor kad mu je filter čsit i nov, pre će biti kvalitet tng, njegov sastav i vremenski uslovi.

kiconix

Promeni pumpu za pocetak.

Zee

Presao sam sa Lukoil-a na Mol, za sada.
Trece sipanje po redu, vrtimo se oko 12 do 12.5L, sto mislim da je ok, ako se uzmu u obzir vremenski uslovi.
Ima li ko kakvih iskustva sa Mol-om?

nik

#401
Mada nije reprezentativan uzorak, sipao ja poslednja 2 rezervoara, pošto posle zamene filtera  "opitujem" različite pumpe od septembra (do sada sipao po dva puta pun rezervoar na OMV, NIS i MOL, uz manja dosipanja od po 10 l, jbg, ne može da sastavi ceo rezervoar).
Ništa specijalno, ni za pohvalu, niti kritiku. Prešao nešto iznad 2800 km, potrošnja prosek 8,5-9,5 litara uz 0,75 l benzina na 100km (jedna tura na OMV bila loša, potrošnja plina skoro 10 l), razlike u ponašanju u vožnji nisam osetio u odnosu na Knez petrol, gde sam ranije sipao. 

Nego, mnogo mi visoka ta tvoja potrošnja (i ona prva, a posebno ova poslednja). Ne znam kakvi su ti uslovi vožnje, ali ne verujem da su mnogo teži od onih u kojima ja vozim, Bgd kroz centar (Slavija ili Kneza Miloša), 17 km u jednom smeru, ujutru i ide nekako, popodne prosečna brzina po navigaciji nikad preko 15 km/h. Od kada detaljno pratim potrošnju imao samo jednom put do NS autoputem, sve ostalo uglavnom gradska vožnja u navedenim uslovima.
Mislim da filter i kvalitet gasa nema mnogo uticaja i da treba da posetiš majstora.

vukstefanovic

Pisao sam u temi Step Motor Ciscenje i zalio se na tesko prvo paljemnje. Ustanovio sam da kada auto pre gasenja prebacim na benzim ujutru upali sasvim normalno i ponasa se kao da nema nikakvih problema, odmah potom prebacim na plin i sve lepo radi. Predpostavljam da nesto nije u redu sa plinom koji je gotovo nov nema ni 1000 km iza sebe. Uredjaj go fast ako se ne varam motor 1.4 mpi.

kiconix

Problem je u gasu, negde pusta pa puni cilindre.
Ima sam iste simptome, membrana mikro pocepana.
Tvoj uredjaj je nov, ne bi trebalo da ima taj problem.
Pravac majstor pa nek trazi.

bocca

Pred vikend mi se javio problem na mom Landi uređaju. Nije hteo da prebaci sa benzina na plin. Danas konstatovano da je otišao senzor pritiska, bio bošov stavljen novi bošov. Cena senzora i ruku 6000 dinara. Obrisane i neke greškice. Isparivač i dalje u dobrom stanju. Posle 182000 km. Dizne bile zamenjene na negde oko 40000 km, stavljene bele umesto zelenih, i one guraju već 140000 km. Da sad ne ureknem. Laku noć!