Problemi sa sistemom za TNG

prethodna tema - sledeća tema

hobbista

Teško je reći napamet. Meni deluje da brlja elektronika, mada je najsigurniji način zakačiti na dijagnostiku.
Priča da dijagnostika za to ne postoji više mi zvuči pomalo smešno.
Ipak, sačekajmo da se javi Slavko_bgd - ako neko ima iskustva sa tim to je on  :cul:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

slavko_bgd

@ VladaLuger

Ja bih te posavetovao da odvezeš auto u "Ekoluka-Key" ( www.ekoluka.com/kontakt )  u Kragujevcu. Prema simptomu, kvar je u nekom strujnom krugu (elektroinstalacija, injektori, ventili, senzori) ili u najgorem slučaju unutrašnji kvar gasnog uređaja (retko se dešava ali je moguće). Moguće je i da je iz nekog razloga "pukao softver" i da samo treba reprogramirati i konfigurisati računar. To se dešavalo i dešava se na tom hardveru. Da se ne bi nagađalo, mora se odraditi dijagnostika uređaja. U Kragujevcu sigurno imaju poslednju verziju dijagnostičkog programa za Omegas Plus, odlično znaju da ga koriste i dobro su snabdeveni delovima ako bude potrebe da se nešto menja.
To je neko moje skromno iskustvo, nadam se da će ti biti od pomoći. 
Pozdrav


Bata83

Znam da nema direktne veze sa temom ali morao sam da napisem.
Naime saznao sam da je u BG otvorio servis za auto gas cuvena "majstorcina" Radic iz NS. Ovo pisem kao neku vrstu upuzorenja da ne prodjete cak ni tom ulicom a kamoli da ostavite tamo auto. Retardi mi unistili prosli auto i jos svalise da je moja krivica.

VladaLuger

#348
   Hvala na savetima.Rrazmisljao sam sto kaze slavko bgd  o tom ovlascenom servisu u Kg "Ekoluka" da oteram auto,medjutim nasao sam broj telefona servisa koji je ugradi sistem,to je neki "Bane"iz Krusevca tamo sam i kupio auto,cuo sam se sa njim rekao mi je da ima taj program (dijagnostiku) kao i delove  za L R Omegas plus. Nasmejao se kad je cuo da Bor i okolina za tu dijagnostiku misle da je vise nema u Srbiji (posto sam zvao dosta majstora u mojoj okolini) i da mi je servis u Negotinu samo na Viber sliku koju sam mu poslao (kompjuter i senzor Bosch) odmah dao dijagnozu  i ponudio da mi posalje taj isti senzor za 55 eura bez postarine,jer kako kaze siguran je da je to problem  :to: Od jutros je prica sa autom drugacija,radi najnormalnije,prebacio je na plin kao da nista nije bilo  :ces: ostaje mi da cekam da ponovi problem ili je to prolazna greska bila koja je trajala ceo jucerasnji dan   :ranting:

slavko_bgd

Dobro je što je uređaj proradio jer pada u vodu sve ono što sam naveo kao moguće kvarove u prethodnom postu. Omegas Plus ima dosta dobru i preciznu dijagnostiku i greške memoriše tada kada se pojave. Memoriše čak i greške koje se pojave a uređaj nije prebacio na benzin. To znači da čak i da odeš kod majstora sa uređajem koji trenutno radi, postoji dobra polazna osnova da se zaključi šta je moguća greška odnosno šta je bio razlog inhibicije pogona na gas. Ne volim da nagađam ali sada ću da nagađam: moguće je da je od prljavštine iz plina zalepio klip u gasnom ventilu pa je gasni komp sprečavao rad na gas zbog nedovoljnog pritiska. I kad je jednom "odlepio" sad radi normalno. Dešavalo se masovno prošle zime, dešava se i sada, ali na sreću manje. Rešenje je pranje klipa i ventila.

VladaLuger

Mislis na eletroventil Slavko Bgd? Meni su problemi sa plinom malo poznati,redovno menjam filtere bas iz razloga da se nesto ne bi zaprljalo ili bar da produzim vek. Preporucujes da ipak kad me navede put prema Ks ili Kg odradim dijagnostiku i obrisem greske,jel one ako ostanu u nekoj meri uticu na rad sistema?

slavko_bgd

Da, mislim na elektroventil. Filtere treba redovno menjati jer to je jedina preventivna mera da se sistem koliko-toliko zaštiti od mehaničkih nečistoća. Inače "to" u plinu koji se kod nas prodaje filteri ne zadržavaju. "To" u plinu prođe kroz filtere i zalepi ili klip u elektroventilu ili klipove u plinskim diznama. Što su dizne tehnološki bolje - to su više podložne problemima. Ako je klip integrisan u isparivač i sa finijim mehaničkim tolerancijama - to je podložniji nakupljanju tih smola i lepljenju. Ovo ti iz ličnog iskustva možemo potvrditi i ja i mnogi od nas koji su prošle zime imali pakao sa plinom. Ima dosta o tome i na ovom i na mnogim drugim forumima.

Prisustvo memorisanih grešaka u memoriji gasnog kompjutera ne utiče na njegov rad. Za razliku od motornog kompa da kad se pojavi neka greška od značaja za rad motora  performanse budu redukovane zbog zaštite motora. Treba pobrisati greške iz plinskog kompa tada kad ispravno radi samo iz razloga da bi se u slučaju ponovne pojave nekog kvara lakše odradila dijagnostika i popravak. Ništa drugo. 

Rezime: dok radi - voziti i ne popravljati. Kad ne radi - popraviti i voziti. Prosto.

:ziveli:

Bata83

Upravo mi se desio slican problem na loganu, prebaci na plin i pocne da pisti. Rastavio i ocistio el. ventil na pozarnom zidu (nisam siguran treba li on biti) i za sada radi sve ok.

VladaLuger

Meni opet ista prica pisti na plin,kolega je očistio elektr.ventil jel imao sličan problem i sad je sve ok. Verovatno je i kod mene taj slucaj;samo što nisam nikad čistio.  Šta se tačno radi? Bocu zavrnem i....

Raja

...I odeš kod majstora. Da ja sada ne pametujem, lepo ti je Slavko_bgd rekao.

Aleksabgd

Da li može softverski ili ručno da se isključi zvučni signal za servisni interval na stag 200 go fast uredjaju?

slavko_bgd

Softverski se aktivira , programira, resetuje i deaktivira.

Aleksabgd

#357


Hvala!

Gosa1982

Primetio sam da prilikom ubrzanja automobil podrhtava,  slabo prima gas. Slicne simptome sam imao pre zamene elektromagnetnog ventila. Ovo je karakteristicno dok obrtaji ne predju 2200 obrtaja/min.  Ukoliko se vozi na konstantnim obrtajima npr 1700, ovo se ne desava, jedino nakon kocenja motorom i naglog dodavanja gasa nakon toga. Posto je automobil u garanciji otisao sam u servis. Dijagnostika nije prijavila gresku,  oprali su dizne i zamenili svecice. Pranje dizni je naplaceno 3.500 rsd iako je u garantnom roku. Svecice su bile 4h. Automobil je nakon toga radio par dana, ali su se simptomi ponovo pojavili. Redje, ali jednom prilikom nikako nije primao gas, 10 sekundi je trajala agonija i nakon toga je pocela blinkati lampica za nepravilan rad motora. Nakon jos 10 sekundi se ugasila.

Zoran

Smješa ti je siromašna. . .
Motor se može pregrijavati
Sam svoj gazda - vazda.