Curenje plina !!!

prethodna tema - sledeća tema

zac

Dobre i kvalitetne selne kostaju oko 1 Evro, ne kupuj jeftinije, i neces imati problema.  :wave:

ronac

te selne se stezu kljestima ( konjskim) probaj tako ti je najbrze i najjeftinije.Tu gde su gumena creva tu je pritisak plina jako mali i ne trebaju neke specijalne selne da stezu tu gumu o metal tako da se ne brines oko toga da ce da puste. Ja sam na kecu svome pokojnom plin sam montirao i nikada nisam imao problema sa selnama i na vodenim vodovima (VOda uvek nadje put da izadje napolje) tako da se ne brines oko toga da ce da popuste.

Logan Base

#17
Zdravo drugovi!
Danas sam starom uvalio auto da ga odveze u servis za auto plin u susjedstvu.
Serviser je mislio zamjeniti samo šelnu,al kad je vidio da je prošlo već 15oookm od zadnjeg servisa-predložio je servis plinske instalacije.
Zamjenjeno i urađeno je slijedeće: 1)filter plin jednokratni- 11.8 euro
                                             2) filter plin lpg -            3,7 euro
                                             3) pola metra gumene cijevi za plin
                                                                                 1,48 euro
                                             4)šelna 4 kom                  1,77 euro
                                             5)usluga servisiranja-30 min
                                                                                  11,1 euro
                                             6)eko test i podešavanje plina
                                                                                   22.14 euro


                                             Ukupno sa 10% popusta što mi je dao: 51,95 eura

Servis kod 50 km udaljenog ovlaštenog servisera je dva eura jeftiniji(bez utroška vremena i plina i eventualne cestarine do tamo ),al neću tako skoro tamo kod njega ić.
Mehaničar je odmah upitao gdje je vozilo voženo na servis jer filter plinske faze nema nikakvih oznaka na sebi,čak niti onu strelicu koja pokazuje u kojem smijeru se treba plin kretat!
Podesio mi je trenutak prebacivanja s benzina na plin-to je bilo raštelano,pa mi se zato auto gasio u jutro.

Doma sam išao raskopati filtere što su zamjenuti i imao sam što vidjeti. Slike govore 1000 riječi!



Na predzadnjoj slici se vidi kako nedostaje šaraf broj 2. Jel to i inače tako il mi je ispalo negdje putem ?

zac

Dobro je da si uradio servis.

A sto se tice srafa na bobini, tako je i kod mene.   :to:  :ziveli:

mrsp

Nije samo kod tebe takoje kod svih  :to:

Logan Base

Znači u Daciji su štedili na šarafima. Ajd, bolje i tu nego kao na bratovoj astri GTC 1.6i na kojoj su na cijelom poklopcu ventila samo stavili 6 !!! šarafa ( a poklopac je još i plastični), pa je mjenjao brtvu poklopca na 11 ooo km :banghead:
Učinilo mi se doma da još malo osjetim miris plina,pa sam se odvezao do stanice za tehnički pregled gdje su mi besplatno provjerili s uređajem dal curi. Dugo su mjerili i u jednom trenutku se na sekundu pojavilo na zaslonu 5 ppm plina,al je nestalo i više se nije pojavljivalo niti nakon žešćih turiranja. Kažu oni da plin može nekad malo pustit kao suvišak pri lošem sagorijevanju.
Mene više muće one tamne uljne naslage na filteru. Pisalo se tu kod nas prošle godine kako nam plin nije zadovoljavajuće čistoće jer sadrži neke spojeve(mislim da se zovu olefini) koji se talože na sustavu kad je auto hladan i uzrokuje nemiran rad dok se ne ugrije ili začepljuje injektore.

hobbista

 :offtopic:
Ne sekiraj se za srafove - nema ih ni na Renoima :) Mislim da je ta, cetvrta, samo tehnicka rupa (bez navoja).
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D