Problem, kazu u servisu sa diznama? Pomoc!

prethodna tema - sledeća tema

stepwau-LPG

Garantujem ti, trazi da ti nasteluju ventile, siguran sam, izduvni ventili su ti sigurno na duplo manjem zazoru od predvidjenog. A taj servis zaobilazi u sirokom luku. Sve ovo sam i ja imao samo u blazem mnogo obliku, da kazem pocetnom stadiumu, posto nisam imao vremena da cekam u servisu na 30000 da mi se ohladi motor da bi nastelovali ventile ali sam vec na 35000 dotrcao jer su poceli prvi simptomi samo ujutro kada je skroz hladan. P.S. Sve ovo radim u jednom servisu koji mnogi pljuju, a ja sam tamo prezadovoljan, stelovanje ventila 1900 din, jos dosut antifriz bez naplate naravno. Samo uvek im naglasim kada dodjem da sam njihova stalna musterija, sto vide i u kompu i odmah mi ukazu posebno postovanje, sve objasne sta su radili, pokazu mi.

Keka

Citat: djape poslato 02.12.2011. - 10:22
na plinu u leru trepce narandzasta lampica
Citat: djape poslato 02.12.2011. - 10:37
Prethodni put je prvo treptala a potom se upalila i vise se nije gasila. Kada sam izasao iz servisa na prvom semaforu u leru je opet pocela da trepce. Na zalost nisam imao vremena odmah da se vratim u servis

Ako se na benzinu ne pali, onda definitivno uredjaj za pogon na TNG nije dobro nastelovan ili postoji kvar u sistemu za snabdevanje gasom.

Neophodno je ocitati gresku zbog koje je upalio check, to ce znatno pomoci u lociranju problema. Sve dok TNG ne proradi kako treba, benzinski ECU ce lutati u pokusaju da ispravi krive Drine, pa ce i performanse biti takve. nisi nam rekao kako pali hladan a kako vruc, kolika je potrosnja, koji je uredjaj, kad je servisiran, kad je menjan filter za benzin i vazduh, stelovani ventili itd.

Kao prvu pomoc mozes da probas da preko noci skines klemu sa akumulatora da bi se ECU resetovao na fabricke vrednosti. To naravno nece popraviti TNG koji je glavni krivac.

Nije problem imati TNG uredjaj, kvare se oni, kvare se benzinci, a kvare se i dizeli. Problem je u losim majstorima koji ne umeju ili nece da poprave kvar. Pored majstora je uvek aktuelno i pitanje koliko ce sve to da boli, kod dizelki u servisu i dobar dan boli.

Djape javi sta si uradio.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


djape

ok, hvala za savete, svraticu svakako do servisa prvom prilikom, problem je naravno sto zrenjanin i kamenica nisu bas blizu pa moram da odvojim ceo dan za to sto mi bas i nije lako izvodljivo. Probacu i ovo sa klemom. servis je radjen na 45000 sad je 48500 km. Mislim da su na 30000 stelovani ventili i promenjene svecice. Filteri i ulje i preanje dizni na 45000. Za sva tri puta kada sam bio i ostavljao auto po nekoliko dana da bi videli kako ujutro pali zaista mi nisu uzeli ni dinara ali maltretiranje!!! Poslednji rezervoar, gradske voznje, mi je potrosio 16!!!!!!! plina

Hvala jos jednom, javicu sta sam uradio

Keka

Ako ti je istekla garancija, menjaj servis.

Ako ti nije istekla garancija, menjaj servis.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


hobbista

Citat: djape poslato 03.12.2011. - 11:20
Poslednji rezervoar, gradske voznje, mi je potrosio 16!!!!!!! plina
Ovo je previse, cak i za moj stil voznje :(
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Sanderos

#20
Imao sam pre 2 nedelje isti problen sa Sanderom koji je 2010. godište i prešao 43.000 km. Takodje ima ugradjen gas u ovlašćenom servisu.
Posle nekoliko reklamacija u servisu u kome održavam auto i pokušaja da našteluju motor rešim da promenim servis, auto odvezem u Hit Auto i tamo mi konstatuju da su mi crkle sve 4 gasne dizne i difuzor vazduh. Sve su mi ovo zamenili u garanciji i ponovo naštelovali ventile koji su bili štelovani na 30.000 km i naplatili štelovanje 3.000 din. Difuzor su morali da zamene jer su ga u prethodnom servisu toliko raštelovali, u pokušaju da našteluju rad motora, tako da više niko nije mogao da ga vrati na fabriška podešavanja. Tako da auto već 1.000km radi kao švajcarski sat. Što se ovog segmenta tiće sve pohvale za Hit Auto, jedino su me razočarali što su naplatili štelovanje ventila iako su redovno štelovani na 30.000km. Mislim da je i to trebalo da potpadne pod garanciju.

Keka

Neko rece da stelovanje ventila (ruke i dihtung) spada u redovno odrzavanje i ne potpada pod garanciju.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


spago

Jeste dizne su, ali malo sutra. Reč je o nekompatibilnosti plinskog kompa i kompa od kola. Ja sam ih zbog ovog problema tužio, detaljnije na http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=2330.msg39508#msg39508

alen

#23
Treba videti ventile jer je lako moguce da usisni odstupaju od mere,  a izduvni su dobri - tako je bilo kod mene, pa je auto malo cuko i tresao se kao dizel.
Dacia Solenza 1.4 8v MPI 75 ks 112 nm + jh3