Problem, kazu u servisu sa diznama? Pomoc!

prethodna tema - sledeća tema

djape

Elem,
imam ugradjen plinski uredjaj u MCV-u 1.4 u ovlascenom servisu u garanciji. Presao sam manje od 50.000. U zadnje vreme mi slabije vuce na benzinu, ujutro, dok je hladan, gusi se prilikom dodvanja gasa. Do sada samtri puta isao u servis zbog istih problema i uvek su otklanjali problem s tim sto ta sreca traje jako kratko. Ni 1000km i sve po starom. Kazu da su prvi put ubacili aditive i da je razlog zato sto ne vozim dovoljno na benzin. Drugi put su prali dizne a treci put kazu da su menjali dizne. Prica se i dalje ponavlja. Ima li neko slicnih iskustava ili neki savet?

hobbista

Spominjali smo u nekim temama. Koliko goriva sipas ?
Sipao sam pun rezervoar, i imao sam slicne probleme. Sada sipam za 1.000 din kada se upali rezerva, i nemam tih problema. Uvek mi je (prilicno) svez benzin u rezervoaru.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

djape

isto sipam kao i ti, ali ovo je vec neizdrzljivo. Nekad dok je motor hladan i u nekoj zurbi ujutro izletim na put ne cekajuci da prebaci na plin desavalo mi se da se tako zagusi da maltene stane, jednom mi se skoro vozilo iza zamalo zakucalo tako da sada moram uvek da ga upalim 5-7 minuta ranije pre voznje dok sam ne prebaci na plin i to je onda nenormalan smrad od izduvnih gasova cim prebaci na plin, rekao bih da se sumpor najvise oseca.

bocca

isti problem sam imao pre mesec-dva. 35000km na gas, pomalo vozen i na benzin, ali pomalo, benzin uvek svez najcesce europetrol. rekli mi u servisu da su ocistili dizne, a da li su i jos nesto, ne znam. od tada ponovo odlicno radi evo 3000km. radjeno u ruskaiu.

ivan-bgd

#4
Ja bih im rekao da promene dizne ako sumnjaju na njih a ako se dokaze, tj ako bajaju i ne znaju tacno sta je, da vrate pare i kraj.Oni samo pricaju ovo je,ono je..a musterija samo placa i ne rese problem. :ne:..Prema tome ako garantuju neka menjaju.

hobbista

Dizne ako cure, cure u svakom rezimu (ne samo na hladno). Da li je kacen auto na dijagnostiku?
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

djape

motor definitivno radi bolje kad je vruc, ne gusi toliko kao dok je hladan, uvek su mi govorili da ga malo vozim na benzinu i da je to razlog, mada sam od poslednjeg puta presao vise na benzinu nego na plinu i opet isto. Otici cu definitivno i cetvrti put.

djape

izgleda da si upravu i sto se tice garancije a izgleda i dizela! Sve je pocelo da se desava neposredno pred istek i kad je istekla etovti belaja. Mozda je dizel ipak bolje resenje

hobbista

Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Loganovac

Pored onoga što je napisano u navedenoj temi skrenuo bih pažnju da ne preteruješ sa gaženjem gasa pre nego motor ne dostigne radnu temperaturu. Ne teraj ga u obrtaje niti traži oštrija ubrzanja. Deslio mi se nekoliko puta i to u letnjim mesecima kad popusti koncentracija da dobro štucne kad mu nezagrejanom (nije isto hladan i nezagrejan, hladan je na -20 a nezagrejan i na +40 sve dok ne dostigne radnu temperaturu), odmah po izlasku s parkinga cepnem gas jer treba da se uključim u relativno brz saobraćaj. Prevari me nenormalna vrućina i trenutno smetnem s uma da njemu nije vrućina!  :laugh1: Shvatio sam ovo kao opomenu i u takvim situacijama dođe mi da sam sebi odvalim šamar. Normalno je da od nezagrejanog motora ne očekujete neku performansu. U takvim režimima dolazi do najvećeg habanja i treba ga strogo izbegavati. Što je najlepše, sve se to odnosi i na dizlo. Motor ko motor, mislim na SUS...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Sir Oliver

To je skroz tačno. I leti, a naročito sada, dok ne dostigne neku temperaturu, nema teorije da ga poteraš nešto žustrije.
I drink to make other people more interesting.

djape

Ma uopste nije stvar u zustroj voznji nego u najnormalnoj, stisnes mu gas lagano a on povuce pa se zakuca, kao u komicnim filmovima (ili kao kad zena vozi  :) bez uvrede) a na plinu u leru trepce narandzasta lampica

ivan-bgd

Da ti nije stradala lambda sonda?Jel to trepce check engine?Jesi li bio na dijagnostici?

djape

ma bio sam tru puta do sada kazem ti i svaki put kazu ne brinite sada je sve je uredu, predjem jedan rezervoar i eto ti opet, ajmo jovo nanovo :bonk:

sto se lampice tice to je lampica koja je u uputstvu oznacena kao upozorenje o neispravnosti izduvnih gasova. Prethodni put je prvo treptala apotom se upalila i vise se nije gasila. Kada sam izasao iz servisa na prvom semaforu u leru je opet pocela da trepce. Na zalost nisam imao vremena odmah da se vratim u servis

kiconix

Uputstvo je toliko precizno  :fiju:

To je -ček- lampica, signalizira neispravnost na nekom parametru.
Najbolje bi bilo da kad se zavrsi dijagnostika priupitas te strucnjake u cemu je problem, odnosno koja je greska u pitanju.
Samo tako ces i ti i mi znati oko cega da razbijamo glavu.