Ugradnja i spajanje merača temperature ulja sa meračem pritiska ulja?

prethodna tema - sledeća tema

DarioGTI

Dakle ovako,

zanima me kako spojiti pokazivace, takozvane "cukice" za temperaturu ulja i za pritisak ulja na moj E7J.

Ja sam to zamislio ovako:

Ako motor vec ima u sebi sve senzore, onda bi to trebao i ECU biljeziti, te bi se fakticki samo trebao izvuci signal iz ECU te spojiti na cukicu; te mi ovo zvuci i kao prava solucija.

Ili, u slučaju temperature ulja:
Ušarafiti nekakav senzor-davač na mjesto čepa kartera te bi se tako mogla mjeriti temperatura i prikazati na cukici;
Ali kako na taj način spojiti cukicu pritiska ulja (bušenje bloka ne dolazi u obzir).

Inace, gledao sam cukice marke RaidHP modele NightFlight.

:help: :write:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

saša61beograd

Davač pritiska ulja za manometar je mehanički (mislim).Jadino rešenje je uzeti neki čiji navoj odgovara davaču nedovoljnog pritiska na Dačiji, a koji je kompatibilan,baždaren sa instrumentom.I ako ga čak nađeš,gubiš signal nedovoljnog pritiska ulja.Sve u svemu,nemoguća misija.

DarioGTI

Sad sam proveo koji sat tražeći informacije o spajanju tih čukica, i naletio sam na nešto korisno. Malo sam zahrđao sa Njemačkim jezikom, ali snašao sam se...

Uglavnom, uz čukice bi se trebalo dobiti odgovarajuci adapteri ovisno o proizvođaču auta tj motora. Tako postoji više načina spajanja ovih cukica.

Opcija 1: umjesto čepa kartera zavrnuti vijak sa "pipcima" na koje se spajaju vodići koji vode do cuckica.

Opcija 2: Između bloka i filtera ulja montira se adapter koji također ima te "pipke" te se na njega spajaju ti vodići.

Evo neke informacije, jesu slike, ali išta je bolje nego ništa...







Ovdje se može vidjeti shema spajanja preko adaptera filtera http://www.tuning-rdi.de/product_info.php/info/p1184_raid-hp-Oelfilter-Adapter-Set-inklusive-3-Gewinde.html

Tako da ovo i nije neka znanost kao što sam ja mislio. Sada mi preostaje samo saznati koji je navoj na čepu kartera, ili uzeti drugu soluciju. Još ću razmisliti, ima vremena.

Ako imate još kakav savjet, molio bih vas da ga iznesete...   :to:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

staracstol

Sviđaju mi se tvoje ideje. Ja sam razmišljao baš o pritisku i temperaturi ulja. Došao sam do nekih zaključaka koje bi podelio na nedoumice u izgledu i nedoumice u funkcionisanju.

Izgled: Ja razmišljam (za svoj auto) o nekim koji imaju crnu podlogu a sijaju naradžasto da se uklapaju u overall izgled. Ako su fabrički beli a dodatni crni, onda bi trebao da razmišljaš o tome kako ćeš ih utopiti u celinu. Ako su oba sa crnom podlogom onda ostaje pitanje osvetljenja. Ako fabrička sija narandžasto a dodatni npr belo, hmmm. Promena boje svetla cagera može biti  a) izmena fabričkih da isprate dodatne ili b) izmena dodatnih da isprate fabričke. Promena boje kazaljke je takođe bitna. Ako uspeš da uskladiš u potpunosti boje i izgled to će (po meni) izgledati jako dobro. Međutim, ako iz nekog razloga ne možeš da uskladiš boje, moraš uraditi nešto što će taj deo sa dodatnim cagerima tematski povezati međusobno i nekako ih izdvojiti u jednu celinu koja je kao jedan komad dodata u enterijer, U tom slučaju izgled tog prstena uskače u igru ka deo dizajna. npr ako je srebrni okvir/prsten na tom komadu koji nosi cagere bi mogao biti tu neki prekidač/i il nešto drugo da dobiješ izgled neke konzole, nečeg što bi fabrika ugradila u neku super sport verziju, znaš one sa kavezima i brembo kočnicama itd.

Fukcionisanje: Taj adapter rešava hiljadu problema, ostaje pitanje kako deluje na protok ulja, da li nešto menja. To ću popričati sa nekim ljudima koji se razumeju. Instalaciju treba profi izvesti, ono da im se osvetljenje pali kad i fabričkim itd. Nisam taj adapter dosada video ali me veseli sad kad jesam. Ostaje da se vidi da li ima za Daciu.

Zoran

Davač pritiska ulja se može jednostavno riješiti sa "T" komadom koji se može napraviti kod strugara a postavi se tamo gdje je sada davač pritiska ulja koji gasi lampicu.U "T" komad zaviješ stari davač i novi za manometar  :wave:.
Sam svoj gazda - vazda.

hobbista

Kao sto rece Zoran, to je najbolja solucija. Mislim da je merac temperature ulja nepotreban (za tvoj motor).
Na cep kartera ne bih stavljao davace - zbog mogucih mehanickih ostecenja.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

staracstol

Ono sto sam ja video čerez onaj link je neka zeza koja stoji između bloka i filtera za ulje i može da primi oba senzora. Što se cagera za temp ulja tiče, pa, mnoge stvari nisu potrebne pa se ugrađuju. Ja bi ugradio.

DarioGTI

Hvala svima na odgovorima!  :aplause:

Staracstol - sve sto si rekao za boje stoji! Trenutno radim na nekim novotarijama u interijeru, pa ce se sve to fino slagati!  :to: :to:

Ja sam u međuvremenu stupio u kontakt sa jednom prodavaonicom iz Varaždina, te ih upitao kako bi se to moglo spojiti, te su mi i oni odgovorili da je to najbolje sa tim adapterom kod filtera, samo što taj adapter košta 70eura i nemogu ga više naručiti jer ga dobavljač više nema.

Sada se bacam u potragu za tim adapterom, ako ne nađem nešto jeftinije, vidjet ću što može tokar riješiti... I dali može išta riješiti... A i ova Zoranova varijanta sa T konektorom mi se jako sviđa, djeluje najjednostavnije, a i najizvedljivije...

Javim vam što riješim!  :to:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

hobbista

Moj komentar je bio usmeren na to da jos nisam cuo da je neko imao problema sa temperaturom ulja u atmosferskom motoru ( osim doradjenih motora koji se voze na visokim obrtajima ).

Redukcija / adapter ispod filtera ulja je zgodno resenje, ali treba voditi racuna o pritezanju / otpustanju filtera prilikom zamene. Znaju da nastanu problemi.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D