Nije da se hvalim ....

prethodna tema - sledeća tema

mrsp


brankovs


milos82

Evo jos malo update-a :





Satorsko krilo je nesto najupotrebljivije sto je proizvela JNA (izmislila nije, jel je kopirano od nemaca) :D



Inace je u pitanju: Dacia Logan MCV 1.5dci 75KS; Ambiance (plus) paket (znaci sa: maglenkama, klimom, el. podizaci) + airbag za suvozaca + uzduzni krovni nosaci  + ubudzili smo 2 dacia bon-a za: zavesice (deluje penzionersko al funkcionise), poprecne nosace (nisu bas user friendly kao thule (treba ti imbus)) i sredisnji naslon (to jos treba da dobijem). Cena (bez leasing kamata in registracije/osiguranja) je cca. 11.300 briselskih novcanica.

Za sada ustisci:

+
prostor (gepek je stvarno ogroman ....ali stvarno)
dizel motor (iako jos nije razradjen, voznja je uzitak (fino vuce))
visoko se sedi (pregled je ok)
jednostavnost avtomobila (nema dzidze bidze)
imidz (o sociolosko/psiholoskim aspektima posedovanja dacie ovde sam vec pisao); to je subjektivni osecaj

-
stara loganova centralna konzola (kod sandera je to bolje reseno, ebiga kad sam skrt i necu da placam za laureate), nema mesta ispred menjaca (zato sredisnji naslon sa kasetom)
cudan volan
dugacak je (stvar privikavanja, ali sam vec uspeo greskom da "zajasem" trotoar)  :(

Alternativa (finansijska) je bila u startu ClioGrandtour - to je i jedini dizel karavan koji bi se za cca. isti novac mogao dobiti - sve ostalo je daleko skuplje i po meni bezpotrebno bacanje novaca - ali clio je bio ...pa jednostavno premali i previse "soft" :)

Inace nacekao sam se ga (ko da sam narucio Bentley): narucen je bio 31.4 - stigao je 9.9; malo smo se na kraju natezali sa prodavacem ... uspeo sam samo garmina da izvucem ...hihi

I ako neko pita zasto karavan odnosno tako velik auto ... odgovor je zasto da ne .... ako vec mora da se baca lova za auto onda nek bude barem upotrebljiv, i s obzirom, da dosta putujem (negde na forumu sam video reportazu putovanja do francuske ... respect za mindset avtora!) ( + u planu je "izlet" do nordkappa, da o skijanju in vozakanju okolo po evropi i ex-jugi i ne pricam) potreban mi je avto gde mogu da smestim sve zivo, prtljag, skije, eventuelno psa, bicikl a bogami i sebe (citaj, da spavam u kolima - na netu se mogu naci cuda planova za MCV)).

Za sada toliko ... ako ima ko jos kakvih pitanja ... shoot! ;)

arhitekt


Veterinar

Citat: milos82 poslato 16.09.2011. - 10:08
... da spavam u kolima - na netu se mogu naci cuda planova za MCV

:hall:

Nikolagavijal

Pitanja,naravno,uvek ima...
Pre toga konstatacija da ja ovde Amiance+ (bez dodataka)=11214. :ces:
Izbor je svakako sjajan,razlozi i gledišta realni (ne zato što se poklapaju sa mojim :to:)
Interesuje me da li si mozda u razmatranje uzimao Hyndai I30CW (doduse skuplji,ali...)ili Dustera(nije ista klasa ali ima prostora i pokriva taj stil zivota)?

hobbista

Citat: milos82 poslato 16.09.2011. - 10:08
dugacak je (stvar privikavanja, ali sam vec uspeo greskom da "zajasem" trotoar)  :(

Hehe, i meni je ovo predstavljalo problem u pocetku. Nije problem u duzini :)
Parkirao sam se pored drugara koji vozi Stilo karavan. Iako su skoro iste duzine, na MCV-u je veci medjuosovinski razmak. Zadnja osovina je pomerena oko 15-20 cm (grubo mereno) ka zadnjem delu vozila u odnosu na Stila.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

milos82

Citat: Nikolagavijal poslato 16.09.2011. - 11:15
Pitanja,naravno,uvek ima...
Pre toga konstatacija da ja ovde Amiance+ (bez dodataka)=11214. :ces:
Izbor je svakako sjajan,razlozi i gledišta realni (ne zato što se poklapaju sa mojim :to:)
Interesuje me da li si mozda u razmatranje uzimao Hyndai I30CW (doduse skuplji,ali...)ili Dustera(nije ista klasa ali ima prostora i pokriva taj stil zivota)?

Hyundai: nije bio u razmatranju, preskupo (za mene) za ono sta se dobija; ne kazem da je los (verovatno je koju svetlostnu godinu ispred MCV-ja). Isto vazi i za sve te "mid-class" karavane (megane, astra, kia ....)

Duster: koncept urbanih terenca, SUV i sta ti ja znam mi je totalno "out". Ok ja (na zalost) zivim u p.m. (zato i momentalna potreba za dva automobila), ali do te pm imam asfaltni put, kao i do 99.5% odredista gde se ili cu se voziti, a i zimi se putevi u generalu ciste. Nisam lugar, lovac, arheolog, monter dalekovoda ili tome slicno, da bi imao potrebu za 4x4; a kao sto mi je prodavac rekao: to mahom kupuju mame (u SAD imate izraz soccer mom), da se lakse pentraju po ivicnajcima (isto vazi za stepway-ja)

Najozbiljnija alternativa i meni jos uvek "najomiljenija" klasa autmobila je "ludospace" (znaci: kangoo, berlingo, doblo ...). Od tih je najjeftiniji kangoo, najosnovniji dizel (a dizel je kod svih tih avtomobila a must) se prodaje za cca. 12k evra ...e sad treba tu jos dodati: leva vrata (!), nosace, par dzidzula ... i opet smo na konkretnoj cifri (mozda nekad kada budem imao previse para... guess not)... na kraju su ipak presudila pozitivna iskustva sa sanderom, ocekivan TOC (total cost of ownership) a bogami i inat   :cool:


Citat: hobbista poslato 16.09.2011. - 11:41
Hehe, i meni je ovo predstavljalo problem u pocetku. Nije problem u duzini :)
Parkirao sam se pored drugara koji vozi Stilo karavan. Iako su skoro iste duzine, na MCV-u je veci medjuosovinski razmak. Zadnja osovina je pomerena oko 15-20 cm (grubo mereno) ka zadnjem delu vozila u odnosu na Stila.

U pravu si. Problem je medjuosovinska, sada kada se prisetim i moj stari volvo 440 je bio cca. 4.3m dugacak pa nije bilo nekih problema sa trotoarima ;)


Ako koga interesuje: http://www.avto.net/

Slovenacka alfa i omega stranica za kupovinu i prodaju automobila (cisto za usporedbu cena). Iako ...first hand info: sasvim slucajno sam letos u Holandiji video da se sandero kao moj (g. 09, 40k km) prodaje za 7.200 eura ... doslo mi da ga tamo prodam i vratim se biciklom ;)

Aleks

Lep autic k'o lutka!  :to:
Neka te lepo sluzi!  :ziveli:

saša61beograd

Za mene je MCV vrh Dačijine ponude,da izvinu Dasteraši.Posebno verzija sa 7 sedišta.Zamislite ovo:7 ljudi se udobno vozi,uz klimu i muziku, brzinom 80-90km/h.Pri tome se troši oko3,5-4 litra na 100km.Sa ekološko-energetskog aspekta ovo je bolje od mnogohvaljenih hibrida a zove se Dačija i košta 11000e!S obzirom na veličinu,izgleda vrlo skladno i lepše od Kangu-a.Čestitam na kupovini.

Svarog

Auto je sjajan, naročito boja. A i sve ostalo naravno. :dobro:
Imam jedno pitanjce. Pre neki dan stane iza mene negde na NBG jedan MCV, vidi se da je baš baš nov, vozi ga čovek od jedno 60 do 65 godina. I onda, dok čekasmo na semaforu, vidm da čovek pere šoferšajbnu, a pritom primetim kako su se brisači uredno pokrenuli par trenutaka nakon brizgaljki, prešli preko stakla tri puta, a onda još dva puta sa po par sekundi razmaka da obrišu tečnost koja se sliva. E sad, poznato je da Logani (čini i se i Sandero) nemaju tu opciju i ovde se na forumu pisalo o tome kako možemo to sami da izvedemo. Međutim, meni je sve to što sam video delovalo isuviše precizno urađeno, čovek je čak posle gledao na stranu i nije mi ličilo da on uključuje brisače ručno. Dakle, da li i na tvom MCV-u brisači sami rade posao ili moraš sve sam da uključuješ kad pereš stakla?

Nikolagavijal

Hvala na iscrpnim objašnjenjima.
Vidi se da tačno znaš šta hoćeš i da si apsolutno svoj! :respect:
Congratulation once again. :too:

zac

Cestitam, prelep auto.  :wave:

staracstol

Prošle nedelje sam se vratio sa 10 dnevnog putovanja kroz Slo. Video sam na desetine MCV-a a samo jednog običnog srebrnog Logija Ph2 i jednog crnog Sandera i to oba u Ljubljani. Vi tamo baš volite MCV, najzanimljivije je da sam očekivao da su službeni/radni automobili ali izgleda da nisu, već privatni u 90% slučajeva.

milos82

Citat: Svarog poslato 16.09.2011. - 19:31
Auto je sjajan, naročito boja. A i sve ostalo naravno. :dobro:
Imam jedno pitanjce. Pre neki dan stane iza mene negde na NBG jedan MCV, vidi se da je baš baš nov, vozi ga čovek od jedno 60 do 65 godina. I onda, dok čekasmo na semaforu, vidm da čovek pere šoferšajbnu, a pritom primetim kako su se brisači uredno pokrenuli par trenutaka nakon brizgaljki, prešli preko stakla tri puta, a onda još dva puta sa po par sekundi razmaka da obrišu tečnost koja se sliva. E sad, poznato je da Logani (čini i se i Sandero) nemaju tu opciju i ovde se na forumu pisalo o tome kako možemo to sami da izvedemo. Međutim, meni je sve to što sam video delovalo isuviše precizno urađeno, čovek je čak posle gledao na stranu i nije mi ličilo da on uključuje brisače ručno. Dakle, da li i na tvom MCV-u brisači sami rade posao ili moraš sve sam da uključuješ kad pereš stakla?

Hehe ... dobro si primetio; sada se brisaci pale automatski (i kod sandera se nisu, bas sam se iznenadio)... doduse kod mene samo jednom (posle prskanja), nisam nikada cekao duze (vec sam navikao da to obavim sam - poluautomatski  :) )

Sto se tice prodaje Dacia u slo :

-logan (limuzina) se vec duze vreme ne prodaje
-sandero (obican,se kupuje kao budget car za cerkice ili za kakvog penzosa)
-mcv (osecaj imam da su se prije vise prodavali) kupuju open-minded "aktivne" familije (a toga u sloveniji imas dosta - biciklisti,alpinisit, skijasi ..etc ...etc)
-sada se najvise reklamiraju i prodaju stepway i duster (mahom samo to, ljudi se pale na plastik fantastik)
-dacia je ovde jos uvek "prilicna retkost" i predrasude (prema svemu) su velike (nije slovenija ono sto se vidi sa sredjenih autoputeva)
-u slo je  90-te bilo cca. 400.000 automobila, danas jih ima vise od 1 milion, to po meni nije dokaz samo nekog kvazi standarda, nego "opicenosti" automobilima  - u tom moru lako (krediti su bili jeftini i dostupni) dostupnog lima, racionalnoj kupovini bas i nema mesta!!
-ovo gore je sve subjektivno misljenje (nemam statistiku)