Ostala vozila članova

prethodna tema - sledeća tema

Veterinar

U zdravlju neka te sluzi.  :ziveli:

Mare

Čestitke, odličan auto po odličnoj ceni.  :ziveli:

MitarMrgulic

Neka je sretno drugar, ti auti su kao i Vitare, vrlo popularni u BiH, otkako su skinuli cijenu za iznos carine, pa sad Vitara, sa nekih 18 000 eura, predstavlja jedan od jeftinijih novih auta na tržištu :)

Nisam imao iskustva sa japanskim vozilima, ali vjerujem da će nekad u budućnosti biti prilike...

zzechner_sk

Hvala vam od srca drugari !

S japanskim sam imamo odlična iskustva, imao sam nezaboravnu Mazdu 323 sedan od 2000. do 2008. godine koju sam prodao sa 180.000 km, s prvim disk pločicama i lamelom. Doduše bio je to osnovni model (nije bilo niti električnih podizača) ali moj prvi auto s klimom. Motor je bio samo atmosferskih 72 ks. Kažu...Mazda-vječna ljubav, no sad su cijene takove da mi ne pada napamet...Nakon Škode Favorit to je bio zmaj :)

Da, odlična cijena: 24.040 € za drugi (od 4) paketa opreme, a i to je za mene tehnološki skok. Gledao sam od VW Taigo-a do T-Roc-a, Škode Kamiq, no za 26.000 € (Škoda) i 28.000 € (mali VW) može samo trocilindrični 1.0 motor od 100 KS. Napokon, uzeo sam Suzuki na lizing od 3 rate, tako da 2025. otplaćujem.

Suzuki ima 1,4 sa 127 ks + 10 kW elektromotor (ne može ići samostalno na struju, nego služi za pomoć pri pokretanju i ubrzanju), tako da na posao u Petrinju idem za 4,3-4,9 l/100 km, a do banje u Topuskom stižem sa 3,9 l/100.

Prosjek za prvih 5000 km je 5,4 l/100. Do Kragujevca sam od 490 km, autoputem 450 km imao potrošnju 6,2 l/s, no baš sam ga tero 130-160 km/h.

Zasad toliko, uz komentar jednog poznanika koji ga ima godinu dana: "samo nemoj da ti žena proba voziti, ostat ćeš bez njega!". Istina, i moja draga i pastorka su oduševljene probnom vožnjom.
2023. moj vjerni Logan MCV otisao u dobre ruke, a zamijenio ga je Suzuki S-Cross Premium

djomla1977

Posle višegodišnjeg druženja sa Dacia-om (Stepway), prešao sam u tabor Renaulta. Od preneki dan vlasnik Renault Koleos-a ph 1, 2011 godište, 110kw, 4x4, manuelac. Od opreme nedostaju kožna sedišta, panorama, prednji parking senzori, xenoni, bose ozvučenje, zadnja kamera i verovatno još ponešto u odnosu na najviši nivo opreme. Prešao (pravih  :bigl: ) 123.000 km. Kilometraža je proverena i potvrđena od ovlašćenog renault servisa. Inače automobil je "kupljen"  nov u Srbiji, a prvi "vlasnik" je bio Renault Srbija, a ja sam ga preuzeo od šefa servisa jednog od ovlašćenih dilera. Za sada se polagano upoznajem sa mašinom, a slike postavljam uskoro.  U ovih par dana uspeo sam samo malo da se provozam po gradu, tako da nemam nekih konkretnih utisaka koje bih mogao još uvek da podelim, osim da je ovo lađa u poređenju sa Stepway-em... :yes:

MitarMrgulic

Sigurno je lađa...kolega nedavno uzeo Kadjara 2017. godište, onaj 1,6 dci, auto k'o zmaj :)

szs

Novine kod mojih "drugih" automobila
Toyota je pre skoro god dana promenila servisni centar i koliko vidim postavila 2 Japanca u upravi
Čak je i aplikacija za praćenje parametara i lokacije vozila prešla u EU
Dodato nekoliko novina
Npr u app možete videti čak i probleme ako se pojave (dobro za službena vozila) kao i kakav ste vozač
Ocenjuju vas u procentima od 0 do 100
Najbolji rezultat nije ujedno i najmanja potrošnja
Meni npr min 3.3 l/100 a 98% sam dobio u nekoj od vožnji kada je bilo 4 l/100
Najviše utiče način ubrzanja i način kočenja
Što više "patosiranja" lošija ocena
Kako ne vozim sam...mesečni prosek kvaliteta vožnje se kreće od 68 do 78 za proteklu godinu

Pored zakazivanja servisa preko app, tu je i upozorenje za preostali broj dana do sledećeg servisa (korisno)

Koliko će ove godine da naplate ta poboljšanja usluga...
 :ne:
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Veterinar

Mozda i nece nuzno. Dacia media control nesto slicno radi. Obično sam na oko 92/100.



 :kava:

Veterinar

#788
Iskoristio sam trenutak zamene sezonskih tockova na Fabiji za bacanje pogleda na plocice i diskove. Ne znam kako izgleda na fotografiji, plocica je na oko 3-4 mm. Znam da zvuci malo (u smislu, previse potroseno), ali auto je na 84000km, ovo je sve fabricko. To znači da 1mm mesa plocice trosim na petnaestak hiljada kilometara? Nije to lose, za atmosferca od hiljadu "kubika", jer je samo kocenje motorom slabo.
 Inace, Skoda nije imala nista od intervencija mimo redovnih servisa, osim podesavanja odnosa kocenja prednjih i zadnjih kocnica nakon jednog tehničkog pregleda.


slavko_bgd

Meni sa fotografije izgleda kao sklop koji je lepo i pošteno odradio svoj posao i koji će uskoro da se zameni u kompletu.
Škoda je dobar auto. Neki dan nas vozila svastika do aerodroma sa novom Superb-om.
Svi se sklanjaju ispred nje, misle valjda da je presretač :)

Capriolo

Citat: Veterinar poslato 06.04.2024. - 22:45Iskoristio sam trenutak zamene sezonskih tockova na Fabiji za bacanje pogleda na plocice i diskove. Ne znam kako izgleda na fotografiji, plocica je na oko 3-4 mm. Znam da zvuci malo (u smislu, previse potroseno), ali auto je na 84000km, ovo je sve fabricko. To znači da 1mm mesa plocice trosim na petnaestak hiljada kilometara? Nije to lose, za atmosferca od hiljadu "kubika", jer je samo kocenje motorom slabo.
 Inace, Skoda nije imala nista od intervencija mimo redovnih servisa, osim podesavanja odnosa kocenja prednjih i zadnjih kocnica nakon jednog tehničkog pregleda.



Ne bih ja te pločice toliko "cedio", jer rizikuješ da se to malo frikcionog materijala odlepi (izderaćeš diskove, najmanje što će da se desi), a i tako su ti kočioni klipovi suviše izbačeni, lakše će bočno da korodiraju (verovatno su i gumice prašinarke već negde načete) i posle (kada staviš nove pločice) možeš da imaš problem da ti se klipovi ne vraćaju sami kako treba. Znam dosta ljudi koji su "cedili" pločice i posle imali tegobe.
Na službenoj fobiji TSI 95 (koja je 99% vožena van grada) prvi put su promenjene prednje pločice na oko 75 kkm. Veoma sitan je to trošak, a kočnice su veoma bitan element bezbednosti da bi se na tome štedelo.

MitarMrgulic

Najvažnije u cijeloj priči je da se stiglo do 84 hiljade km, bez vanrednih troškova i ulaganja.

To je nekada bilo nemoguće, danas je auto-industrija dosta napredovala :)

Mare

Citat: Veterinar poslato 06.04.2024. - 22:45Iskoristio sam trenutak zamene sezonskih tockova na Fabiji za bacanje pogleda na plocice i diskove. Ne znam kako izgleda na fotografiji, plocica je na oko 3-4 mm. Znam da zvuci malo (u smislu, previse potroseno), ali auto je na 84000km, ovo je sve fabricko. To znači da 1mm mesa plocice trosim na petnaestak hiljada kilometara? Nije to lose, za atmosferca od hiljadu "kubika", jer je samo kocenje motorom slabo.
 Inace, Skoda nije imala nista od intervencija mimo redovnih servisa, osim podesavanja odnosa kocenja prednjih i zadnjih kocnica nakon jednog tehničkog pregleda.



Ima malo i do vozača.  :to:

Ja bih diskove obradio i stavio kvalitetne pločice i miran si narednih bar 60000 km.

Loganovac

Pre toga bi trebalo utvrditi da je debljina diskova iznad minimalno propisane u tehničkom listu.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Mare

To se valjda podrazumeva.