Ostala vozila članova

prethodna tema - sledeća tema

Zoran

Ovaj R 5 ima torzije naprijed kao i R 4  :wave:.
Sam svoj gazda - vazda.

vranac

skidam kapu... :lux:  :woo-hoo:  :lazy:  :ziveli:
nazdravimo

Aleks

Megan je k'o bombona!  :to: :aplause:

rele

Hvala svima :dobro:
Ako sve bude o.k na prolece bi trebalo barem da pocnem restauraciju 5-ice.
www.detailing-serbia.com
prvi detailing forum u Srbiji,dobrodosli!!!

rele

Radio sam malo na zastiti boje pred zimu i evo rezultata

By zhrele at 2011-12-18

By zhrele at 2011-12-18

By zhrele at 2011-12-18

By zhrele at 2011-12-18

By zhrele at 2011-12-18

By zhrele at 2011-12-18

glina+vosak
meguiars
www.detailing-serbia.com
prvi detailing forum u Srbiji,dobrodosli!!!

Veterinar


DarioGTI

 :aplause: :aplause:

PS: Megi bi mogao dobiti niže opruge!  :cool:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Aleks


MajorSoul

Prodao se i Ranger i Burgman i dosla je jos jedna Hondica:



:wind:
..need more buttons..

Loganovac

Bilo bi dobro da ispraviš vozila u svom profilu s obzirom da si prodao i Dustera.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Miljan

Na zahtev mog dragog prijatelja Zac-a, i posle dugog ubedjivanja, resih da predstavim i jedno od mojih vozila. Malo mi je glupo da na Dacia forumu predstavljam Zastavu, ali je Zac bio uporan, pa sam popustio.  :jea: :lux:
Tema je dosta velika jer sam sa drugih foruma kopirao predstavljanje hronoloski od 2007. godine do danas.

Dakle, Yugo Skala 55, kupljena 22.01.1991. u Zastavi Promet Nis, prva registracija 20.03.1991, na satu trenutno 41305km, redovno odrzavan iskljucivo kvalitetnim delovima, zamena ulja na 5-7000 km, zadnjih par zamena ulje Selenia Gold 10W40, filteri ulja i vazduha MANN.

Na autu ima dosta modifikacija koje na prvi pogled nisu uocljive:

-Felne Aluett Titan 6Jx14'' H2
-Gume Tigar TG 621 165/65 R 14 79 T
-nazad distanceri 5mm
-Karburator WEBER 32 ICEV 22/250 difuzor 24 mm sa diznama 135/155
-svecice NGK BPR6EIX iridijumske
-kablovi silikonski "Lika Sistem"
-razvodna kapa i ruka BOSCH
-ubacen dodatni filter goriva "Frad"
-elektricna pumpa za gorivo HARDI 18812 0,38 bar, 130l/h
-menjac 5 brzina 13/53 sa iglicastim lezajevima radjen za trke, skinut sa malog N-a
-LuxPro H4 bixenon kit 4300K
-ugradjeni releji za farove
-postavljeno trece stop svetlo sa LED diodama
-svetlo prtljaznika sa automatskim ukljucivanjem
-retrovizori HTD novi tip
-kuciste filtera vazduha od Korala 60/65 i Skale 65 sa automatskom komadnom usisa toplo/hladno
-servo i glavni kocioni novi tip (od Floride)
-ofarbane kocione celjusti i dobosi u crveno
-skracen hod rucice menjaca
-SACHS lamela i pojacana korpa kvacila (plitka)
-ofarban lim iznad izduvne grane crnom termootpornom bojom do 700° C
-prednje kocnice sa Alfe 146 1,8 TS, diskovi Delphi Lockheed 257x20 ventilirajuci, celjusti ATE, 54mm klip, plocice TRW-Lucas GDB1290 sa indikatorom istrosenosti
-nazad Breco dobosi, LPR paknovi, Metellli cilindri
-teflonska opletena kociona creva
-LED prednje pozicije, osvetljenje tablice, unutrasnje osvetljenje, i osvetljenje gepeka
-elektrokorektori visine farova
-amortizeri SACHS Super Touring uljno-gasni
-ugradjene sanke na prednjem trapu
-srednji lonac Sigam Italy od Golfa II GTI

U unutrasnjosti:

-HU Alpine IDA-X001 Digital Media Receiver
-Prednji zvucnici Pioneer TS-E 1396
-Zadnji zvucnici Pioneer TS-G 1303i
-Elipse Pioneer TS-A 6911
-Pojacalo Pioneer GM 3200T
-uradjena i tapacirana polica za zvucnike
-postavljena konzola za radio
-na konzoli postavljen dodatni upaljac sa osvetljenjem
-uradjeno osvetljenje prekidaca i komandi za grejanje/ventilaciju
-LED osvetljenje instrument-table i prekidaca
-instrument tabla Veglia Borletti od Fiata 128 Rally (101 Special)
-VDO instrument za temperaturu

Nazalost nemam slike auta u potpuno fabrickom stanju jer tad nisam imao fotoaparat, ni telefon sa kamerom.   :place:

     
 
   


Evo ga WEBER:



Svecice:

NGK BPR6EIX

     
   


LED osvetljenje cajgera:

(ovo je probna instrument-tabla, diode sam prebacio u tablu u autu)



Filter i instrument-tabla:

   
   

Slikano je pre nego sto su ubacene sijalice Osram Cool Blue, znaci ovo su samo diode, sad svetli jos bolje, inace na slici je dosta lose jer je slikano telefonom, dok je uzivo mnogo bolje, ko god vidi odusevi se.
Kasnije je u planu da diode povezem preko naponskog stabilizatora, posto su trenutno samo vezane redno.
Takodje, kao sto sam vec napisao, ofarban je lim iznad izduvne grane crnom termootpornom bojom do 700° C tako da sad to mnogo lepse izgleda.
Filter je prodat, bilo je vraceno standardno kuciste, a sad je kuciste od Korala 60/65 i Skale 65 sa sirokim crevom do levog fara.
Povezan je vakuum za automatsku komadnu usisa topao/hladan vazduh i sve funkcionise.
Sve slike su slikane telefonom, i kvalitet je katastrofa, pa se zato losije vidi, uzivo je mnogo bolje.



Dobosi

       

http://www.brembo.com/ENG/AfterMarketBrakes/

 

Nervirale me ove sijalice u prekidacima sto vuku na zuckasto, pa sam kupio bele ultra super sjajne LED 5mm 3500 mcd i ubacio malopre u prekidace, neuporedivo je bolje

 

Sad se lepo slaze sa instrument-tablom i obrtomerom. Vidi se malo na slici i osvetljenje komandi za ventilaciju.

   


E, sad, na ovim slikama deluje da mnogo bljeste prekidaci, a tabla se jedva vidi (a potpuno isto svetli tabla kao i na starijim slikama), u stvarnosti nije tako, svetli vrhunski, nego ovaj telefon mnogo lose slika, a sad koristim neki stari kevin Samsung X660.
Sad za nedelju-dve radim i tablu ovim diodama, jer hocu da jos pojacam svetlost.

Od nedelje nisam ni video tablu kako svetli u potpunom mraku, malopre sidjoh da uzmem nesto iz garaze, i upalim da vidim, kad ono sija k'o Las Vegas  :D  stvarno vrhunski svetli.

   

Zeznuo me telefon na ovoj slici, pa je malo pobegla, ali zanimljivo izgleda



Palo poliranje  :D

 
 

Evo nekoliko slika sa N73, nasao sam kako da iskljucim blic, ima milion podesavanja, jos nisam sve provalio, tako da nisu bas odlicne slike, ali su mnoooogo bolje nego prethodne

     

Evo i osvetljenja prtljaznika, ali je to ispalo lose

 

EDIT: Evo jedna sa blicem (ovo tamnije nije prljavo, nego nije dobro osvetljeno blicem i osbvetljenjem table, vidi se tacno granica).



Evo ga, ofarban usisnik na haubi

   

A mogu i krivu resetku da pravim   :Smiley:



Evo ga nastavak, zaboravio sam ovih dana da ga slikam, a sad me mrzelo da isterujem auto da slikam lepo, ali bice...

 

     
   

   

Oprao sam tapacire Wurth aktivnom penom, mnogo jaka stvar, sijaju se kao novi, ste sto nisam slikao pre i posle da se vidi razlika, tek sam se kasnije setio.

 

Evo ga EXIDE



:lux: :lux:

     

     

   

 




03.08.2008.

Evo, vratih se sa puta, skoro 800km za tri dana, super je bilo, jedino kroz BG u petak guzva neverovatna preko Gazele, pre sam stigao od Nisa do BG, nego sto sam prosao kroz BG  boske a i u NS je bila guzva, u povratku nije bilo guzve, ali 40-50km od BG-a na auto-putu sleteo neki kamion, pa je vise od sat vremena stajala kolona po najvecoj vrucini.  :zid
Potrosnja u odlasku 8,03 litara na 100km, u povratku ne znam, jer nisam jos sipao gorivo, mada je manja jer nije bilo guzve u BG i NS (vise je ostalo goriva u rezevoaru nego tamo kad sam stigao), ali je vozen za sve pare, ide kao lud  :idemo , svo vreme ne ispod 130-140km/h na auto putu (oko 4500-5300 obrtaja), samo u levu traku i pici, sve pretice, stranci samo gledaju  :D   :thumbsup , auspuh beo  thumbup  max je bilo 5600 obrtaja, po racunici 153,36km/h, po cajgeru oko 152-153, a po GPS-u 155,4 km/h i to nije bio pun gas (nijednom nije stisnut pun gas za ceo put), inace, moram da pohvalim cajger, vrlo tacno pokazuje i po racunici, i po GPS-u, odstupanje je max +/-3km/h.
U oba smera sam sipao Wynn's Octane Booster.

Nis - 39482 km
Novi Sad - 39806 km
Srpski Miletic - 39871 km
Nis - 40256 km

Evo nekih slika iz Vojvodine

 

Nije ravna zemlja tu gde je bio auto, pa zato ne stoji lepo, inace je nizi nazad dosta.

EDIT: Tad je jos bio fabricki menjac 17/64 sa 4b

Evo par stranica iz knjizice, da se vidi ono o cemu sam pricao, sve se belezi   :jea: :friends:



Posle ovog je nova knjizica, ova je dotrajala, jer se koristi jos od starog auta, evo i za njega (101 Confort '80. god.)



       

I napred u pozicijama su ove

13 in 1 SUPERFLUX LED TAGFAHRLICHT XENON WEISS 12V NEU



04.12.2008.

Evo slike od rano jutros, kad sam krenuo u Leskovac da odjavim Yugo, prljav je malo, al' j*bg.



:lux: :lux: :lux:

     

Nervira me sto na slikama uvek ispadne ovako plavkasto, skroz nerealno  :ljut   uzivo extra svetli, BELO.   thumbup

Stigao plejer, i ugradjen odmah   :lux:



23.03.2009.

Odradjen danas tehnicki i registrovan auto, 10305 din. i tehnicki 100 din, sve perfektno, prednji levi 3,05kN, desni 3,06kN, zadnji levi 2,16kN, zadnji desni 2,10kN, na rucnu izbacuje odmah.

Odusevili se ljudi, skupili se svi iz Nis Ekspresa, gledaju, ne mogu da veruju kako izgleda auto, trap, ispod sve perfektno, novo, zove me onaj lik, pita jel si sve sam radio, reko' sam, a on, jel si mehanicar, ma ne, kazem elektrotehnicar, studiram elektroniku, nego volim to, kaze svaka ti cast. thumbup

Inace, juce sam ga oprao posle 5 meseci eek boske mada nije bio mnogo prljav, jer se manje vozi zimi (prvi put se uprljao kad sam isao u LE da odjavim Yugica u decembru boske ), ali za mene jeste :D mnogo znaci sto sam ga voskirao prosli put, sija se, kao da je sad poliran. Ono danas opet govnjivo vreme, prska kisa, pa se opet uprljao malo, kad sam isao na tehnicki, i u osiguranje, tako da sam ga opet prao kad sam dosao sad je cist. :lux:
Bice slika kad se prolepsa vreme.

:hihi1: :hihi1: :hihi1:




   

Evo slika, mada je lose na slici ne moze uopste da docara kao uzivo, ovde sve neke boje bzv, uzivo je sve belo, cisto kao sneg.

Oboreno:

   

Dugo:



 

Evo slika   :hihi1: :lux: neravno je tlo, pa ukrivo stoji, ispao je prednji desni tocak, to sam ga ja namerno stavio tako, da mogu da gurnem ruku da operem lepo iznutra, potkrila, koseve, amortizere  :smile  vidi se na levoj da je ravnije.

   

   

   

   

Branici za rezervu, hvala puno kolegi Roshketu sa ZFC.

  :wub  :naughty

Jos samo da se malo picnu i licnu i branici ko novi :D



Anlaser za rezervu   :hihi1:

   

Evo nekih klipova   :hihi1: 







Evo nadjoh na kompu neke slike sa telefona, mislim da nisam stavljao njih.   :hihi1: :hihi1: :hihi1:

     

:hihi1: :hihi1: :hihi1: 



Evo nekih slika od pre neki dan.    :lux:



Clear glass bez glass-a  :Smiley: :Smiley:



Posto se razlikuju nosaci farova za Koral In i obican Yugo i 101/128 (za In je rotiran za 180 stepeni, kao slika u ogledalu, zbog oblika maske i podesavanja visine), morao sam da prebacim motorcice na nosace za obican Yugo i 101/128.



Sa ovih nosaca treba da se skine obican mehanicki korektor koji je punktovan, samo se rabuse nitne i izlazi. Jedna rupa delimicno odgovara za motorcic (treba je prosiriti 1mm u stranu), a drugu je potrebno izbusiti novu.



I na kraju, montiran motorcic.



Montirano na auto, a instalaciju cu kad mi stignu konektori za motorcice.



25.04.2010.

Nisam pisao, pre mesec dana zamenjen zadnji lonac, i registrovan auto.



I par slika kocnica.  :)



20.05.2010.

Pre



Posle



Osvetli celu garazu.    :hihi1:



Pozicije napred



12.06.2010.







27.07.2010.

Montiran nov branik, i fabricki je bio dosta dobar, kad stavim jedan uz drugi, vrlo malo je bledji fabricki, ali cale me terao da stavim nov.    :laugh1: :)

[img]http://www.zaslike.com/files/

zac

#86
  :dobro: :respect:

Naravno da sam insistirao, jer ovaj auto vredi videti..  :wink:  Ovde ima mnogo ljubitelja atraktivnih Zastavinih automobila...   :too:

:ziveli: :friends:

nemanja46

Svaka cast na autu ,vidi se da mnogo truda i ljubavi ulazes u njega  :lux:  :respect:  :ziveli:

miki-bgd


roolet