Ostala vozila članova

prethodna tema - sledeća tema

nmc

@Loganovac  dok su kartonske kutije dobro je  :) ,kolotrazi i rupe su problem,mada sam ja toliko navikao, da se vozim manje vise normalno.

@Zoran hvala  :to:
@Highlander Hvala . A sta cu  :),to mi ostalo od kad sam bio klinac,sredjeni yugo,i eto i dalje ga vozim  :cool: ,skoro me zaustavio jedan gospodin na N. Beogradu,tj video me,ja se parkirao,on je obisao krug oko bloka i vratio se,vozi tojotu neku,a kaze ima i hondu C-rv,stao kaze jel mogu da pogledam ,ima sigurno 50ak godina, ,ja kazem slobodno,ostali smo jedno pola sata da pricamo  :).

Evo slike unutrasnjosti.

Loganovac

Izede me nostalgija. I žal za mlados'...  :place:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

Znaci i ti si zreo za jedan turbo karting  :respect:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Ma idi begaj, kakve to sličnosti ima sa Yugićem, Fićom, Stojadinom... Nostalgija nije za luksuzom ni Njutnmetrima već za šmekom i mladalačkim zanosom. U to vreme ne da me nije mrzelo da siđem u kanal već sam u njemu provodio grdne sate, sa turbo kartingom bilo bi isto kao i sa crvenom furijom - u servis i gotova stvar.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Highlander

Citat: Loganovac poslato 08.11.2016. - 16:04
... Nostalgija nije za luksuzom ni Njutnmetrima već za šmekom i mladalačkim zanosom...

Al' se razumemo !  :friends: :ziveli:

Pade mi na pamet, volio bih vidjeti rezultate ankete sa dva pitanja :
- Mozete li nepogresivo detektovati jedinstveni miris unutrasnjosti tj. "plastika" u Fici - Zastavi 750/850 L/LE/AK ... ?
- Smatrate li da je taj jedinstveni miris zapravo lijep i da biste voljeli da vase novo auto mirise upravo tako ?

Oba moja odgovora bila bi "DA" .  :place:

Jbg. totalni  :offtopic:
Koja su kola to bolja od Moskviča???!!!

Veterinar

Jugić je prva liga.  :to: Na friziranoj Zastavi 128 sa 1.3 Fiatovim motorom sam naučio da vozim. Obožavao sam taj auto. Trebalo mu je 9s do 100km/h. Žao je meni što se te kutijice ne prave više.

szs

Braća po matere  :friends:
Retka prilika da su obe naše Dačije na istom parkingu po danu da se slikaju. Ili ćera na poslu ili žena i ja.
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Loganovac

 :to:

Ti verovatno voziš ovaj prvi, veći...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

szs

Ovog turmalin žena i ja i to baš tim redosledom. Ja uspem da ga maznem samo za posao. A crveni je uhapšen od juna samo za ćeru. Danas mu vraćali zimske opanke. Tiigrice, treća sezona.
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Keka

#310
Kako se motor razradjuje, tako potrosnja pada. Ali i noga postaje sve teza  :Smiley:

I ne trosi ulje, bar za ovih 3200 km.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Keka

#311
Prvih 5000km. Osim velicine, nemam vecih zamerki. Udoban, okretan, zivahan, pregledan. Elektronika i mnoge sitnice zaista dobro dodju. Potrosnja prihvatljiva. Zamerke su nedostatak plasticnog tapacirunga na odmoristu leve noge, nesto vise buke dolazi od tockova pozadi. Ler gas je nekad na 900, nekad na 650 rpm i ne mogu nikako da provalim sablon po kojem radi. A nije ni bitno :D Castio sam kartinga za jubilej Ecto Sport BMB 98, pa cemo da vidimo za performanse i potrosnju.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


VaskezNS

Znači za nešto što sam mislio da ću rešiti za par sati napatih se danas kao crnac. Pre nekog vremena na Corsi C primećeno je da boca tečnosti za brisače ne "drži". Malo po malo, gubi negde i ispod vozila se vidi barica a nivo pada. Ili je boca, ili je motorić pumpe, ili cevčice koje idu ka brisačima. Ali...skinuti bocu sa Corse C...

Jedva sam je nekako izvukao jer se nalazi iza firewall-a i smeta joj motor brisača sa jedne i posuda kočnog ulja (i servo sa druge). Znači skidao sam levi brisač da bih skinuo plastičnu masku firewall-a, pa sam otpustio nosač mehanizma poluge brisača da bih na kraju nekako napravio prostor da izvučem bocu. Montaža je išla brže jer sam prvo povezao motorić pumpe sa cevčicama, pa onda ubacio bocu u prostor pa onda motorić u bocu..i onda sve ostalo - nosač mehanizma poluge brisača, brisač, maska...ruke su mi izderane sa svih strana.

E da, nisam siuran šta je (bio) uzrok curenja. Boca je ok, motorić pumpe je ok (testirano na stolu), sumnja je na krajevima cevčica koje se navlače na "pipe" iz motorića pumpe. I njih su napravili kao da je za space-shuttle pa ih ne mož' skratiti ako su postali porozni i onda zdravi deo navući na motorić. Uzeo sam plastične vezice i stegao preko cevčica (nisam imao šelne), videćemo jel pomoglo..
Ovo je mesto za sLogan ;-)

VaskezNS

Ostadoh juče dužan par fotki koje sam uspeo da napravim:

Prostor iza firewall-a gde je sve "skrkano" (na oko se čini da boca lako ide napolje, ali obratite pažnju na sledeću fotku):


Boca i motorić pumpe (motorić sa zadnje strane, taman lepo da udari u motor poluge brisača kada bocu pokušate da izvučete napolje):


Krajevi creva koji nailaze na motorić pumpe:



Ovo je mesto za sLogan ;-)

Keka

Posle ~7000 km, potrosnja se smanjila i stabilizovala.

Na uzorku od 2000 km, koliko trenutno pamti racunar, prosecna potrosnja je 5.1. Relacije su prilicno konstantne: ponedeljkom i petkom relacija NS-Bg i obrnuto, do Pazove autoputem, ostalo starim putem, kroz nekoliko naseljenih mesta. Ostalim danima obavezna relacija Milosev konak-Banjica, i svaki dan bar jos jedna gradska tura, Vidikovac, Vinca, Nbg ili Vozdovac.

Voznjom na otvorenom, preko Banstola i kroz nekoliko naseljenih mesta, prosek je 4,3-4,8 u zavisnosti koliko imam srece sa semaforima i guzvom.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!