Sandero Black Line

prethodna tema - sledeća tema

Dule BG

Evo par slicica mog crnca :) Auto je fenomenalan,sve mi se svidja kod njega jedino mi je na pocetku malo smetalo sto kvacilo vata malo visoko al sve je ok,navikao sam se za 2 dana..


Aleks

Pravi lepotan, nema sta!!! :to:

david


perke21


Dule BG

#4
Da dodam za početak neke utiske...

Ovako,pošto vozim jednom rukom na ovaj kožni volan ruka fenomenalno prijanja prilikom skretanja , nema proklizavanja ili onog osećaja da može svakog trenutka da vam pobegne iz ruke.
Što se tiče potrošnje za sada, verujem putnom računaru koji pokazuje prosečnu potrošnju od 9.7l.To je ona vožnja kreni stani,tipično gradska..verujem da će pasti ona još kada se motor razradi.
Jednini problem koji sam imao na početku sto sam vec napomenuo je da kvačilo malo više hvata nego uobičajeno,tj. vaga je viša ali sam se navikao za par dana.
I da sirena je postavljen na kraj ručice za pokazivače pravca,još jedna novina,par puta sam odalamio volan iz navike...
To je to za sada, teram dalje  :wink:

sphex

#5
Lepo, lepo, s  :dobro:

Super za volan. Meni se na mom laureat običnoj gumeno-plastičnoj oblozi dešavalo da ruka klizne, doduše par puta samo kad sam bio ekstremno nemaran (čitaj držao ga previše fino). Ali u svakom slučaju lepše je kad je kožna obloga.
Potrošnja je ta, bar za Bgd nema šanse mnogo manje, evo ja već godinu dana teram samo ovuda i ni makac ispod 9l/100 km.
Kvačilo je tako, što kažeš stvar navike, imaš ovde na DFS - link - ako ti se radi DIY, ili teraj kod majstora pa neka on podesi. Ja sam se u početku busao da ću to sigurno uraditi i evo do dana današnjeg nisam  :huh: možda jednog dana i spustim malko.

A za sirenu svi mi koji nismo ranije bili naviknuti na položaj iste, koliko smo samo puta bezuspešno udarali po volanu, dobro se airbag nije otvorio  :)
we brake for nobody!

ex-user

Pozdrav, ovde još jedan sveži vlasnik BlackLine-a - pa da ne kačim slike, izgleda identično. Crna perla boja je jako lepa, meni mnoogo više od srebrne  :)
Pokušaću da budem što objektivniji:

Utisci:

- unutrašnjost jeste skromna u poredjenju sa savremenim i skupljim automobilima - ponegde spojevi plastike nisu dobro nalegli, negde je nešto malo ukrivo i kao prilepljeno, između šoferšajbne i ventilacionog dela kokpita je umetnuta neka gumena spužva itd itd
- sedišta su potpuno ok, s tim da vozačevo sedište jeste podesivo po visini, ali ima samo 2 položaja, nisko i visoko, nema medjupoložaj tj neko fino podešavanje (ili grešim?)
- podizači stakla rade lepo
- vrata se lepo zatvaraju, pogotovo ona od prtljažnika
- spolja ipak izgleda viši i malo veći od "konkurencije (Punto, i20, Fabia, Aveo)
- audio sistem je skroman, jeste da su 4 zvučnika u pitanju, ali već na malo jače basove sve to bupće i škripi
- preko rupa se ponaša sasvim lepo, mekše nego npr Fabia
- menjač jeste precizan ali je tvrd, nema mekoću, oseti se onaj povratak u ler, "klk" pod dlanom
- menjač podrhtava kada je auto u leru, to mi se uopšte ne svidja
- volan ne podrhtava kada je auto u leru, jako male vibracije se osećaju
- za prvih 200km potrošnja goriva je 9.9 litara po putnom računaru, gradska vožnja, prelazak mostova u Beogradu svaki dan u špicu (ipak to je mnogo, Fabia 1.4 npr troši oko 8.5 u takvoj vožnji)
- kvačilo "hvata" visoko, ali stvarno je stvar navike, par dana
- motor kao da nema snagu u prvoj i drugoj brzini, menjam u treću već na 30-40kmh (da ne predjem onih 3000 obrtaja) a onda lepo prima gas, i u četvrtoj na 60kmh itd (pretpostavljam da je to ta elastičnost motora koju svi pominju ili hvale). Medjutim, možda otud ta veća potrošnja zbog neophodnog jačeg gasa u prvoj i drugoj brzini?
- visoko se sedi u kabini, meni to jako prija u toku vožnje, lepa preglednost napred
- imam utisak da "meko" koči, svidja mi se, kao i da u male gradske krivine fino ulazi, servo volan jeste malo tvrdji, ali je sasvim ok (stvar ukusa i navike)
- plus za veliki zadnji brisač stakla
- jako veliki zadnji C stub, loša preglednost, još me nervira  :c1:


Pitanja:

1. da li je neko podesio pomenuto visoko hvatanje kvačila? Da li to rade ovlašćeni servisi, besplatno ili po nekoj ceni? Da li se možda "lakše" kreće iz prve i tako malčice smanji potrošnja goriva?
2. papučica za gas se oseća pod stopalom - čudan osećaj kao da podrhtava i da "škripuće" tokom pritiskanja, u većim obrtajima, znači ne konstantno, ali skoro stalno. Da li je to normalno, tj da li je jednostavno takav kvalitet papučice ili da zovem servis?
3. zadnje svetlo za maglu radi samo levo, da li je to ok?  :c:
4. da li se motor nakon 1500-2000km malo razradi, tj da li se dobije neko poboljšanje po pitanju pomenute "jačine" u prvoj/drugoj tj prosečne potrošnje?
5. da li se vibracije na menjaču malo ublaže nakon razrade motora (ili postanu još gore)?  :(
6. sipam evro premijum bmb, da predjem na jeftiniji bmb ili prvih par hiljada km da ipak koristim evro premijum?



bla bla bla

Keka

1. Rade servisi, ali kako god da ga podese, hvatace pri vrhu papucice. Mogu da podese samo visinu u odnosu na pedalu gasa. Takva je konstrukcija kvacila.
2. Mnogi se zale na vibriranje papucice gasa. Ocito je u pitanju neka rezonancija iz konstruktivnih razloga. Moja je pocela i da tandrce kad je noga skinuta sa gasa. Pokusao sam da resim dotezanjem.popustanjem sajle, ali bez uspeha.
3. OK je.
4. Ostaju iste. Poluga prenosi vibracije.
5. Evro je bolji za motor, narocito na duge staze.

Sto se muzike tice, ako imas mogucnosti promeni fabricke zvucnike, razlika bi trebala da bude osetna.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


sphex

^^ lepo si ti to opisao, naročito za motor i brzine  :aplause:

^ Saglasan sa svim  :wink:
Jedino što za benzin - ja sam se vratio sa Evro premijuma BMB (tzv mirišljavka) na običan BMB i potrošnja je opet kao i pre - oko 9L/100 km u istom sosu gužvanja po ulicama BGD-a kao i ex-user. Sa Evro BMB mi je potrošnja išla i preko 10L/100 km...
I da, meni je recimo fabrička muzika sasvim ok, čak mi se čini i da na jačem zvuku fino pokriva visoke/niske tonove, možda imam dobre odrađene mp3-ove  :cul:

p.s. gosn`Keka preskočio 4: mislim da su neprimetne razlike nakon razrade motora, sem što ćeš biti slobodniji pa ćeš terati makinu u veće obrtaje...
we brake for nobody!

ex-user

uh kakvi promptni odgovori, hvala, još malo pa skoro kao online chat  :)

još sam negde pročitao da bmb manje troši, skoro pola litra na 100km, u odnosu na evro premijum...

ako je to tako za vibracije na menjaču i papučici gasa, onda je dosta razočaravajuće, koliko se sećam ni na jugiću nije bilo tako primetno- za menjač 'ajd nije realno ni važno, ali papučicu gasa ipak stalno koristim...  :doh:
bla bla bla

sphex

Hehe, takvi smo ti mi  :fiju:

Nego, evo ti i moje nedoumice na ovom linku kao i odgovori drugara  :ziveli:
we brake for nobody!

Dule BG

8,9L / 100km     :woo-hoo:  :aplause: